Klapt ie gewoon weer dicht!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/2941/-p/favoritelistid/43
Volgens mij stort dat ding al in elkaar als je met een volle wasmand in de buurt komt.
Die racen spontaan weg als je met een bak kleding aangezet komt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
iemand die reistrolley toevallig van dichtbij gezien? is het wat?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die racen spontaan weg als je met een bak kleding aangezet komt.
ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Ghe ghe, de flauwe grapjes vliegen hier om je oren, en ik ben dit keer niet eens de oorzaak...
Ik verwacht van een droogmolen of een koffer van de Action gewoon weinig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Ghe ghe, de flauwe grapjes vliegen hier om je oren, en ik ben dit keer niet eens de oorzaak...
ik heb een droogmolen van de aldi waar ik ook weinig van verwachtte, maar het kreng staat (helaas) al jaren en het ziet er niet naar uit dattie binnenkort ommietertquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik verwacht van een droogmolen of een koffer van de Action gewoon weinig.
Mooi.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef Mestras het volgende:
Als iemand vragen heeft, ik werk (tijdelijk) bij de action
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Aldi + Lidl hebben wel degelijk spul hoor, maar Action + Wibra daarentegen
Wibra valt best wel mee....heb daar ondergoed van en dat is een stuk beter dan van de Action.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Aldi + Lidl hebben wel degelijk spul hoor, maar Action + Wibra daarentegen
Hebben ze lak spuitbussen? (verf lak)quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef Mestras het volgende:
Als iemand vragen heeft, ik werk (tijdelijk) bij de action
Ik werk er nog niet zo lang, maar die hebben ze wel ja. Ze hebben allerlei soorten verfbussen zwart en wit, mat en glans.... De prijs weet ik niet zeker maar ik denk zo rond de ¤3 ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hebben ze lak spuitbussen? (verf lak)
En hoe duur?
Oke! Dan ga ik binnenkort langs!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik werk er nog niet zo lang, maar die hebben ze wel ja. Ze hebben allerlei soorten verfbussen zwart en wit, mat en glans.... De prijs weet ik niet zeker maar ik denk zo rond de ¤3 ofzo
Ik heb een kleine trolley van de Action, is al diverse vakanties zonder kleerscheuren doorgekomen. Ideaal met veel vakjes, uitschuifhandvat en past precies als handbagage in een vliegtuig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik verwacht van een droogmolen of een koffer van de Action gewoon weinig.
ik heb hem. Prima ding!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
1.99quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik werk er nog niet zo lang, maar die hebben ze wel ja. Ze hebben allerlei soorten verfbussen zwart en wit, mat en glans.... De prijs weet ik niet zeker maar ik denk zo rond de ¤3 ofzo
Ah oke!quote:
Ik heb die 'harde' reiskoffer die ook in de handbagage kan mee gehad op vakantie. Mijn broertjes hadden hetzelfde en zijn er met 90 kilo zelfs op gaan zitten, en alles werkt nog. Paste ook meer in dan ik had verwacht en ze zijn makkelijk achter je aan te slepen. Ben er dus heel blij mee, al verwacht ik niet dat de ritsen 50 vakanties mee zullen gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
Ik heb hem ook al meer dan een jaar nu. Ga er regelmatig mee op en neer naar mijn ouders en hij is een paar keer mee het vliegtuig in geweest. Ga er zelf niet zuinig mee om, alleen de onderkant is een beetje beschadigd omdat deze wel eens de stoep raakt. Wieltjes doen het prima en het is gewoon een prima koffer voor 10 euro.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
Heb ik ook, ding was 10 euro ofzo? En voldoet al meerdere vakanties en weekendjes weg prima.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb een kleine trolley van de Action, is al diverse vakanties zonder kleerscheuren doorgekomen. Ideaal met veel vakjes, uitschuifhandvat en past precies als handbagage in een vliegtuig.
Nopequote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:40 schreef bobbernaut het volgende:
-edit-
Hebben ze ook van die opblaashamers waar je mensen mee kan slaan dat je dan zo piep hoort?
Ik ga vanavond ook naar de ballen zoeken!quote:
¤2,79 per doos waar er twee in zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook naar de ballen zoeken!
Hoe duur zijn ze?
Bazenballen!quote:
Jammer D:quote:
Ze gingen helemaal huppelen! Zoveel water zijn ze niet gewend. Ben benieuwd of de gele blaadjes nu weg zullen trekkenquote:
Mijn onverwoestbare plant die in de loop der jaren toch vaker dorre blaadjes had is nu helemaal groen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gingen helemaal huppelen! Zoveel water zijn ze niet gewend. Ben benieuwd of de gele blaadjes nu weg zullen trekken
Beetje intimidatie kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Sokkepok het volgende:
Hmn, ik heb de ballen toch niet meegenomen.
Ik wilde ze in eerste instantie voor een kleine roos die ik van de week heb gekregen, maar de ballen waren bijna groter dan m'n plantje ^^'
Want? 2 auto's 2 verschillende soorten olie.quote:
Ik refereer even aan de wilde discussies op internet die er bestaan over goedkope oliequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Want? 2 auto's 2 verschillende soorten olie.![]()
Gewoon een kleine beurt, niks bijzonders toch?
ik doe het al tijden met azijn. Goedkoper en mileuvrindelijker.quote:Op zondag 20 mei 2012 07:14 schreef LovelyLady het volgende:
Hebben ze eigenlijk anti onkruidzooi (vloeibaar of op te lossen)?
En iemand ervaring mee?
Droog weer in NL ?quote:Op zondag 20 mei 2012 08:29 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
ik doe het al tijden met azijn. Goedkoper en mileuvrindelijker.
Het moet wel een paar dagen droog weer zijn. Daarna veeg je 90% zo weg
Ik heb iets zien staan (ik dacht vloeibaar, maar weet het niet zeker meer), maar nog niet gekocht. Ben ook benieuwd of het wat isquote:Op zondag 20 mei 2012 07:14 schreef LovelyLady het volgende:
En iemand ervaring mee?
Ze lopen er prima op. M'n buurman giet het ook al jaren in zijn oude Volvo's.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik refereer even aan de wilde discussies op internet die er bestaan over goedkope olie, Google maar eens voor de gein op Aldi of Action olie. Eigenlijk weet niemand precies of merkolie nu beter is of niet, maar de discussies zijn altijd erg lollig.
Ze hebben van die spuitflessen (groen) tegen groene aanslagquote:Op zondag 20 mei 2012 07:14 schreef LovelyLady het volgende:
En iemand ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |