Hebben ze en HEMA in the UK?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef Pheno het volgende:
gespleten persoonlijkheid. Een hoge strakkeonderbroekman en een zanger. STop eens met die HEMA-onderbroeken en ik kan eens zeggen dat ik het wel leuk vind.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Over Primark en onderbroeken gesproken.. binnenkort maar weer 's naar de stad!
En jij volgt?quote:
quote:
twitter:iamwill twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 20:09:07#iamteamwill @TylerJames777 rocked it...@FrancesRWood rocked it @JoelleMoses rocked it...#boom reageer retweet
Ja, ik snap de hele Primark hype niet. Wat een baggerzooi over het algemeen zeg, die winkel. Bah. Voor ondergoed zijn ze wel lekker goedkoop, dat wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]van die lekkere comfortable hema onderbroeken kopen, Primark voor jou dus
Volgens mij heb je die winkel hier nu ook dacht ik.
Ik ben er nog nooit geweest, mijn nichtje vind het geweldig omdat het zo goedkoop is, die is 17.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik snap de hele Primark hype niet. Wat een baggerzooi over het algemeen zeg, die winkel. Bah.
quote:
Als jij die neemt, dan neem ik hem welquote:
Hij doet ook een lekker genrequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
Hij staat sowieso in de finale. Gewoon omdat sop
Dat was ervoor. Maar bij de vriendin nietquote:
Je doet maar melding bij de politiequote:
Dat, maar vind 't niet per se slecht. zeg maar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit maar saai en eentonig. Maar het is ook niet mijn muziek.
Nee zeker niet slecht, hij zingt niet vals of zo. Maar ik vind er niets aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, maar vind 't niet per se slecht. zeg maar.
Radioheadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Van wie is dit nummer?
Hij klinkt een beetje iel in het refrein. Nee dit is het niet.
Radiohead.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Van wie is dit nummer?
Hij klinkt een beetje iel in het refrein. Nee dit is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |