Het enige wat erger is dan dat is :quote:Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zij kussen en knuffelen mijik ben daar wat afstandelijker in. Wat ze niet echt fijn vinden.
![]()
Die zitten vast onder luizen. Heb bij de - dagelijks stoned - buurman aangeklopt, maar hij was niet thuis.quote:
Kennelijk laat je ze zo lang alleen dat ze smachten naar je komst. Door je lichaamsgeur op te snuiven controleren ze of jij het echt bent, de verloren zoon.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Verre verwanten, vaak bejaarden, die je bij aankomst en vertrek allemaal willen kussen en knuffelen
Gewoon handen schudden, please?
Hebben de buren geen kat?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Die zitten vast onder luizen. Heb bij de - dagelijks stoned - buurman aangeklopt, maar hij was niet thuis.
Alle moed verzamels om te kijken of er een gaatje in zicht is. Heb er een kaars ingestopt
Die tanden.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het enige wat erger is dan dat is :
Of ze geloven het gewoon niet en willen van dichtbij zien/ruiken/voelen of ik echt zo'n monster benquote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Kennelijk laat je ze zo lang alleen dat ze smachten naar je komst. Door je lichaamsgeur op te snuiven controleren ze of jij het echt bent, de verloren zoon.
Karaktereigenschap denk ik? Komt weinig voor dat ik uit mezelf een knuffel oid geefquote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom ben je daar afstandelijker in?
Dat waren goede muziekjaren.
Geniaal juistquote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het enige wat erger is dan dat is :
Ook een optie.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of ze geloven het gewoon niet en willen van dichtbij zien/ruiken/voelen of ik echt zo'n monster ben![]()
Apart.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Karaktereigenschap denk ik? Komt weinig voor dat ik uit mezelf een knuffel oid geef![]()
Eensch
Met een beetje fantasie en huisspulletjes kan je zelf een val in elkaar zetten.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja, daar klopte ik ook voor, maar hij was er niet
Niet knuffelenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Karaktereigenschap denk ik? Komt weinig voor dat ik uit mezelf een knuffel oid geef![]()
Eensch
Looool!!!!!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie en huisspulletjes kan je zelf een val in elkaar zetten.
Beter gebruik je geen muizengif, dat is heel erg dierenonvriendelijk. Waarom vang je de muis niet zelf?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Looool!!!!!
Denicem. Sonra 2 gun o kutuda bekletirim benimkine süpriz yapmak için
Filmpje voor ons?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Looool!!!!!
Denicem. Sonra 2 gun o kutuda bekletirim benimkine süpriz yapmak için
Tecavuzcu Coskunquote:
Done. Nu wachten tot ze thuis is. Aq ik wil bulgur pilavi maken, staat er een instructie bij van hier tot tokio van doe dit en dat er bij etc etc etc.. In de bajes had je magnetron Bulgur, 7 min. in kokend heet water en voila!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kook voor haar en geef haar een kusje en knuffel
Lief.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Done. Nu wachten tot ze thuis is. Aq ik wil bulgur pilavi maken, staat er een instructie bij van hier tot tokio van doe dit en dat er bij etc etc etc.. In de bajes had je magnetron Bulgur, 7 min. in kokend heet water en voila!
Dus heb maar Kip carbonaatjes gemaakt en macaroni![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |