Hosgelmis..quote:
Ik kan ook wel lachen met mijn ouders, vooral mijn moeder, maar ik wordt nooit handtastelijk. Bij anderen zie ik het wel gebeuren, maar toch voelt het een beetje fout aan voor mij.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Only mams.
Naah, maar kan wel lachen met haar..
Nein, heb nog nooit zo tegen paps gezegd van geef es geld... Eigenlijk mijn hele leven al nooit -echt- geld gevraagd van paps, alleen wanneer het echt echt moest en dan ook nog es binnenmonds/mompelend vragen. Mams was een stuk vrijer in.. Ik ben 21 en komt het wel es voor (zoals nu met dat vertraging met mijn loon) dat ik geld vraag van mijn moeder..
Gast, je maakt je username belachelijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:51 schreef Bilge het volgende:
Een plets op de kont van je moeder gaat ook voor jullie te ver, hoop ik?
Sorry.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gast, je maakt je username belachelijk.
Mijn mannetje kookt graag, maar erna ligt er overal wel iets lekkers voor de muis.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef Bilge het volgende:
Dat krijg je als je FOK!t in plaats van schoonmaakt.![]()
Als je weer terugkeert naar huis zal de muis vast verdwenen zijn.
Nee hoezo, annan degilmi senin..? Kom op man, ik luister zelfs na Bob Marley samen met mijn moeder, jou moeder is ook jong geweest..quote:Op zondag 13 mei 2012 17:51 schreef Bilge het volgende:
Een plets op de kont van je moeder gaat ook voor jullie te ver, hoop ik?
Hossel een straatkat.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mijn mannetje kookt graag, maar erna ligt er overal wel iets lekkers voor de muis.
Alles is ook gesloten nu, wil ik muizengif en andere dingen aanschaffen
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee hoezo, annan degilmi senin..? Kom op man, ik luister zelfs na Bob Marley samen met mijn moeder, jou moeder is ook jong geweest..
Mijn moeder is vanaf haar 4e al in NL, denk je dat zij nooit de Beatles, Paul nog iets of Bob Marley geluisterd heeft..?quote:
Dit dus. Ookal ben ik een meisje, ik geef m'n moeder heel soms een knuffel en that's it.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:04 schreef Bilge het volgende:
Dat muziekverhaal geloof ik wel, maar dat je je moeder billekoek geeft is wat .... vreemder.
Onderbouw het eens.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:04 schreef Bilge het volgende:
Dat muziekverhaal geloof ik wel, maar dat je je moeder billekoek geeft is wat .... vreemder.
Turkan Soray lijkt wel een beetje op mijn moeder.quote:
Dan wordt papa jaloers.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Onderbouw het eens.
Waarom zou je je moeder niet mogen aanraken..?
Wutquote:Op zondag 13 mei 2012 18:23 schreef Bilge het volgende:
Ik had trouwens een Nederlands buurjongetje dat het heel gewoon vond en mij belerend toesprak wanneer ik mijn verbazing uitte, om tijdens het douchen zijn moeder naakt te zien. Wanneer de een in bad lag, stond de ander naast het bad klaar om direct zijn/ haar plek in te nemen. Zo voorkom je waterverspilling, zei die.
Zij kussen en knuffelen mijquote:Op zondag 13 mei 2012 17:33 schreef Bilge het volgende:
Kussen en knuffelen jullie je ouders?
'Naber fistik' tegen je moeder? (en dan zo'n schaar in haar wang)
'Hey George versene borç' tegen je vader?
Wij zijn wat formeler thuis, helaas.
ta aq.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:23 schreef Bilge het volgende:
Ik had trouwens een Nederlands buurjongetje dat het heel gewoon vond en mij belerend toesprak wanneer ik mijn verbazing uitte, om tijdens het douchen zijn moeder naakt te zien. Wanneer de een in bad lag, stond de ander naast het bad klaar om direct zijn/ haar plek in te nemen. Zo voorkom je waterverspilling, zei die.
Dat vind ik dan weer niet zo vreemdquote:Op zondag 13 mei 2012 18:25 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wut. Dat is belachelijk. Een vriendin van me vertelde zo'n ~2 jaar geleden dat haar moeder soms de badkamer in kwam terwijl zij aan het douchen was.
.
Waarom ben je daar afstandelijker in?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zij kussen en knuffelen mijik ben daar wat afstandelijker in. Wat ze niet echt fijn vinden.
![]()
Het enige wat erger is dan dat is :quote:Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zij kussen en knuffelen mijik ben daar wat afstandelijker in. Wat ze niet echt fijn vinden.
![]()
Die zitten vast onder luizen. Heb bij de - dagelijks stoned - buurman aangeklopt, maar hij was niet thuis.quote:
Kennelijk laat je ze zo lang alleen dat ze smachten naar je komst. Door je lichaamsgeur op te snuiven controleren ze of jij het echt bent, de verloren zoon.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Verre verwanten, vaak bejaarden, die je bij aankomst en vertrek allemaal willen kussen en knuffelen
Gewoon handen schudden, please?
Hebben de buren geen kat?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Die zitten vast onder luizen. Heb bij de - dagelijks stoned - buurman aangeklopt, maar hij was niet thuis.
Alle moed verzamels om te kijken of er een gaatje in zicht is. Heb er een kaars ingestopt
Die tanden.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het enige wat erger is dan dat is :
Of ze geloven het gewoon niet en willen van dichtbij zien/ruiken/voelen of ik echt zo'n monster benquote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Kennelijk laat je ze zo lang alleen dat ze smachten naar je komst. Door je lichaamsgeur op te snuiven controleren ze of jij het echt bent, de verloren zoon.
Karaktereigenschap denk ik? Komt weinig voor dat ik uit mezelf een knuffel oid geefquote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom ben je daar afstandelijker in?
Dat waren goede muziekjaren.
Geniaal juistquote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het enige wat erger is dan dat is :
Ook een optie.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of ze geloven het gewoon niet en willen van dichtbij zien/ruiken/voelen of ik echt zo'n monster ben![]()
Apart.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Karaktereigenschap denk ik? Komt weinig voor dat ik uit mezelf een knuffel oid geef![]()
Eensch
Met een beetje fantasie en huisspulletjes kan je zelf een val in elkaar zetten.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja, daar klopte ik ook voor, maar hij was er niet
Niet knuffelenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Karaktereigenschap denk ik? Komt weinig voor dat ik uit mezelf een knuffel oid geef![]()
Eensch
Looool!!!!!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie en huisspulletjes kan je zelf een val in elkaar zetten.
Beter gebruik je geen muizengif, dat is heel erg dierenonvriendelijk. Waarom vang je de muis niet zelf?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Looool!!!!!
Denicem. Sonra 2 gun o kutuda bekletirim benimkine süpriz yapmak için
Filmpje voor ons?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Looool!!!!!
Denicem. Sonra 2 gun o kutuda bekletirim benimkine süpriz yapmak için
Tecavuzcu Coskunquote:
Done. Nu wachten tot ze thuis is. Aq ik wil bulgur pilavi maken, staat er een instructie bij van hier tot tokio van doe dit en dat er bij etc etc etc.. In de bajes had je magnetron Bulgur, 7 min. in kokend heet water en voila!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kook voor haar en geef haar een kusje en knuffel
Lief.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Done. Nu wachten tot ze thuis is. Aq ik wil bulgur pilavi maken, staat er een instructie bij van hier tot tokio van doe dit en dat er bij etc etc etc.. In de bajes had je magnetron Bulgur, 7 min. in kokend heet water en voila!
Dus heb maar Kip carbonaatjes gemaakt en macaroni![]()
Zo herkenbaarquote:Op zondag 13 mei 2012 19:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tecavuzcu Coskun![]()
Erol Tas niet, hij was altijd een vieze boef waar ik bang van werd..
Allemaal? Bilal Inci vond ik heel cool in de Battal Gazi films. Kazim Kartal en Tecavuscu Coskun hadden ook een mooie 'badguy-lach'.quote:
Stomenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik begin ziek te worden, mijn neus is nou vol/verstopt en steeds een loopneus.. What to do..? Ik moet morgen beter worden..
Hüseyin Peyda heeft echt de ultieme bad guy kop. Echt een sneaky, gevaarlijke kop. Iemand die echt aan de top staat.quote:
ze heeft nog wel even dusquote:Op maandag 14 mei 2012 01:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/%C4%B0zel
Nee, maar het lijkt me wel geinig om te doen. Ik verwacht niet dat je er (veel) geld mee kunt verdienen. Heb jij toevallig een invite voor mij?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Doet iemand van jullie aan Roamler? Nee zeker?
Tentamens, bans, weggepeste leden en één tactische terugtrekking.quote:
Een keurige verkrachter.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hüseyin Peyda heeft echt de ultieme bad guy kop. Echt een sneaky, gevaarlijke kop. Iemand die echt aan de top staat.
Erol Tas ziet er ook gevaarlijk uit, maar minder sneaky. Meer iemand die gewoon van een potje geweld houdt. Hüseyin jaagt me meer de stuipen op het lijf met zijn diepe blik.
Dan de verkrachters. Nuri Alço is gewoon een baasje. Doet subtiel wat GHB in je çay, behandelt je als een echte gentleman tijdens de verkrachting. Çoskun daarentegen is meer een smerige verkrachter. Iemand die geen GHB nodig heeft; hij slaat je gewoon net zo lang tot je toegeeft.
Ik zoek juist een invitequote:Op maandag 14 mei 2012 14:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me wel geinig om te doen. Ik verwacht niet dat je er (veel) geld mee kunt verdienen. Heb jij toevallig een invite voor mij?
[..]
Tentamens, bans, weggepeste leden en één tactische terugtrekking.Maar als een interessant onderwerp ter berde wordt gebracht zijn er nog genoeg leden om inzichten uit te wisselen.
[..]
Een keurige verkrachter.![]()
De gifgroene hagedisogen is het enige wat ik herinner van Peyda.
Prima, ik ga zelf ook op zoek.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zoek juist een inviteals ik wat heb gevonden laat ik het je weten ok!?
Ik heb werkelijk geen idee eerlijk gezegdquote:Op maandag 14 mei 2012 14:18 schreef Bilge het volgende:
[..]
Prima, ik ga zelf ook op zoek.![]()
Wat voor opdrachten kun je zoal verwachten?
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:40 schreef Bilge het volgende:
WTF. Je kunt alleen met een eifoon meedoen.![]()
![]()
Nu snap ik ook waarom ze zo moeilijk doen over nieuwe leden. Incestueuze kakkers.
Muizen zijn slim. Volgens mij kwam die erachter dat je hulp aan het zoeken was op het internet om hem te vangen, hij is nu in zijn holletje een goede counter-plan aan het verzinnen en zal aanvallen wanneer de tijd (en de kaas) rijp is.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Muizen zijn slim. Volgens mij kwam die erachter dat je hulp aan het zoeken was op het internet om hem te vangen, hij is nu in zijn holletje een goede counter-plan aan het verzinnen en zal aanvallen wanneer de tijd (en de kaas) rijp is.
Sinds wij katten hebben, hebben we totaal geen last meer van muizen. Op zich zijn muizen niet zo problematisch in hun gedrag, ze zijn goede stofzuigers, maar de keutels kan ik minder waarderen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het muisje nu ook een leger bouwt puur door zich voort te planten.
Inderdaad, je ziet ze niet, ze storen niet, alleen die plas en poep. Ook nog ziektes verspreiden enzo. Jammer, anders zijn ze best wel schattig.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sinds wij katten hebben, hebben we totaal geen last meer van muizen. Op zich zijn muizen niet zo problematisch in hun gedrag, ze zijn goede stofzuigers, maar de keutels kan ik minder waarderen.
Ik heb een stukje cupcake van Euroshopper gelegd. Muizen schijnen kaas helemaal niet zo lekker te vindenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Muizen zijn slim. Volgens mij kwam die erachter dat je hulp aan het zoeken was op het internet om hem te vangen, hij is nu in zijn holletje een goede counter-plan aan het verzinnen en zal aanvallen wanneer de tijd (en de kaas) rijp is.
Are you fucking kidding me? Wat is er schattig aan?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet ze niet, ze storen niet, alleen die plas en poep. Ook nog ziektes verspreiden enzo. Jammer, anders zijn ze best wel schattig.
Ze bestaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
In principe is mevrouw dus wel iemand die op een man afstapt om hem te versieren. Bestaan zulke vrouwen echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen, maar dat kan ook door mijn afschrikwekkende voorkomen komen.
Dit niet schatting vinden:quote:Op maandag 14 mei 2012 19:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me? Wat is er schattig aan?
Ahaha, met Deniz en mn oudersquote:Op maandag 14 mei 2012 21:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nice! Met wie ga je?
Geen verkeerde dingen doen![]()
Ja, voor dez betaal je. De donkere worden gratis 'afgeleverd'quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit niet schatting vinden:
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens, heel erg irritant is dat.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Verre verwanten, vaak bejaarden, die je bij aankomst en vertrek allemaal willen kussen en knuffelen
Gewoon handen schudden, please?
Otrivin Duo!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Heb je een goede neusspray voor. Dat lopen houdt op en verstopt raken ook.
Nu naar bed gaan en vitamine pilletjes met veel water nemen.
Het uitkiezen van de illustratie ging inderdaad wel gepaard met enige bias.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja, voor dez betaal je. De donkere worden gratis 'afgeleverd'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |