Zou je nog een tweede maal verkering nemen met een Turk?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:54 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee hoor, heb nog steeds hele goede "turkse" vrienden/innen
En spijt heb ik ook niet, alleen zou ik de dingen nu anders aanpakken als toen thats all

quote:Op zondag 13 mei 2012 14:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zou je nog een tweede maal verkering nemen met een Turk?

Ik weet niet, misschien was het de clash met cultuur/geloof waardoor het niet goed is afgelopen, jij vertelt weinig dus moet ik vragen stellenquote:

Cultuur en geloof was niet het probleem, de persoon in kwestie zelf welquote:Op zondag 13 mei 2012 14:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien was het de clash met cultuur/geloof waardoor het niet goed is afgelopen, jij vertelt weinig dus moet ik vragen stellen

Ben blij dat je er toch zo positief kan over reflecteren.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Cultuur en geloof was niet het probleem, de persoon in kwestie zelf wel![]()
Ik vind iemand niet alleen leuk om afkomst.. het gaat om de persoon zelf, en of dat dan toevallig een turk is tja kan gebeuren![]()
Oja en nieuwsgierigheid wordt niet altijd beloond

Zeg mashallah lanquote:Op zondag 13 mei 2012 15:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben blij dat je er toch zo positief kan over reflecteren.

quote:Op zondag 13 mei 2012 15:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben blij dat je er toch zo positief kan over reflecteren.

I dont know what to do, ik heb al 2 weken geen loon gekregen en krijg het dinsdag pas weer, wat kan ik haar geven wat niks kost..quote:

quote:Op zondag 13 mei 2012 17:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Doe de afwas, was en ruim het hele huis op.
quote:Kook voor haar en geef haar een kusje en knuffel

Ik ben fcking moe, ik werk nu al volgens mij 10 dagen achter elkaar non-stop tot woensdag, daarna 2 dagen vrij en dan weer aan de slag..quote:Op zondag 13 mei 2012 17:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik denk dat wat je door hebt gestreept meest gewaardeerd zal worden. Er is vast nog eten van gisteren over en kusje/knuffel lijkt alsof je er maar mee wilt wegkomen
Kaldir kiçini.

Only mams.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:33 schreef Bilge het volgende:
Kussen en knuffelen jullie je ouders?
'Naber fistik' tegen je moeder? (en dan zo'n schaar in haar wang)
'Hey George versene borç' tegen je vader?
Wij zijn wat formeler thuis, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |