Zo herkenbaarquote:Op zondag 13 mei 2012 19:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tecavuzcu Coskun![]()
Erol Tas niet, hij was altijd een vieze boef waar ik bang van werd..
Allemaal? Bilal Inci vond ik heel cool in de Battal Gazi films. Kazim Kartal en Tecavuscu Coskun hadden ook een mooie 'badguy-lach'.quote:
Stomenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik begin ziek te worden, mijn neus is nou vol/verstopt en steeds een loopneus.. What to do..? Ik moet morgen beter worden..
Hüseyin Peyda heeft echt de ultieme bad guy kop. Echt een sneaky, gevaarlijke kop. Iemand die echt aan de top staat.quote:
ze heeft nog wel even dusquote:Op maandag 14 mei 2012 01:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/%C4%B0zel
Nee, maar het lijkt me wel geinig om te doen. Ik verwacht niet dat je er (veel) geld mee kunt verdienen. Heb jij toevallig een invite voor mij?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Doet iemand van jullie aan Roamler? Nee zeker?
Tentamens, bans, weggepeste leden en één tactische terugtrekking.quote:
Een keurige verkrachter.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hüseyin Peyda heeft echt de ultieme bad guy kop. Echt een sneaky, gevaarlijke kop. Iemand die echt aan de top staat.
Erol Tas ziet er ook gevaarlijk uit, maar minder sneaky. Meer iemand die gewoon van een potje geweld houdt. Hüseyin jaagt me meer de stuipen op het lijf met zijn diepe blik.
Dan de verkrachters. Nuri Alço is gewoon een baasje. Doet subtiel wat GHB in je çay, behandelt je als een echte gentleman tijdens de verkrachting. Çoskun daarentegen is meer een smerige verkrachter. Iemand die geen GHB nodig heeft; hij slaat je gewoon net zo lang tot je toegeeft.
Ik zoek juist een invitequote:Op maandag 14 mei 2012 14:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me wel geinig om te doen. Ik verwacht niet dat je er (veel) geld mee kunt verdienen. Heb jij toevallig een invite voor mij?
[..]
Tentamens, bans, weggepeste leden en één tactische terugtrekking.Maar als een interessant onderwerp ter berde wordt gebracht zijn er nog genoeg leden om inzichten uit te wisselen.
[..]
Een keurige verkrachter.![]()
De gifgroene hagedisogen is het enige wat ik herinner van Peyda.
Prima, ik ga zelf ook op zoek.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zoek juist een inviteals ik wat heb gevonden laat ik het je weten ok!?
Ik heb werkelijk geen idee eerlijk gezegdquote:Op maandag 14 mei 2012 14:18 schreef Bilge het volgende:
[..]
Prima, ik ga zelf ook op zoek.![]()
Wat voor opdrachten kun je zoal verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |