Klapt ie gewoon weer dicht!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/2941/-p/favoritelistid/43
Volgens mij stort dat ding al in elkaar als je met een volle wasmand in de buurt komt.
Die racen spontaan weg als je met een bak kleding aangezet komt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
iemand die reistrolley toevallig van dichtbij gezien? is het wat?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die racen spontaan weg als je met een bak kleding aangezet komt.
ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Ghe ghe, de flauwe grapjes vliegen hier om je oren, en ik ben dit keer niet eens de oorzaak...
Ik verwacht van een droogmolen of een koffer van de Action gewoon weinig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Ghe ghe, de flauwe grapjes vliegen hier om je oren, en ik ben dit keer niet eens de oorzaak...
ik heb een droogmolen van de aldi waar ik ook weinig van verwachtte, maar het kreng staat (helaas) al jaren en het ziet er niet naar uit dattie binnenkort ommietertquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik verwacht van een droogmolen of een koffer van de Action gewoon weinig.
Mooi.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef Mestras het volgende:
Als iemand vragen heeft, ik werk (tijdelijk) bij de action
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Aldi + Lidl hebben wel degelijk spul hoor, maar Action + Wibra daarentegen
Wibra valt best wel mee....heb daar ondergoed van en dat is een stuk beter dan van de Action.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Aldi + Lidl hebben wel degelijk spul hoor, maar Action + Wibra daarentegen
Hebben ze lak spuitbussen? (verf lak)quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef Mestras het volgende:
Als iemand vragen heeft, ik werk (tijdelijk) bij de action
Ik werk er nog niet zo lang, maar die hebben ze wel ja. Ze hebben allerlei soorten verfbussen zwart en wit, mat en glans.... De prijs weet ik niet zeker maar ik denk zo rond de ¤3 ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hebben ze lak spuitbussen? (verf lak)
En hoe duur?
Oke! Dan ga ik binnenkort langs!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik werk er nog niet zo lang, maar die hebben ze wel ja. Ze hebben allerlei soorten verfbussen zwart en wit, mat en glans.... De prijs weet ik niet zeker maar ik denk zo rond de ¤3 ofzo
Ik heb een kleine trolley van de Action, is al diverse vakanties zonder kleerscheuren doorgekomen. Ideaal met veel vakjes, uitschuifhandvat en past precies als handbagage in een vliegtuig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik verwacht van een droogmolen of een koffer van de Action gewoon weinig.
ik heb hem. Prima ding!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
1.99quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik werk er nog niet zo lang, maar die hebben ze wel ja. Ze hebben allerlei soorten verfbussen zwart en wit, mat en glans.... De prijs weet ik niet zeker maar ik denk zo rond de ¤3 ofzo
Ah oke!quote:
Ik heb die 'harde' reiskoffer die ook in de handbagage kan mee gehad op vakantie. Mijn broertjes hadden hetzelfde en zijn er met 90 kilo zelfs op gaan zitten, en alles werkt nog. Paste ook meer in dan ik had verwacht en ze zijn makkelijk achter je aan te slepen. Ben er dus heel blij mee, al verwacht ik niet dat de ritsen 50 vakanties mee zullen gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
Ik heb hem ook al meer dan een jaar nu. Ga er regelmatig mee op en neer naar mijn ouders en hij is een paar keer mee het vliegtuig in geweest. Ga er zelf niet zuinig mee om, alleen de onderkant is een beetje beschadigd omdat deze wel eens de stoep raakt. Wieltjes doen het prima en het is gewoon een prima koffer voor 10 euro.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |