Jij hoeft het niet lekker te vinden als ik er maar van kan genietenquote:
quote:
Ja ik ga het sowieso toch proberen ik ben gewoon nieuwsgierig naar het resultaat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik geef toe, ik moest ook eerst hard lachen![]()
Maar op deze wijze ontstaan wel de meeste lekkere en beroemde gerechten op lange termijn (nadat grootste percentage is afgevallen).
Ik zou het gewoon proberen ts
Beetje als mosterd na de maaltijd. Ken je dat niet?quote:
Aha heb je tips om te voorkomen dat het gehakt te nat wordt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik maak regelmatig de chili van Ainsley H. En daar gaat ook koffie doorheen. Vraag me alleen af of je bal niet te nat wordt.
Met goede kwaliteit koffie zie ik dit recept al somber in, laat staan als je troep gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hm misschien met oploskoffie werken dus de oplospoeder er doorheen kneden.
Of van dat buisman spul.
Ik heb hier ook nog zeer exclusieve kopi luwak op voorraad misschien dat dan gebruiken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Met goede kwaliteit koffie zie ik dit recept al somber in, laat staan als je troep gaat gebruiken.
quote:
Doe ik maar ik ga het pas volgend weekend maken ik moet er nog over nadenken over de hoeveelheden etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
Als je het niet probeert dan weet je nooit of het lekker is.
Post het resultaat hier effe
Ik ga denk ik in 1 keer een stuk of 3 recepten maken zodat ik kan proeven wat wel en niet lekker wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Dat zou ik niet weglaten. Dan wordt het smakeloos. Van die koffie ga je toch niet zoveel proeven.
Ik heb die Jonnie met zijn sterren wel eens een gehaktbal zien maken en daar ging juist heel veel door.
Alleen door de saus toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Mountain meatballs een keer gemaakt en daar ging hete koffie door maar proefde dat gelukkig niet terug. Gerecht zelf was heerlijk overigens.
Logisch tochquote:
Misschien was je de enige die het lekker vondquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben bij ons favoriete restaurantje (inmiddels ter ziele) wel een keer lamsstoof in een koffiesaus gehad. Dat was erg lekker.
Het is niet heel raar, er zijn ook gewoon recepten voor te vinden op internet. Maar in gehakt lijkt me smerig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:21 schreef Morera het volgende:
[..]
Misschien was je de enige die het lekker vond![]()
Grapje, zie een paar posts hierboven, ik vind dat TS het moet uitproberen
Oke wat is een las wijn? Ik gok op een typo (glas) maar het is een serieuze vraagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het op zich niet zo'n raar idee, zou de koffiemelk wel weglaten. Ken genoeg gehaktbalrecepten waar een las wijn doorheen gaat, dus waarom geen espresso
Goed idee ik neem het mee in de ontwikkelingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:28 schreef Morera het volgende:
Marineren met koffie zoals ik al zei, een dag van tevoren en in de koelkast zetten
Dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:43 schreef RobinOok het volgende:
De koffiemelk lijkt me viezer dan de koffie.
Maar waarom?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat.
Koffie erdoor: ok. Koffiemelk?! Nee, absoluut niet.
typoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:28 schreef Morera het volgende:
[..]
Oke wat is een las wijn? Ik gok op een typo (glas) maar het is een serieuze vraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |