Gewoon twintig zetels he die mallotenquote:
Hoe heet het origineel ook al weer? En van wiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef alors het volgende:
Elke keer die kutcover weer, die moet je idd wel opleuken met een gekke tekst, wat het 'origineel' is niet te hachelen.
Iedere week een goede vriend van Paul wordt vermoeiend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef HetBrabandertje het volgende:
Zometeen een nieuwe aflevering met als gasten: Najib Amhali, Tofik Dibi, Ilse DeLange en Humberto Tan. Wordt wel een beetje vermoeiend iedere week een politicus.
Vond het in het begin niet zo mooi. Klonk blikkerig.quote:
Ja de eerste paar seconden klonken inderdaad een beetje raarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Vond het in het begin niet zo mooi. Klonk blikkerig.
Ik ook, maar wat was dat nu met die dochter van Robert ten Brink en Humberto? Dat volgde ik niet helemaal?quote:
Tovik Dibi was bang voor de media ivm zijn werk bij de politiek. Najib is erg leuk en Humberto ook..Leuke uitzending. Ik heb PAU!LXL nog niet gezien ..voor degene die nog op internet naar paulxl wil kijken. site heet:www.paul.vara.nlquote:Op zondag 20 mei 2012 13:52 schreef Injetta het volgende:
Die Tovik Dibi is te gespannen en daardoor geen gevoel voor humor. Hij bleef maar ernstig en erg voorzichtig in zijn reacties.
Die Najib is leuk en adrem en die Humberto ook trouwens.
Ik vond het een leuke uitzending.
Haaibaaike, weet jij wat er was met Humberto Tan en de dochter van Robert ten Brink? Kwam in de kwis aan bod, er werd heel grappig over gedaan maar ik weet niet waarover, en Tan keek wel een beetje moeilijkquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tovik Dibi was bang voor de media ivm zijn werk bij de politiek. Najib is erg leuk en Humberto ook..Leuke uitzending. Ik heb PAU!LXL nog niet gezien ..voor degene die nog op internet naar paulxl wil kijken. site heet:www.paul.vara.nl
Dat was om aan te geven hoe vals de journalistiek is die Boulevard bedrijft. Dingen uitgebreid benoemen en er dan zogenaamd niet verder op ingaan omdat dat niet chique zou zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Haaibaaike, weet jij wat er was met Humberto Tan en de dochter van Robert ten Brink? Kwam in de kwis aan bod, er werd heel grappig over gedaan maar ik weet niet waarover, en Tan keek wel een beetje moeilijk
Aaaaah, dankjewel, ineens heb ik de contextquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was om aan te geven hoe vals de journalistiek is die Boulevard bedrijft. Dingen uitgebreid benoemen en er dan zogenaamd niet verder op ingaan omdat dat niet chique zou zijn.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Piles het volgende:
Vanaf aanstaande zaterdag, om 20.25 uuur: Langs de Leeuw
Die is al weer voorbij zeker?quote:
Manneke Paul kan ik niet kijkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef Piles het volgende:
Die is al weer voorbij zeker?
Decor leek wel op zijn Belgische decor van Manneke Paul, met die lampenkappen, als ik het zo snel zag in de aankondiging. Ben benieuwd wat het wordt...
Volgens mij wilde hij zich terugtrekken achter de schermen om nieuwe formats met EVA produkties te maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef Injetta het volgende:
Ik dacht ook dat hij er mee gestopt was voor een lange tijd en dan terug zou komen met heel iets anders....
Ja, zoiets was het. HIj wilde verder met produceren met EVA.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij zich terugtrekken achter de schermen om nieuwe formats met EVA produkties te maken.
Blijkbaar is er niet genoen Uniek Talent om dat te realiseren.
Hopelijk straks nog de Kwis en de Vladip...die 2 itempjes die nog wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:41 schreef vuvuzela het volgende:
weer zoveel van het zelfde![]()
ik ga wel bier drinken
Wakker worden, je held Mika is er.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij kan het kennelijk niet laten
Ik vind PdL echt passé.
Dit is het enige echte topic!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef Tem het volgende:
Er is ook nog een topic voor dit programma.
Daar zit een Badr Haari grap in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef tong80 het volgende:
Nelie bij de kapster. Doe maar kroeshaar is toch toth.
Mika toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Wie is die gozer die op de bank zit? Ik heb het begin gemist.
Rene Klijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Kroes had peper in de reet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef tong80 het volgende:
Bram Peper komt uit een natte doos.
Peper en zoutstel.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
quote:
Ja kon mijn eikel niet ergens anders kwijt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef Tem het volgende:
Of je probeert je materiaal even hier uit, Tong.
De zoon van Godquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Sjesus de stem van die gozer met die baard
Zijn kopstem?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Sjesus de stem van die gozer met die baard
Rust zacht lieve Die.quote:
Nee pannenkoekquote:
Dat was Golferquote:
Het niveau van jou grappen wel danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:11 schreef tong80 het volgende:
Wat een Mark Rukke grappen.
Het niveau stijgt niet
Ik geniet steeds weer van je onerschrift als Herman zijndequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Die gebruikt die knijpers om z'n luiers te laten drogen.
Pedo kinderkopkes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Specularium het volgende:
Het is ook zo voorspelbaar bij die geëngageerde kuttekoppen.
BURN!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het niveau van jou grappen wel dan
Soms lees ik dat, trek ik mijn broek uit, maar dan trek ik hem daarna gewoon weer aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet steeds weer van je onerschrift als Herman zijnde
Jou? Wat is deze voor een hongerwinteroverlever?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het niveau van jou grappen wel dan
Ik pas me aan aan het niveau van de grappenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jou? Wat is deze voor een hongerwinteroverlever?
Zo oud is Karina ook weer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tijd voor Nelie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Het duurt te lang dit. Zo flauw ook allemaal.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo oud is Karina ook weer niet.
Leuk maar nierbij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kreeg gister bijna ruzie met de kapper. Hij hield 'mijn' generatie verantwoordelijk voor de crisis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo oud is Karina ook weer niet.
Klinkt als een buitenlander die zich afrukt tot de Toth er op opvolgt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Zometeen tenminste iets leuks, Ik Vertrek (slaat niet op Paul denk ik).
Een camping in Frankrijk beginnen zonder vergunning en kennis van de taal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Zometeen tenminste iets leuks, Ik Vertrek (slaat niet op Paul denk ik).
Ik moest alleen lachen om deze vraag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef iFok. het volgende:
Straks even herhaling kijken, was het leuk?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt als een buitenlander die zich afrukt tot de Toth er op opvolgt.
Oh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest alleen lachen om deze vraag.
Daar zit een Koos Alberts grap inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef Specularium het volgende:
Maar hij moest nog met een scheermes door mijn nek dus liet ik het maar zitten.
Standaardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een camping in Frankrijk beginnen zonder vergunning en kennis van de taal.![]()
Dat wordt een topshow
Is dat zo? Gemistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat was vorige week toch ook al
Is meer kleien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel wat hangen dus scharen is niet nodig.
Je hebt niks gemist. Maak je niet druk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? GemistMaar vanavond is het volgens mij wel de eerste nieuwe.
OK het komt ook niet zo vaak voor dat ik iets misquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Maak je niet druk.
Hoe bedenk je het?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel wat hangen dus scharen is niet nodig.
Dat over dikke wijven was gewoon marketing. Dan durven die bij dat nummer ook ineens te dansen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
dat eerste liedje van hem vond ik wel leuk maar dit is gewoon kut.
Die heb ik gemist, maar echt erg vind ik dat nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
dat eerste liedje van hem vond ik wel leuk maar dit is gewoon kut.
Ja die bedoel ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat over dikke wijven was gewoon marketing. Dan durven die bij dat nummer ook ineens te dansen.
PICS!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikEn geen idee, ik ben geen dik wijf
Golden Earring met Barry Gayquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien ga ik mijn broek wel uitdoen, zal zo eens kijken.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien ga ik mijn broek wel uitdoen, zal zo eens kijken.
Met het weerbericht van woei.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Weet je wat slechte reclame is voor homo's?
Henk Knol.
Pedo met zijn kinderenquote:
Was toch een Siameesquote:
Mika Hakkinenquote:
piem0ls kijken is best leuk hoor.quote:
Sowieso DWDD en P&W ja, maar dit was de extra internetuitzending die niet op tv is, maar alleen na afloop verder gaat op internet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij kijkt bijna alles op internet of niet?
Oh, oke. Ik kijk niet dus dacht dat het nog op TV was. Kijk het strakjes even terug.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso DWDD en P&W ja, maar dit was de extra internetuitzending die niet op tv is, maar alleen na afloop verder gaat op internet.
Is dat nog steeds?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso DWDD en P&W ja, maar dit was de extra internetuitzending die niet op tv is, maar alleen na afloop verder gaat op internet.
Paul en Mikaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
De muziek van die Mika is zum kotzen, maar dit doet ie wel mooi.
De darm van een houtsnip ofzo....quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik val er net in, wat is dat voor iets smerig, dat met die poep of zo
Dat ene meisje is al groter dan hij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Van Velzen heeft een heel klein smokinkje aan
Best raar om hem zo naast die kinderen te zien
Ja precies, daaromquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ene meisje is al groter dan hij.
En bulletjequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk mist Barry Stevens nog, vooral dooorgaaaan.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan er even iemand een ijsklontje naar die gozer gooien?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Ik blijf nog even kijken
[ afbeelding ]
Hip kapsel heeft die enequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Ik blijf nog even kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Ik blijf nog even kijken
[ afbeelding ]
Jammer van die geknepen ik moet poepen stem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Alhoewel dit een zoetsappig kutnummer is, zingt van velzen wel beter
Omgquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Ik blijf nog even kijken
[ afbeelding ]
Ja echt waarquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef alors het volgende:
Heeft hij echt een nummer gemaakt met Holleeder?![]()
![]()
Heheh goede parodie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |