Goede voorbeeld geven is altijd belangrijk als er kinderen bij zijn natuurlijkquote:Gaat die mongool met z'n handen die nootjes uit het water vissen.Dat werd 1 blubberzooi. Begint die tegen mij allemaal te zeuren en te roepen. Dus ik nog:"Relax, doe rustig. Er zijn kinderen bij, kut".
Waarom? Het is gewoon een natuurproduct. Een pinda met een laagje koek erom, dat kan geen kwaad. Die beesten vreten gewoon alles, ook in de natuur.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Pinda's zijn slecht voor karpers, kut
Wat ben jij dan? een turkquote:Op zondag 13 mei 2012 20:44 schreef HSG het volgende:
Je weet dat je die beesten niet mag voeren. Wanneer leren jullie het nou dat er regels zijn, stomme Nederlanders.
Dat stond nergens, dus waarom zou het niet mogen?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:44 schreef HSG het volgende:
Je weet dat je die beesten niet mag voeren. Wanneer leren jullie het nou dat er regels zijn, stomme Nederlanders.
Mensen die denken dat je dan gelijk een Turk bent.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? een turk? nou daar moet je blij mee zijn...
of een Marokkaan ofzo...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je dan gelijk een Turk bent.
of een Egyptenaar, Tunesiër of een Indonesiër... jaah, daar ben ik allemaal geweestquote:Op zondag 13 mei 2012 20:47 schreef HSG het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je dan gelijk een Marokkaan of Turk bent.
En ze vonden je allemaal stom?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
of een Egyptenaar, Tunesiër of een Indonesiër... jaah, daar ben ik allemaal geweest
Dat je dit stoer vindt.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kneus wat loop je nou stoer te doen; internetheld
Nou dan doe je het toch niet. Volgende keer gewoon zeggen: "ik was van plan om je hele winkel leeg te kopen, maar ja eigenwijs.".quote:Op zondag 13 mei 2012 20:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
het enige wat ze zeiden was: kijke kijke niet kope!
Nee. En ik ben ook geen 5 ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
LXIV, ben jij Chinees zoals op je plaatje?
Heel, heel veel natuurproducten zijn giftig. En omdat het niet giftig is voor ons kan het wel giftig zijn voor dieren. Moet je je hond eens chocolade geven. Cacao is niet zo goed voor zequote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom? Het is gewoon een natuurproduct. Een pinda met een laagje koek erom, dat kan geen kwaad. Die beesten vreten gewoon alles, ook in de natuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:51 schreef haan33 het volgende:
Chinezenze bestelen ons! Open je ogen!!
true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:51 schreef haan33 het volgende:
Chinezenze bestelen ons! Open je ogen!!
Kun je nagaan hoe pauper je bent, bestolen worden door een blinde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corporate translator
Ik loop dan altijd ''nep'' lachend weg...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou dan doe je het toch niet. Volgende keer gewoon zeggen: "ik was van plan om je hele winkel leeg te kopen, maar ja eigenwijs.".
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef haan33 het volgende:
Je dochter is goed in bed gr gr kees de dierentuinschoonmaker
Olifanten zijn gek op Rolo,s .quote:Op zondag 13 mei 2012 21:31 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jeetje, ben jij zo'n figuur...
Ik werk zelf ook in een dierentuin (niet als dierenverzorgerster). Maar overal hangen borden dat de dieren niet mogen worden gevoerd, maar het is ongelovelijk wat mensen die dieren allemaal voeren. Broodjes filet american, popcorn, chips, suikerspin en noem maar op, zonder er ook maar een seconde erbij stil te staan dat die dieren daar hartstikke ziek van kunnen worden.
quote:
Ik wil het wel geloven hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul je nou man? Ik voer mijn rottweiler vaker een reep chocolade. Hij is nooit ziek en hij vindt het gewoon lekker bimboquote:Op zondag 13 mei 2012 20:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Heel, heel veel natuurproducten zijn giftig. En omdat het niet giftig is voor ons kan het wel giftig zijn voor dieren. Moet je je hond eens chocolade geven. Cacao is niet zo goed voor ze
moet voor jouw overal een bordje staan als het niet mag. Het is toch logisch dat je geen dieren gaat voeren in een dierentuin. Die dieren worden gevoerd met het juiste voer door de verzorgers. Als iedereen jouw manier gaat doen hou je geen dierentuin meer over. Brood neem je mee om te geven aan dieren waar het mag. Je gaat toch ook geen patat in hun bak gooien omdat je nootjes op zijn. beetje naiefquote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat stond nergens, dus waarom zou het niet mogen?
Jij weet er niks van want jij gaat nooit naar een dierentuinquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:27 schreef sinepedraap het volgende:
Slechte dierentuin hoor, die vissen hadden blijkbaar zoveel honger want ze werden helemaal gek. Dierenmishandeling ik zeg het je!
Laatste keer dat ik in de dierentuin was was in Berlijn en toen had ik die ijsbeer Knut gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij weet er niks van want jij gaat nooit naar een dierentuin
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de dierentuin was was in Berlijn en toen had ik die ijsbeer Knut gezien.
Lijkt me wel gaaf weer, ik vind pinguïns het leukstquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die is nu deaud. Ik wil weer een keer naar Emmen
long time no see.
Pinguinsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Lijkt me wel gaaf weer, ik vind pinguïns het leukst
Zieke geest jij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:35 schreef Deimos000 het volgende:
Zal ik jouw kinderen eens chloor tabletten voeren?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:50 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Koi karpers pinda's voeren is niet ziek wou je zeggen.
staat overal aangeplakt man.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat stond nergens, dus waarom zou het niet mogen?
Niet dan ? Tokkie kinderen of mooie karpers in een zoo zie liever de laaste nog lang in leven.quote:
hurdurrrrquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet dan ? Tokkie kinderen of mooie karpers in een zoo zie liever de laaste nog lang in leven.
Wat ben jij dan, pauper?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:44 schreef HSG het volgende:
Waarom zou ik de moeite nemen zoiets te onderbouwen? compleet ridicule opmerking krijgt een compleet ridicule opmerking terugquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:23 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Zoals de afgelopen 5 jaar, altijd weer goed onderbouwd.
Jouw hele persona is redicuul.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou ik de moeite nemen zoiets te onderbouwen? compleet ridicule opmerking krijgt een compleet ridicule opmerking terug
Jouw algehele stamboom ook.quote:
Nee ik wil zeggen dat chloortabletten voeren aan kinderen ziek is. Een vis iets te eten geven wat hij kennelijk niet mag hebben vind ik totaal niet te vergelijken daarmee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:50 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Koi karpers pinda's voeren is niet ziek wou je zeggen.
quote:
Daarom maak ik hem ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]oh dus je mag alleen origineel zijn om een punt te maken? jouw opmerking is dat idd ook man.
Oke man.quote:
Want ? beide gaan er dood van..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee ik wil zeggen dat chloortabletten voeren aan kinderen ziek is. Een vis iets te eten geven wat hij kennelijk niet mag hebben vind ik totaal niet te vergelijken daarmee.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee ik wil zeggen dat chloortabletten voeren aan kinderen ziek is. Een vis iets te eten geven wat hij kennelijk niet mag hebben vind ik totaal niet te vergelijken daarmee.
Dat dus inderdaad.quote:
Jijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens een lekker broodje kind?
Ja, perfect normale vraag. Blijkbaar maak jij dieren dood voor de lol. Sta je vanavond weer in de wei een knuppel in een pony te porren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Volgens jouw logica zou het een normale vraag moeten zijn.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:23 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Ja, perfect normale vraag. Blijkbaar maak jij dieren dood voor de lol. Sta je vanavond weer in de wei een knuppel in een pony te porren?
Infantiel.
Heeft hij ws niet eens zelf gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
en je bent echt een achterlijke mongool als je dat allemaal niet weet TS.Pfft jij hebt je vriendin of wat dan ook cker bezwangert via de navel door je domheid. LOL.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Maar koi karpers laten stikken in pinda's vindt je wel normaal...
_!
Uhuh.. Neem nog een broodje kind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee
Naast je zieke geest kun je ook nog bijzonder slecht lezen.
Waarom?quote:
Verse vis niet.quote:
Nee sorry. Maar misschien als ik ooit in de gelegenheid ben kan ik wel op een damestoilet een sample maken?quote:
Dat zijn de 50+ pitjes met ontbinde clitjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar misschien als ik ooit in de gelegenheid ben kan ik wel op een damestoilet een sample maken?
Sommige dames weten daar op de een of andere manier vislucht achter te laten.
Ik heb het gewoon niet zo op vis. De smaak is goor. Die graten erinquote:
Trauma zo te horen... vervelend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op vis. De smaak is goor. Die graten erinEn vissen vangen heb ik wel een keer gedaan maar toen was hij van de haak af gegaan en toen werd ik pissig en pleurde ik de hengel weg en bleef hij in een boom hangen en ben ik het aas van een vriend kwijtgeraakt en toen flipte hij hem helemaal de pan uit want het was oh zo'n speciaal stukje aas en zo.
Ik ga er wel gewoon bij zitten met een biertje of een jointje, maar zelf vissen of het eten of er naar kijken is niet voor mij weggelegd.
Misschien zijn er wel gewoon aardige vissen die aan de haak blijven hangen maar die heb ik nog niet ontmoetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trauma zo te horen... vervelend.
Maar beetje jammer dat je dan gelijk alle vissen haat.
Maar zo te lezen heb je het ook niet meer geprobeerd, dus...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel gewoon aardige vissen die aan de haak blijven hangen maar die heb ik nog niet ontmoet
Ik heb het een paar kansen gegeven wel. Serieus. Maar vissen ik weet niet, irritante bange beesten en je moet er geduld voor hebben en daar ben ik niet zo goed in. Ik vind het leuk om te gaan 'vissen'. Of ter wel met vrienden chillen en tegelijkertijd een hengel in het water te hebben maar niet enkel om te vissen of zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zo te lezen heb je het ook niet meer geprobeerd, dus...
Dat kan heel goed. Al mijn vissen in mijn aquarium zijn gewoon lief en aardigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb het een paar kansen gegeven wel. Serieus. Maar vissen ik weet niet, irritante bange beesten en je moet er geduld voor hebben en daar ben ik niet zo goed in. Ik vind het leuk om te gaan 'vissen'. Of ter wel met vrienden chillen en tegelijkertijd een hengel in het water te hebben maar niet enkel om te vissen of zo.
Ik ben ook altijd bang dat ik een bekeuring krijg als ik erbij benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan heel goed. Al mijn vissen in mijn aquarium zijn gewoon lief en aardig
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd bang dat ik een bekeuring krijg als ik erbij ben
Nee liever gebakken van de markt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens een lekker broodje kind?
Ja ik weet niet, zal je maar weer net zien. Ik die een hekel heeft aan vissen en ook even een keer dat ding erin gooit en gelijk een boetequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]heb mijn hele leven elke zomer wel gevist zonder pas of wat dan ook, nooit gepakt.
Nu 2 jaar een pas en al gecontrolleerd![]()
gewoon iemand met pas laten zeggen dat hij meerdere hengels heeft, deed ik ook.
Haha ja dat is zuur en te verwachtenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, zal je maar weer net zien. Ik die een hekel heeft aan vissen en ook even een keer dat ding erin gooit en gelijk een boete![]()
Ik kijk wel veilig toe van een afstandje jwz
Ik heb afgelopen zomer als een echte tokkie zonder shirt op een klapstoeltje op een stijger gezeten en bier gedronken samen met een vriend terwijl er twee hengels in het water lagen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja dat is zuur en te verwachtenhet is ook gewoon chill om aan de waterkant te zitten.
Moet kunnenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer als een echte tokkie zonder shirt op een klapstoeltje op een stijger gezeten en bier gedronken samen met een vriend terwijl er twee hengels in het water lagen.Voelde wel goed. Ik snap waarom mensen het doen.
Jij praat het doodmaken goed. Ga maar weer vlug een knuppel in een pony porren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij bent hier toch echt degene die kinderen gelijk stelt aan vissen.
Waar zeg ik dat precies?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:50 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Jij praat het doodmaken goed. Ga maar weer vlug een knuppel in een pony porren.
Het verkeerd voeren van dieren is gelijk aan het verkeerd voeren van mensen. Je maakt ze uiteindelijk dood. Dat jij dat niet ziet zegt een hele boel over jouw visie op deze wereld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat precies?
Nogmaals: Naast je zieke geest kun je kennelijk ook al niet lezen.
Kinderen chloortabletten laten eten heeft niks met voeren te maken. Dat zal elke rechter met mij eens zijn (je weet wel, zij die de 'wereldvisie' van burgers beoordelen). Zeker als je het probeert te vergelijken met een vis een nootje voeren zal je zo worden aangekeken:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Het verkeerd voeren van dieren is gelijk aan het verkeerd voeren van mensen. Je maakt ze uiteindelijk dood. Dat jij dat niet ziet zegt een hele boel over jouw visie op deze wereld.
Dus nogmaals; infantiel.
Je troll is nu wel weer klaar toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Het verkeerd voeren van dieren is gelijk aan het verkeerd voeren van mensen. Je maakt ze uiteindelijk dood. Dat jij dat niet ziet zegt een hele boel over jouw visie op deze wereld.
Dus nogmaals; infantiel.
Dus alleen omdat een vis wat lager in de voedselketen zit is een vis het leven niet waard.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kinderen chloortabletten laten eten heeft niks met voeren te maken. Dat zal elke rechter met mij eens zijn (je weet wel, zij die de 'wereldvisie' van burgers beoordelen). Zeker als je het probeert te vergelijken met een vis een nootje voeren zal je zo worden aangekeken:waarna jij in een dwangbuis wordt afgevoerd.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Dus alleen omdat een vis wat lager in de voedselketen zit is een vis het leven niet waard.
Ok manquote:Ik voer jou ook graag een chloortablet. Heb je maar twee dagen last van
Dat doet zo ongeveer iedereen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrogantie vind ik het een mensen leven boven dat van een dier stellen.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Ontken alles en je hebt vanzelf gelijk.
Stel, je ziet een klein vogeltje in het water verdrinken en iets verderop een kind van 2.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrogantie vind ik het een mensen leven boven dat van een dier stellen.
Wat een stelling zegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel, je ziet een klein vogeltje in het water verdrinken en iets verderop een kind van 2.
Maar je kan maar 1 helpen...wat kies je?
ja, nu het vogeltje uiteraard om er lekker tegenin te gaan maar elk weldenkend en niet extreem linkse kkhippie zou dat kind helpen.
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dus je hebt ongelijk gezien deze stelling:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |