abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116614918
Ik begrijp heel goed dat je het mooi geweest vond echter kan ik het niet laten om mensen te zien 'jubelen' en te zien dat mensen het een goede keuze vinden en TS begrijpen. Zolang mensen dat zeggen wil ik ook mijn zegje doen.
Als dit soort dingen gezegd mogen dan mag naar mijn idee ook gezegd worden als mensen TS niet begrijpen. Het mag wel een op aardigere manier, dat ben ik wel van mening.
  maandag 10 september 2012 @ 20:03:10 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116615182
ik mis een rel? :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_117423882
[Update] WinnieWana's tweede opvangnestje met moederpoes

Opvangkitten Tetter is nu al een tijdje bij mij O+ . Zou het verandert kunnen worden in WinnieWana's opvangkitten Tetter.

Alvast bedankt
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2012 @ 18:10:48 #29
163650 Greys
pi_117430649
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:03 schreef WinnieWana het volgende:
[Update] WinnieWana's tweede opvangnestje met moederpoes

Opvangkitten Tetter is nu al een tijdje bij mij O+ . Zou het verandert kunnen worden in WinnieWana's opvangkitten Tetter.

Alvast bedankt
Kom er aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 30 september 2012 @ 18:23:51 #30
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_117431223
Oeps sorry Winnie. Ik heb je berichtje hier helemaal over het hoofd gezien :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_117883240
pfff greys, alsof ts van suiker is. niks mis met mijn 2e post. wis en censureer het maar weer, typisch fok. alsof dit topic ene fuck beter is dan marktplaats :')

ow en kluskonijn, er zit iets bruins op je tong.
Sound
pi_117883289
het komt ts gewoon ff niet uit, die irritante wezens die haar uitgestippelde plannetjes nog zeker 14 jaar in de weg zitten mocht ze wat fucking verantwoordelijkheid nemen. Het is niks anders dan waardeloze eigenaren een handig schuldvrij platform bieden om de beesten hier te dumpen.
Sound
pi_117883331
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef Oognip het volgende:
Ik begrijp heel goed dat je het mooi geweest vond echter kan ik het niet laten om mensen te zien 'jubelen' en te zien dat mensen het een goede keuze vinden en TS begrijpen. Zolang mensen dat zeggen wil ik ook mijn zegje doen.
Als dit soort dingen gezegd mogen dan mag naar mijn idee ook gezegd worden als mensen TS niet begrijpen. Het mag wel een op aardigere manier, dat ben ik wel van mening.
Ah het is normaal hier dat het tere zieltje van de zielige dierendumperts beschermd moet worden dmv selectief posts wissen. Ik heb niks gezegd, ga lekker verder hier jongens. 14.gif
Sound
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:07:25 #34
163650 Greys
pi_117884120
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 07:54 schreef LatonOne het volgende:

[..]

Ah het is normaal hier dat het tere zieltje van de zielige dierendumperts beschermd moet worden dmv selectief posts wissen. Ik heb niks gezegd, ga lekker verder hier jongens. 14.gif
Neehee..
Gelóóf me nou eens als ik zeg dat in dat topic (waar Oognip iets over zegt) er posts weggehaald zijn waar je van achterover sloeg maar dat er nog meeeer dan genoeg kritiek bleef staan.

Wat een verongelijkt gedoe nou allemaal.
Nogmaals, kritiek mag, máár als we dat lekker onbeperkt laten gaan leren ervaringen uit het verleden dat we eerst anderhalf topic vol gescheld op TS krijgen van iedereen die even komt roepen wat een onmens het is, vervolgens verdwijnt TS en heeft niemand meer een idee waar de beesten gebleven zijn.

Je zei 'laat het haar maar voelen'. Ok, en dan? Je denkt niet dat het algehele gevoel haar na 1 blz kritiek nog niet duidelijk was? Je wilt dat TS daarna nog 200 posts streng toegesproken wordt in allerhande tonaties? Wat denk je er mee te bereiken? Dat TS denkt dan 'Ach jullie hebben gelijk onbekende internetters, bedankt voor deze anonieme brandstapel, ik ga op mijn knieën liggen huilen en voortaan alles anders doen, vergeef me' ofzo?

Er stond al kritiek genoeg, er zijn zwaaaar over-the-top reacties al weggehaald die TS wel heeft gelezen dus ja, het is haar duidelijk.
Daarbij is er nog één en ander aan privé situatie dat TS niet in het topic wenst te vertellen wegens te privé en dat hebben we te respecteren. Derhalve kan je niet iemand 'veroordelen' op basis van niet complete informatie, maar TS hoeft niet verplicht haar hele doopceel te lichten om niet te worden afgebrand.

Ik word er eerlijk gezegd strontbeu van dat wanneer we drie keer in een topic roepen 'Ok, da's duidelijk, kritiek is er, TS weet het maar vanaf hier weer over de katten' dat sommigen het hier daarna simpel afdoen met 'Boohoo in F&F mag duidelijk geen kritiek, kusjekroelll".
Te gemakkelijk en onredelijk, kom op zeg. En daarbij in het gemak maar ff vergeten dat heel F&F vol staat met kritiek... dus wat nou 'kritische post mogen niet?'?

En het 'grappige' is, de ene helft roept 'F&F dat zijn van die fundi's die meteen met hun kritiek klaar staan' en de andere helft roept 'F&F dat mag nooit kritisch, wat een suikertuintje'. Het is nooit goed.

Dus lang verhaal kort en ik hoop nou echt op een beetje volwassen begrip hiervoor:
- kritiek mag, kijk eens rond in F&F, plenty kritische posts zou ik zeggen
- kritiek als 'enorme domme stoephoer dat je dr zit dat je je katten weg doet' niet
- en als we in zo'n adoptietopic na een aantal kritische posts en een zich verdedigende TS hebben gezegd 'kritiek is duidelijk, klaar, einde discussie' dan is het ook klaar

Dit omdat:
- een topic vol gemekker de dieren in kwestie niet helpt
- een TS na bladzijdes lang getetter denkt 'had ik ze maar op Marktplaats gezet of in het asiel gedumpt, dan had niemand het geweten en ik dit gezeik niet' (dit gaat niet op voor deze laatste TS, is in het algemeen).

Ja? Niet onredelijk lijkt me :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 12-10-2012 09:27:21 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117886838
Als een evt aangepraat schuldgevoel de aanschaf van toekomstige dieren voorkomt is dat een prima resultaat. En ik blijf er bij dat met mijn 2e post niks mis is.

Ze moeten naar asiel tenzij jullie helpen is nonsens en emotionele chantage. Er is altijd een oplossing maar ts kiest de makkelijke weg. Desnoods een plaid over de dure meubels of tijdelijk met bak in de logeerkamer tot er een nieuw baasje is. Asiel doe je niet, en zouden jullie niet moeten tolereren als pressie middel.
Sound
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:04:34 #36
163650 Greys
pi_117887089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:55 schreef LatonOne het volgende:
Als een evt aangepraat schuldgevoel de aanschaf van toekomstige dieren voorkomt is dat een prima resultaat. En ik blijf er bij dat met mijn 2e post niks mis is.
Met je tweede post was misschien niets mis (is ook niet genote ofzo :) ) maar op een gegeven moment trekken we een streep en is de discussie klaar. Geloof me, als we dat niet doen zitten we straks in deel 3 van dat topic waar TS nog steeds alleen maar d'r oren krijgt gewassen. Vertrouw een beetje op ons gevoel en ervaring hierin :)
Vanaf het punt dat we zeiden 'de discussie is klaar' heb ik zelfs de pro-TS posts verwijderd die reageerden op kritiek. Wel zo fair.

quote:
Ze moeten naar asiel tenzij jullie helpen is nonsens en emotionele chantage. Er is altijd een oplossing maar ts kiest de makkelijke weg. Desnoods een plaid over de dure meubels of tijdelijk met bak in de logeerkamer tot er een nieuw baasje is. Asiel doe je niet, en zouden jullie niet moeten tolereren als pressie middel.
Zoals je zag heb ik zelf ook gevraagd of er een Plan B is, omdat ik ook niet houd van 'als ik binnen 2 weken geen baasje heb gaan ze naar het asiel'. Zo bracht deze TS het gelukkig ook niet zo cru, want er is nog een soort tijdelijke noodopvang in de tussentijd mogelijk.
Hóe we er ook over denken, wij zijn allemaal niet in de positie om een TS te dwingen om de katten niet in het asiel te doen. Al raast men 3 topics door. Net als dat een TS ons niet kan dwingen de katten dan maar over te nemen.

Omdat we (wij als mods) het gevoel van de overige users begrijpen en in sommige gevallen ook delen dat dieren soms te gemakkelijk weg gedaan worden, laten we een gedeelte van de kritiek ook staan. Het is niet zo dat er alléén maar lieve dingen gepost mogen worden of alléén maar nieuwe huisjes mogen worden aangeboden. Maar op een gegeven moment trekken we de grens. Da's vooral voor de dieren in kwestie op een gegeven moment het beste.

Dus nogmaals, ik hoop en reken echt een beetje op begrip in deze. Het is een lastige kwestie, we zoeken een 'gulden middenweg'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 12-10-2012 13:29:38 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117890646
oke :)
Sound
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:29:51 #38
163650 Greys
pi_117891960
^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117918631
Vraagje: ik als versgebakken kat bezitter vind t erg leuk als ik een beetje de voor mij (en de kat natuurlijk) bijzondere/leuke kattendingen kan posten. Echter is zo'n dagboekje vaak niet interessant genoeg voor een eigen topic. Voor hoever ik kon zien is er ook niet echt een algemeenkattenverhaaltjes topic. Wel echt een vraagbaak en het kattenfototopic wordt er een beetje voor "misbruikt". Zou het dus een leuk idee zijn om een algemeen kattentopic te maken waar men de dagelijkse beslommeringen kan posten en lezen? Of is zoiets er al, en dan zo ja waar ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:54:07 #40
163650 Greys
pi_117918810
Hmmm, goeie vraag. Er is ooit wel zoiets geweest, maar dat is volgens mij nogal in de vergetelheid geraakt. Meestal zette men dan kattendingetjes inderdaad tussen de foto's door in het fototopic of in de vraagbaak of in de F&F SC.

Je mag best zo'n topic openen hoor, gewoon lekker doen, maar als het dan maar geen 'Mijn kat doet leuk en joejoe ik ga ff boodschappen doen tot straks blabla' ( :+ ) topic wordt, want daar is de SC al voor.

Dus dat moet je dan wel even in de OP zetten, dat het een topic is om leuke ervaringen, gekke karaktertrekjes en van alles over je kat te vertellen. Heb je een TT in gedachten? 'Deel hier wat je meemaakt met je katten' oid? Dan is meteen duidelijk wat de bedoeling is een beetje. Zelf een andere TT bedenken mag ook uiteraard ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117922293
Done! Tnx voor het meedenken :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:44:07 #42
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117956101
Zou in deze TT: Ons monstertje trekt nieuwe jas aan. [spin] of zo kunnen worden gezet zodat mensen weten dat het over harige spinnen gaat?
Ik kreeg bijna een hartaanval. :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 oktober 2012 @ 14:46:59 #43
163650 Greys
pi_117956201
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou in deze TT: Ons monstertje trekt nieuwe jas aan (spin) [spin] of zo kunnen worden gezet zodat mensen weten dat het over harige spinnen gaat?
Ik kreeg bijna een hartaanval. :{
Done.
En ik ben ook erg bang voor spinnen, maar bijna een hartaanval, really? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:48:05 #44
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117956226
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Done.
En ik ben ook erg bang voor spinnen, maar bijna een hartaanval, really? :P
Thanks.

Ik verwachtte het niet. Ik dacht dat het topic over een hond of een kat zou gaan. :'(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117991890
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:48 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Thanks.

Ik verwachtte het niet. Ik dacht dat het topic over een hond of een kat zou gaan. :'(
Dat zijn toch geen monsters :{w
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:29:32 #46
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_117992955
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:01 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen monsters :{w
Nou...:o Die van jou misschien niet maar ik heb hier toch echt af en toe miauwende monsters lopen hoor :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:38:15 #47
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118028944
Gouldamadines, wie heeft ze?
:P Wil iemand de TT aub veranderen naar gewoon Vinkjes.
Dank ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:40:33 #48
163650 Greys
pi_118028982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Gouldamadines, wie heeft ze?
:P Wil iemand de TT aub veranderen naar gewoon Vinkjes.
Dank ^O^
Uiteraard! Ga het meteen ff doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:46:00 #49
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118029078
Dankuzeer. Goulds zijn ook vinken, dus dan kan het mooi in 1 topic blijven ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118163173
Wat is nou goed kattenvoer?

Verkeerde filter, sorry. Mag ie van flora naar fauna?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')