Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
ze hebben op je gewachtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Woei, ik ben op tijdDacht dat het al lang begonnen was
Whehe, was een snelle ronde douchequote:
We moeten betaald krijgen, zo trouw zijn wequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef BabeWatcher het volgende:
goed om te zien dat de harde kern weer trouw aanwezig is vanavond
Ondanks de idiote tijd. We passen ons aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef BabeWatcher het volgende:
goed om te zien dat de harde kern weer trouw aanwezig is vanavond
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We moeten betaald krijgen, zo trouw zijn we
Ich auch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik vond de liveshows tot nu toe wel leuk!
Kuikentjeeeeeequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Woei, ik ben op tijdDacht dat het al lang begonnen was
Ceeeeeeeequote:
Leuk wel, maar echt heel goed? Tot nu toe vond ik eigenlijk bijna iedereen tijdens zijn/haar auditie beter. Maar kan ook door de muziekkeuze komen. Sommige liedjes waren echt slecht gekozen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik vond de liveshows tot nu toe wel leuk!
quote:
Er staat gewoon 19:15 in de gidsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:15 schreef BabeWatcher het volgende:
hehe eindelijk, ruim vijf minuten te laat
quote:
Wat een rock & roll bad-ass is 't toch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ik las nog op de site van the Sun dat Tom zijn team meegenomen had voor een uitje, midgetgolf dacht ik.
Oh dat komt nu
De mensen die weg zijn zijn terecht weg, maar ik vind dat er écht nog wel heel goede tussen zaten en zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk wel, maar echt heel goed? Tot nu toe vond ik eigenlijk bijna iedereen tijdens zijn/haar auditie beter. Maar kan ook door de muziekkeuze komen. Sommige liedjes waren echt slecht gekozen.
Wat enigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ik las nog op de site van the Mirror dat Tom zijn team meegenomen had voor een uitje, midgetgolf dacht ik.
Oh dat komt nu
*krulletje doet*quote:
Die amish-look-a-likes zijn de enige die ik op kan dreunen, dat zegt wel watquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef Daph_ het volgende:
Ik kon me de helft van beide teams niet eens herinneren toen ik het er net over had met m'n zusje.. Zoveel indruk maken ze dus
Go Pheeniempiequote:
ditquote:
Amazin'!quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef Cee het volgende:
Wat ziet Jessie er normaal en leuk uit vanavond. Vanmiddag. Ik weet het niet, wat is het? Vanamiddag.
Die en die 'opera'-zangeres. Dat was hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die amish-look-a-likes zijn de enige die ik op kan dreunen, dat zegt wel wat![]()
Ja he? Ze kan zo in een make-uples: 'en zo benadruk je met shaden je goede eigenschappen'quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Holly heeft weer een tietenjurkje aan. Extra geaccentueerd door het daar in het midden een beetje bruin te schminken.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Holly heeft weer een tietenjurkje aan. Extra geaccentueerd door het daar in het midden een beetje bruin te schminken.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar sig
Nog niet dus
Maar ik trek nu een blikje open en schenk een glaasje in
Een blikje en een glaasje, dat wordt nog drukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar sig
Nog niet dus
Maar ik trek nu een blikje open en schenk een glaasje in
Dat heb ik altijdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een blikje en een glaasje, dat wordt nog druk
Ouwe zemelaarquote:
Daar komen kamervragen overquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Proost! Ze maken ons slecht, daar bij de BBC.
Ik heb m'n losse broek net aan, rol net uit de douchequote:
Of misschien vinden ze DIT wel kutmuziek in Engeland?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef Pheno het volgende:
Toffere liedjes dan kutmuziek bij Nederlandse talentenshows
Graag ook tof gezongen anders bak ik er niks vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef Pheno het volgende:
Toffere liedjes dan kutmuziek bij Nederlandse talentenshows
Dus geen broek op je knieën voor Holly?quote:
Ja, jij moet meedoen aan Hotter than my Daughter, dat kan echt niet hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n losse broek net aan, rol net uit de douche
*zich voorstelt hoe P. roltquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n losse broek net aan, rol net uit de douche
Tot nu toe geen Adele x50quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Of misschien vinden ze DIT wel kutmuziek in Engeland?
Whehe. Dan kies ik liever Trinnie en Sussanaaahhhquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, jij moet meedoen aan Hotter than my Daughter, dat kan echt niet hoor.
quote:
Hijsenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Dan kies ik liever Trinnie en Sussanaaahhh
Oh, ik was even afgeleid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |