Kom er aan!quote:Op zondag 30 september 2012 15:03 schreef WinnieWana het volgende:
[Update] WinnieWana's tweede opvangnestje met moederpoes
Opvangkitten Tetter is nu al een tijdje bij mij. Zou het verandert kunnen worden in WinnieWana's opvangkitten Tetter.
Alvast bedankt
Ah het is normaal hier dat het tere zieltje van de zielige dierendumperts beschermd moet worden dmv selectief posts wissen. Ik heb niks gezegd, ga lekker verder hier jongens. 14.gifquote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef Oognip het volgende:
Ik begrijp heel goed dat je het mooi geweest vond echter kan ik het niet laten om mensen te zien 'jubelen' en te zien dat mensen het een goede keuze vinden en TS begrijpen. Zolang mensen dat zeggen wil ik ook mijn zegje doen.
Als dit soort dingen gezegd mogen dan mag naar mijn idee ook gezegd worden als mensen TS niet begrijpen. Het mag wel een op aardigere manier, dat ben ik wel van mening.
Neehee..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:54 schreef LatonOne het volgende:
[..]
Ah het is normaal hier dat het tere zieltje van de zielige dierendumperts beschermd moet worden dmv selectief posts wissen. Ik heb niks gezegd, ga lekker verder hier jongens. 14.gif
Met je tweede post was misschien niets mis (is ook niet genote ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:55 schreef LatonOne het volgende:
Als een evt aangepraat schuldgevoel de aanschaf van toekomstige dieren voorkomt is dat een prima resultaat. En ik blijf er bij dat met mijn 2e post niks mis is.
Zoals je zag heb ik zelf ook gevraagd of er een Plan B is, omdat ik ook niet houd van 'als ik binnen 2 weken geen baasje heb gaan ze naar het asiel'. Zo bracht deze TS het gelukkig ook niet zo cru, want er is nog een soort tijdelijke noodopvang in de tussentijd mogelijk.quote:Ze moeten naar asiel tenzij jullie helpen is nonsens en emotionele chantage. Er is altijd een oplossing maar ts kiest de makkelijke weg. Desnoods een plaid over de dure meubels of tijdelijk met bak in de logeerkamer tot er een nieuw baasje is. Asiel doe je niet, en zouden jullie niet moeten tolereren als pressie middel.
Done.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou in deze TT: Ons monstertje trekt nieuwe jas aan (spin) [spin] of zo kunnen worden gezet zodat mensen weten dat het over harige spinnen gaat?
Ik kreeg bijna een hartaanval.
Thanks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Done.
En ik ben ook erg bang voor spinnen, maar bijna een hartaanval, really?
Dat zijn toch geen monstersquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Thanks.
Ik verwachtte het niet. Ik dacht dat het topic over een hond of een kat zou gaan.
Nou...:o Die van jou misschien niet maar ik heb hier toch echt af en toe miauwende monsters lopen hoorquote:
Uiteraard! Ga het meteen ff doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Gouldamadines, wie heeft ze?
Wil iemand de TT aub veranderen naar gewoon Vinkjes.
Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop