SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:51 schreef haan33 het volgende:
Chinezenze bestelen ons! Open je ogen!!
true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:51 schreef haan33 het volgende:
Chinezenze bestelen ons! Open je ogen!!
Kun je nagaan hoe pauper je bent, bestolen worden door een blinde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corporate translator
Ik loop dan altijd ''nep'' lachend weg...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou dan doe je het toch niet. Volgende keer gewoon zeggen: "ik was van plan om je hele winkel leeg te kopen, maar ja eigenwijs.".
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef haan33 het volgende:
Je dochter is goed in bed gr gr kees de dierentuinschoonmaker
Olifanten zijn gek op Rolo,s .quote:Op zondag 13 mei 2012 21:31 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jeetje, ben jij zo'n figuur...
Ik werk zelf ook in een dierentuin (niet als dierenverzorgerster). Maar overal hangen borden dat de dieren niet mogen worden gevoerd, maar het is ongelovelijk wat mensen die dieren allemaal voeren. Broodjes filet american, popcorn, chips, suikerspin en noem maar op, zonder er ook maar een seconde erbij stil te staan dat die dieren daar hartstikke ziek van kunnen worden.
quote:
Ik wil het wel geloven hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul je nou man? Ik voer mijn rottweiler vaker een reep chocolade. Hij is nooit ziek en hij vindt het gewoon lekker bimboquote:Op zondag 13 mei 2012 20:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Heel, heel veel natuurproducten zijn giftig. En omdat het niet giftig is voor ons kan het wel giftig zijn voor dieren. Moet je je hond eens chocolade geven. Cacao is niet zo goed voor ze
moet voor jouw overal een bordje staan als het niet mag. Het is toch logisch dat je geen dieren gaat voeren in een dierentuin. Die dieren worden gevoerd met het juiste voer door de verzorgers. Als iedereen jouw manier gaat doen hou je geen dierentuin meer over. Brood neem je mee om te geven aan dieren waar het mag. Je gaat toch ook geen patat in hun bak gooien omdat je nootjes op zijn. beetje naiefquote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat stond nergens, dus waarom zou het niet mogen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |