Omdat het vandaag Moederdag is, zijn we naar de dierentuin geweest. Meteen toen we binnenkwamen zagen we al een grote vijver met Koi-karpers. Mijn kinderen vonden dat natuurlijk heel vet. Als je wat eten in het water gooit komen ze meteen happen met hun grote monden.
Omdat we geen brood bij hadden (we zijn niet van die trieste josties die midden in een park boterhammetjes gaan eten, we halen wel friet), pakte ik onze gezinszak borrelnootjes. Paar nootjes in het water, en ja hoor, die vissen kwamen meteen eten. Toen wilde Shanissa natuurlijk ook voeren. Maar Kevin wilde ook en trok die zak uit haar handen. Zo belandde dus die hele zak met borrelnootjes in het water. Die vissen werden helemaal dol!!
Komt er opeens zo'n vent aanrennen met ogen zo groot als schoteltjes. "Waar bent u mee bezig!!". Helemaal in paniek, zwaaien met z'n armen.
Dus ik "Hé rustig maat. We zijn gewoon de vissen aan het voeren. Dat zie je toch".
Gaat die mongool met z'n handen die nootjes uit het water vissen.

Dat werd 1 blubberzooi. Begint die tegen mij allemaal te zeuren en te roepen. Dus ik nog:"Relax, doe rustig. Er zijn kinderen bij, kut". Loopt hij kwaad weg zonder zich te verontschuldigen. Toen zijn we maar doorgelopen.
En dat waren dan de eerste 30 minuten in dat kutpark. De kinderen vonden er al gelijk niks meer aan omdat blijkbaar helemaal niks mocht. Ik ga nog een klacht indienen. Dat personeel eet wel van mijn geld, maar blijkbaar is de klant geen koning meer daar.
Klacht: onbeschoft dierenparkpersoneel dat niet beseft dat ik hun loon betaal.