Voor mijn part zijn het aanhangers van het mazdeïsme, het is eerder dat iedereen zo vaag doet en ongeloofwaardig.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:57 schreef Weissman het volgende:
Hamdoulillah broeder, we mogen niet zomaar ongelovigen onder ons toelaten.

Niet van bloedquote:

In welk deel van Turkije?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:27 schreef LaPeach het volgende:
Laten we het er op houden dat het achteraf gezien een verkeerde beslissing was![]()
Maar voornamelijk ook veel vakanties

Antalya en omgevingquote:

Antalya was leuk, de rest van de toeristische steden ook, het is meer dat ik er aan dacht waarom ik er heen gegaan ben.. verder niks verkeerds over Antalya verder.. maar vind toeristische steden en dergelijke niet intressant meer, geef mij maar de rustigere omgevingen waar de echte cultuur zich nog bevindquote:Op zondag 13 mei 2012 14:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar '' aan? Antalya is toch mooie stad.

Ah, je wilt er niks over loslaten?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Antalya was leuk, de rest van de toeristische steden ook, het is meer dat ik er aan dacht waarom ik er heen gegaan ben.. verder niks verkeerds over Antalya verder.. maar vind toeristische steden en dergelijke niet intressant meer, geef mij maar de rustigere omgevingen waar de echte cultuur zich nog bevind

Nouja valt niet zoveel over los te laten, heb een leuke tijd gehad, maar als ik het over mocht doen zou ik wel 2x nadenkenquote:

Geen hekel gekregen aan Turken achteraf?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nouja valt niet zoveel over los te laten, heb een leuke tijd gehad, maar als ik het over mocht doen zou ik wel 2x nadenken

Nee hoor, heb nog steeds hele goede "turkse" vrienden/innenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen hekel gekregen aan Turken achteraf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |