Wat een zielig mannetje is het (hhz) toch ook he.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
http://www.addicted2hards(...)-drama-on-zatox.html
Wtf is deze
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat een zielig mannetje is het (hhz) toch ook he.![]()
Sowieso als je anno 2012 nog een twitteraccount hebt spoor je niet, maar dat terzijde.
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ook maar Decibel kaartje alvast gehaald
Dude, we hebben het over twitter en facebook.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:34 schreef Baronpilsener het volgende:
Ergens vind ik het juist wel terecht dat Willem het online heeft gegooid, beetje "Fans" kopen om zo populairder te lijken, beetje een trieste zaak
Daarom vind ik het juist goed dat dit in het daglicht gezet wordt, Zatox die een beetje stoer doet met z'n E-penispomp.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Beter concentreren artiesten zich op het maken van muziek en het verzorgen van goede optredens, en niet om dit soort oppervlakkig e-penis vertoon.
Lijkt me logischer ja, vreemd.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
I get high, when i hear a drum roll toch?
Of hyped idd.quote:
Heel wat beter als de anthems van afgelopen jarenquote:
Ik zou 't niet weten, ik versta altijd hype. Vond ik ook logischer want je wordt eerder hyperactief dan 'high'. High is meer van een mooie zweverige melodie denk ik danquote:
Het bekend maken door hhz is ook gewoon een actie om een grotere e-penis te krijgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Daarom vind ik het juist goed dat dit in het daglicht gezet wordt, Zatox die een beetje stoer doet met z'n E-penispomp.
Tegenwoordig wordt er wel degelijk gekeken naar hoeveel volgers, likes etc. een artiest heeft. Meer volgers en like's = Meer (buitenlandse) boekingen, ook de DJ Mag list is daar erg belangrijk in.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het bekend maken door hhz is ook gewoon een actie om een grotere e-penis te krijgen.
Een e-penis brengt geen brood op de plank, platen maken en optreden doen dat wel, dus beter gaan ze daar weer wat meer aandacht aan besteden ipv nutteloze tweets, hartjes foto's en gesteggel om wie de meeste volgers heeft. Het is gewoon van allebei fakking sneu...
Ja, ik weet dat meer volgers meer boekingen oplevert want dan ben je zo genaamd een grotere naam. Maar ik blijf dat een rare manier van meten vinden, je moet iemand beoordelen op prestaties en niet op zijn aantal "vrienden"..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er wel degelijk gekeken naar hoeveel volgers, likes etc. een artiest heeft. Meer volgers en like's = Meer (buitenlandse) boekingen, ook de DJ Mag list is daar erg belangrijk in.
Al ben ik het natuurlijk wel compleet met je eens dat ze gewoon lekker plaatjes moeten maken, en goede sets weggeven ipv zich bezig te houden met dit soort zaken.
Nou dan is het kopen van volgers dus een prima investering. Voor zover ik weet is het ook niet verboden.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er wel degelijk gekeken naar hoeveel volgers, likes etc. een artiest heeft. Meer volgers en like's = Meer (buitenlandse) boekingen, ook de DJ Mag list is daar erg belangrijk in.
Commercieel gezien een goede investering ja. Maar ik dacht dat wij niet commercieel waren?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Nou dan is het kopen van volgers dus een prima investering. Voor zover ik weet is het ook niet verboden.
Wie zijn "wij"? Ik heb inderdaad niks te vekropen.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Commercieel gezien een goede investering ja. Maar ik dacht dat wij niet commercieel waren?
Dat was weggelegd voor de set van Frontliner. Belgen echt...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al zittend met een hartje heeee-hoooo'en?
Ik zie het jaquote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, ik versta altijd hype. Vond ik ook logischer want je wordt eerder hyperactief dan 'high'. High is meer van een mooie zweverige melodie denk ik dan
Edit; De lyrics komen blijkbaar van Eric B & Rakim - I Know You Got Soul en daarin staat ook hype op de eerste paar lyric-sites die ik aanklik![]()
Hey.quote:
Vind 'm op eerste gehoord niet echt geweldig... Ben benieuwd hoe die zaterdag klinkt op (hopelijk) goed geluidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |