Ik heb die forum-code niet gemaakt.quote:
Die staat nog open en ook een vraag over een of andere hipperdiehopper die niemand kende.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:32 schreef Ulx het volgende:
De Residents coverden en verResidensten ooit Hank Williams' Kaw-Liga. Ze gebruikten daarvoor onder andere een basloopje van een grote hit. Welke hit van welke artiest was dat?
Aaaargh! Iets met puntje en tong.... Zo'n bekende foto dit....quote:
quote:
quote:A summer's disregard
A broken bottle top
And a one man's soul
Pretenders - 2000 milesquote:
Je had ook wel om 6 kunnen vragen dusquote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef Blogman het volgende:
[..]
Pretenders - 2000 miles
The Who - I Can See for Miles
The Byrds - Eight Miles High
Gambolputty + 1quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:20 schreef Gambolputty het volgende:
Elvis Costello - Good year for the roses
quote:Hold on to what you try to be
Your individuality
When the world is on your shoulders
Just smile and let it go
If people try to put you down
Just walk on by don't turn around
checkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef bartrid het volgende:
Dat lijkt wel op bring it all back van S club 7
Heel goed! Fan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef bartrid het volgende:
Dat lijkt wel op bring it all back van S club 7
A-Teens waren ook zo goed, hè.quote:
Nee, maar je denkt in de goede richting.quote:
n00biedoobiedoo +1quote:
quote:Just when you think, you got me figured out
The season's already changing
I think it's cool, you do what you do
And don't try to save me
Z +1quote:
Daar zat toch wel wat tijd tussen, niet ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef bartrid het volgende:
Hit zo rond dezelfde tijd als Crush van Jennifer Paige. Nooit meer wat van gehoord daarna.
Hmm ja een jaar zo te zien. In mijn herinnering was het zo'n beetje dezelfde tijd, maar Bitch is uit 97 en Crush uit 98.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef Blogman het volgende:
[..]
Daar zat toch wel wat tijd tussen, niet ?
Oh joh, ik dacht dat Crush veel ouder was. Jaren '80 of zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hmm ja een jaar zo te zien. In mijn herinnering was het zo'n beetje dezelfde tijd, maar Bitch is uit 97 en Crush uit 98.
Ik had voor Bitch al een album met ms Brooks, alleen wist ik dat niet. Ze zat toen in de band The Graces samen met Charlotte Caffey van The Gogo's.quote:
Nope, niet zo oud in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef Blogman het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat Crush veel ouder was. Jaren '80 of zo.
Led Zeppelin = the new yardbirds toch ook?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:10 schreef Z het volgende:
Van Halen = Mammoth
The Who = The Detours
Oasis = The Rain
Coldplay = Pectoralz en Starfish
Radiohead - On a friday
U2 = The Hype
Zijn juist. Nog 5.
quote:
Ulx +1quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:27 schreef Ulx het volgende:
Butthole Surfers of King Missile volgens mij.
Ik zat al aan Starsailor te denkenquote:
quote:You thought you could really make me moan
I had better sex all along (ha ha ha ha)
I had to do your friend
Now you want me to come back
You must be smokin' crack
I'm goin' else where and that's a fact
pipster +1 Frankee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef pipster het volgende:
Dan hou ik het bij deze op het antwoord op Fuck it van Eamon, Frankee met Fuck you right back.
I know you're fucking someone else!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef Ulx het volgende:
Dat zal wel een van die Fuck You nummers zijn van een paar jaar terug. Geen idee wit die kutnummers uitkraamden.
Type-O-Negative Unsuccesfully Coping with the Natural Beauty of Infidelity dan maar. Hoewel dat fout is.
Wat van wie ?quote:Bet I'll be damned
Built the debt
I turned 2's up today
Bet I'll be damned
Gets harder
to sense to sail
Farewell Fare well
Mother numb to & devout to
Reckon luck sees us the same
Weighted my hand
Kill the bet
I'll burn on judgement day
Weighted my hand
Get hard hit to sin to sail
Farewell fare well
Mother numb to & devout to
Double deal
A season wrapt
Too lax to lapse so soon
Reckon luck sees us the same
Bed on my back
Dealt my hell
I've dealt my months of May
Bed on my back
Get parted![]()
Farewell fare well
Mother numb to & devout to Reckon luck sees us the same
Reckon love deals us the same
Ook opgezocht, was er ook niet op gekomen, maar het album waar ik denk dat jij het over hebt is toch best wel briljant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:49 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, was ik niet opgekomen. Heb het album daarvoor hier in de kast staan en dat was ook meteen de reden om afscheid te nemen van deze band..
Ghehe, NoobieDoobieCopy +1quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Talk Talk - Ascension Day
En op die afbeelding zit copyright, he
Blogman + 1quote:
Geen idee of het met het duet was, maar nadat ik vanmiddag toen ik hoorde dat ze dood was haar wikipagina bekeek telde ik er een stuk of 25. Veel meer dan ik dacht in ieder geval.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef Blogman het volgende:
Hoeveel top 40 hits heeft mevrouw Zomer achter haar naam staan (inclusief 1 duet) ?
25 it is !quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee of het met het duet was, maar nadat ik vanmiddag toen ik hoorde dat ze dood was haar wikipagina bekeek telde ik er een stuk of 25. Veel meer dan ik dacht in ieder geval.
Ulx +1quote:
Ik zal 'm eens afstoffen en opzettenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ook opgezocht, was er ook niet op gekomen, maar het album waar ik denk dat jij het over hebt is toch best wel briljant.
Nee, uiteraard is er wel een sterke link tussen de Byrds en de eerste van de twee bands die ik wil weten.quote:
En dat is één. Nu de man in kwestie en de band waarmee hij veel bekender werd nog.quote:
n00biedoobiedoo +1quote:
bartrid +1quote:
Ik heb haar wel eens eerder gevraagd. Ze heeft oa met Jah Wobble en Transglobal Underground gewerkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:15 schreef Bol_Wan het volgende:
die foto heb ik hier al eens gezien.. Siouxsie Sioux?
quote:
quote:The daughter of an English mother and a Sephardic Jew father,grew up in a Moroccan suburb of Brussels and was heavily influenced by the Arabic culture.
mais ouiquote:
quote:Behalve uit mijn atlas, die droom ik elke nacht
Ghehe..quote:
Wat van wie?quote:Ik had een meisje leren kennen in de Burgerking
En ik was meteen verliefd
Na zeven weken trok ze bij me in
Maar na de achtste vertrok ze met m'n fiets
Methodmich +1quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:57 schreef methodmich het volgende:
Jeugdsentiment.
Hela Hola Tuthola van Pater Moeskroen
nope,quote:
quote:Ik zat in tram 5 en m'n lul stond stijf
want naast me zat een lekker wijf
Wat van wie?quote:Lost my life in cheap wine
Now it's quiet time
Ulx +1quote:
quote:
Zegt me helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:44 schreef Ulx het volgende:
Een still uit een clip uit de jaren 80. Welke clip en van wie?
[ afbeelding ]
Nee. Valt me tegen van je dat je het niet weet.quote:
Britney Spearsquote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Ik heb een vraag:
If music was inspired by the desire of making money, how interesting could it really be?
quote:Well now I get low and I get high
And if I can't get either, I really try
Got the wings of heaven on my shoes
I'm a dancin man and I just can't lose
Mark +1quote:
Gambolputty +1quote:
It isquote:Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef bartrid het volgende:
Als het een vervolgvraag is Norwegian Wood van de Beatles?
quote:Norway's first ever Eurovision winners,were also awarded their homeland's highest musical award, the Peer Gynt Prize, in recognition of their victory.
Een fan!quote:
WIe niet?quote:
bartrid +1quote:Nite versions en Any minute now van Soulwax
Nee, een band maar net zo kut als Adele.quote:
n00biedoobiedoo +1quote:
Wie zijnquote:It's a Shame (My Sister)" is a 1990 song recorded by British singer, featuring True Image. It was the second single from her debut album Down to Earth, and was released in late 1990 in Germany and UK and in early 1991 in the other European countries. The song sampled The
"It's a Shame"
Gewoon uw eerste ingevingquote:Monie Love en The Spinners
quote:Zanger Jimmy Pursey bedacht de naam van de groep naar verluidt toen hij op een openbaar toilet graffiti las over de overwinning van plaatselijke voetbalclub ‘Walton & Hersham’ in 1969
Presentatrice?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:42 schreef tong80 het volgende:
Welk beroep kreeg onze eerste songfestival-winnares ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |