quote:Op maandag 14 mei 2012 14:40 schreef Bilge het volgende:
WTF. Je kunt alleen met een eifoon meedoen.![]()
![]()
Nu snap ik ook waarom ze zo moeilijk doen over nieuwe leden. Incestueuze kakkers.
Muizen zijn slim. Volgens mij kwam die erachter dat je hulp aan het zoeken was op het internet om hem te vangen, hij is nu in zijn holletje een goede counter-plan aan het verzinnen en zal aanvallen wanneer de tijd (en de kaas) rijp is.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Muizen zijn slim. Volgens mij kwam die erachter dat je hulp aan het zoeken was op het internet om hem te vangen, hij is nu in zijn holletje een goede counter-plan aan het verzinnen en zal aanvallen wanneer de tijd (en de kaas) rijp is.
Sinds wij katten hebben, hebben we totaal geen last meer van muizen. Op zich zijn muizen niet zo problematisch in hun gedrag, ze zijn goede stofzuigers, maar de keutels kan ik minder waarderen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het muisje nu ook een leger bouwt puur door zich voort te planten.
Inderdaad, je ziet ze niet, ze storen niet, alleen die plas en poep. Ook nog ziektes verspreiden enzo. Jammer, anders zijn ze best wel schattig.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sinds wij katten hebben, hebben we totaal geen last meer van muizen. Op zich zijn muizen niet zo problematisch in hun gedrag, ze zijn goede stofzuigers, maar de keutels kan ik minder waarderen.
Ik heb een stukje cupcake van Euroshopper gelegd. Muizen schijnen kaas helemaal niet zo lekker te vindenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Muizen zijn slim. Volgens mij kwam die erachter dat je hulp aan het zoeken was op het internet om hem te vangen, hij is nu in zijn holletje een goede counter-plan aan het verzinnen en zal aanvallen wanneer de tijd (en de kaas) rijp is.
Are you fucking kidding me? Wat is er schattig aan?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet ze niet, ze storen niet, alleen die plas en poep. Ook nog ziektes verspreiden enzo. Jammer, anders zijn ze best wel schattig.
Ze bestaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
In principe is mevrouw dus wel iemand die op een man afstapt om hem te versieren. Bestaan zulke vrouwen echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen, maar dat kan ook door mijn afschrikwekkende voorkomen komen.
Dit niet schatting vinden:quote:Op maandag 14 mei 2012 19:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me? Wat is er schattig aan?
Ahaha, met Deniz en mn oudersquote:Op maandag 14 mei 2012 21:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nice! Met wie ga je?
Geen verkeerde dingen doen![]()
Ja, voor dez betaal je. De donkere worden gratis 'afgeleverd'quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit niet schatting vinden:
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens, heel erg irritant is dat.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Verre verwanten, vaak bejaarden, die je bij aankomst en vertrek allemaal willen kussen en knuffelen
Gewoon handen schudden, please?
Otrivin Duo!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Heb je een goede neusspray voor. Dat lopen houdt op en verstopt raken ook.
Nu naar bed gaan en vitamine pilletjes met veel water nemen.
Het uitkiezen van de illustratie ging inderdaad wel gepaard met enige bias.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja, voor dez betaal je. De donkere worden gratis 'afgeleverd'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |