Ik had 18 euro voor 5quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
damn 4 kaartjes en 15 euro admin kosten..... ziek eigenlijk....
Duurt soms even, heb ook nog geen mailquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Ticket binnen
Service costs
¤ 3.75
Heb alleen geen mailtje gekregen :/ Wel de pdf gedownload
Wat fixen? Decibel kaartje?quote:
Godverdomme wat een afzetters zeg...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Ticket binnen
Service costs
¤ 3.75
Heb alleen geen mailtje gekregen :/ Wel de pdf gedownload
x2quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Want alleen B2S doet dat.. Hartje voor elke organisatie die dat doet.
Heb je de set van Du'art op Djaxx it up XL al geluisterd?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog wat leuke schranz/hardtechno setjes in de aanbeveling?
Ja ik dacht ook dat de prijzen omlaag zouden gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De BTW wordt toch weer verlaagd naar 6% vanaf 1 juli?
Nomomomomquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Heb je de set van Du'art op Djaxx it up XL al geluisterd?
Laatst was het bij een ticket voor een klein technofeest in leiden maar 0,80 cent voor 2 tickets, en dat was ook via paylogic...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef StM het volgende:
Het is meer paylogic die flink loopt te graaien
(Hoewel het best kan dat ze een dealtje hebben met b2s van we delen het, maar het is bij alle organisaties die paylogic gebruiken hetzelfde)
Aandoenlijk die jeugdige naïviteit...:pquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat de prijzen omlaag zouden gaan
Nou ja ik las dit:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Aandoenlijk die jeugdige naïviteit...:p
twitter:HardDanceNews twitterde op woensdag 02-05-2012 om 17:14:24Great! b2s is the 2nd company to lower ticket prices because of new VAT rates! For now this will affect Decibel Outdoor! #lief reageer retweet
Mocht het waar zijn, petje af dat had ik niet verwacht :pquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ja ik las dit:twitter:HardDanceNews twitterde op woensdag 02-05-2012 om 17:14:24Great! b2s is the 2nd company to lower ticket prices because of new VAT rates! For now this will affect Decibel Outdoor! #lief reageer retweet
Morgen gelijk even checken!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Heb je de set van Du'art op Djaxx it up XL al geluisterd?
Zoiets zullen ze wel beweren dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:38 schreef -Menn0- het volgende:
Nou aangezien je bijna 75 euro per kaartje betaald denk ik dat het niet door is gegaan. OF het is wel doorgegaan en ze zouden eigenlijk nog duurder zijn!
ik neem aan dat jij wel gewoon kaartjes hebt gekocht he vrolijke vriend?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn, petje af dat had ik niet verwacht :p
Nope, nog niet, ik heb er nu geen geld voor, want ik wil ook nog op vakantie van de zomerquote:Op zondag 13 mei 2012 13:15 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij wel gewoon kaartjes hebt gekocht he vrolijke vriend?
wij hebben er in ieder geval 4; raph nelis ik en de emmer zijn van de parteh
http://www.addicted2hards(...)-drama-on-zatox.htmlquote:Op zondag 13 mei 2012 13:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik hoorde zoiets ja, beschuldigde Zatox ervan Twitter volgers te kopen ofzo
Jeee, weer een nieuwe aflevering van Goede tijden, slechte tijden.. Of welke andere slechte soap dan ook......quote:Op zondag 13 mei 2012 13:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
http://www.addicted2hards(...)-drama-on-zatox.html
Wtf is deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |