Heeft hij ws niet eens zelf gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
en je bent echt een achterlijke mongool als je dat allemaal niet weet TS.Pfft jij hebt je vriendin of wat dan ook cker bezwangert via de navel door je domheid. LOL.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Maar koi karpers laten stikken in pinda's vindt je wel normaal...
_!
Uhuh.. Neem nog een broodje kind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee
Naast je zieke geest kun je ook nog bijzonder slecht lezen.
Waarom?quote:
Verse vis niet.quote:
Nee sorry. Maar misschien als ik ooit in de gelegenheid ben kan ik wel op een damestoilet een sample maken?quote:
Dat zijn de 50+ pitjes met ontbinde clitjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar misschien als ik ooit in de gelegenheid ben kan ik wel op een damestoilet een sample maken?
Sommige dames weten daar op de een of andere manier vislucht achter te laten.
Ik heb het gewoon niet zo op vis. De smaak is goor. Die graten erinquote:
Trauma zo te horen... vervelend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op vis. De smaak is goor. Die graten erinEn vissen vangen heb ik wel een keer gedaan maar toen was hij van de haak af gegaan en toen werd ik pissig en pleurde ik de hengel weg en bleef hij in een boom hangen en ben ik het aas van een vriend kwijtgeraakt en toen flipte hij hem helemaal de pan uit want het was oh zo'n speciaal stukje aas en zo.
Ik ga er wel gewoon bij zitten met een biertje of een jointje, maar zelf vissen of het eten of er naar kijken is niet voor mij weggelegd.
Misschien zijn er wel gewoon aardige vissen die aan de haak blijven hangen maar die heb ik nog niet ontmoetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trauma zo te horen... vervelend.
Maar beetje jammer dat je dan gelijk alle vissen haat.
Maar zo te lezen heb je het ook niet meer geprobeerd, dus...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel gewoon aardige vissen die aan de haak blijven hangen maar die heb ik nog niet ontmoet
Ik heb het een paar kansen gegeven wel. Serieus. Maar vissen ik weet niet, irritante bange beesten en je moet er geduld voor hebben en daar ben ik niet zo goed in. Ik vind het leuk om te gaan 'vissen'. Of ter wel met vrienden chillen en tegelijkertijd een hengel in het water te hebben maar niet enkel om te vissen of zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zo te lezen heb je het ook niet meer geprobeerd, dus...
Dat kan heel goed. Al mijn vissen in mijn aquarium zijn gewoon lief en aardigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb het een paar kansen gegeven wel. Serieus. Maar vissen ik weet niet, irritante bange beesten en je moet er geduld voor hebben en daar ben ik niet zo goed in. Ik vind het leuk om te gaan 'vissen'. Of ter wel met vrienden chillen en tegelijkertijd een hengel in het water te hebben maar niet enkel om te vissen of zo.
Ik ben ook altijd bang dat ik een bekeuring krijg als ik erbij benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan heel goed. Al mijn vissen in mijn aquarium zijn gewoon lief en aardig
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd bang dat ik een bekeuring krijg als ik erbij ben
Nee liever gebakken van de markt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens een lekker broodje kind?
Ja ik weet niet, zal je maar weer net zien. Ik die een hekel heeft aan vissen en ook even een keer dat ding erin gooit en gelijk een boetequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]heb mijn hele leven elke zomer wel gevist zonder pas of wat dan ook, nooit gepakt.
Nu 2 jaar een pas en al gecontrolleerd![]()
gewoon iemand met pas laten zeggen dat hij meerdere hengels heeft, deed ik ook.
Haha ja dat is zuur en te verwachtenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, zal je maar weer net zien. Ik die een hekel heeft aan vissen en ook even een keer dat ding erin gooit en gelijk een boete![]()
Ik kijk wel veilig toe van een afstandje jwz
Ik heb afgelopen zomer als een echte tokkie zonder shirt op een klapstoeltje op een stijger gezeten en bier gedronken samen met een vriend terwijl er twee hengels in het water lagen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja dat is zuur en te verwachtenhet is ook gewoon chill om aan de waterkant te zitten.
Moet kunnenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer als een echte tokkie zonder shirt op een klapstoeltje op een stijger gezeten en bier gedronken samen met een vriend terwijl er twee hengels in het water lagen.Voelde wel goed. Ik snap waarom mensen het doen.
Jij praat het doodmaken goed. Ga maar weer vlug een knuppel in een pony porren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij bent hier toch echt degene die kinderen gelijk stelt aan vissen.
Waar zeg ik dat precies?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:50 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Jij praat het doodmaken goed. Ga maar weer vlug een knuppel in een pony porren.
Het verkeerd voeren van dieren is gelijk aan het verkeerd voeren van mensen. Je maakt ze uiteindelijk dood. Dat jij dat niet ziet zegt een hele boel over jouw visie op deze wereld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat precies?
Nogmaals: Naast je zieke geest kun je kennelijk ook al niet lezen.
Kinderen chloortabletten laten eten heeft niks met voeren te maken. Dat zal elke rechter met mij eens zijn (je weet wel, zij die de 'wereldvisie' van burgers beoordelen). Zeker als je het probeert te vergelijken met een vis een nootje voeren zal je zo worden aangekeken:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Het verkeerd voeren van dieren is gelijk aan het verkeerd voeren van mensen. Je maakt ze uiteindelijk dood. Dat jij dat niet ziet zegt een hele boel over jouw visie op deze wereld.
Dus nogmaals; infantiel.
Je troll is nu wel weer klaar toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Het verkeerd voeren van dieren is gelijk aan het verkeerd voeren van mensen. Je maakt ze uiteindelijk dood. Dat jij dat niet ziet zegt een hele boel over jouw visie op deze wereld.
Dus nogmaals; infantiel.
Dus alleen omdat een vis wat lager in de voedselketen zit is een vis het leven niet waard.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kinderen chloortabletten laten eten heeft niks met voeren te maken. Dat zal elke rechter met mij eens zijn (je weet wel, zij die de 'wereldvisie' van burgers beoordelen). Zeker als je het probeert te vergelijken met een vis een nootje voeren zal je zo worden aangekeken:waarna jij in een dwangbuis wordt afgevoerd.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Dus alleen omdat een vis wat lager in de voedselketen zit is een vis het leven niet waard.
Ok manquote:Ik voer jou ook graag een chloortablet. Heb je maar twee dagen last van
Dat doet zo ongeveer iedereen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrogantie vind ik het een mensen leven boven dat van een dier stellen.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Ontken alles en je hebt vanzelf gelijk.
Stel, je ziet een klein vogeltje in het water verdrinken en iets verderop een kind van 2.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrogantie vind ik het een mensen leven boven dat van een dier stellen.
Wat een stelling zegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel, je ziet een klein vogeltje in het water verdrinken en iets verderop een kind van 2.
Maar je kan maar 1 helpen...wat kies je?
ja, nu het vogeltje uiteraard om er lekker tegenin te gaan maar elk weldenkend en niet extreem linkse kkhippie zou dat kind helpen.
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dus je hebt ongelijk gezien deze stelling:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |