SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 12-05-2012 21:13:07 ]
Yupsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Was al gemeld dat de bitterballen gisteren weer uitstekend waren?
Mooi!quote:
Ik ben het vreselijk met je eensquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi!
Het kan niet vaak genoeg vermeld worden.
Mijn plekje is vrijgekomen (k*t college) dus mag uit de OPquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:32 schreef tombolafan het volgende:
Met toestemming van Greys OP even aangepast/aangevuld
Bijna onherkenbaar!quote:
moed 1k 00k n0g d07n!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Note for myselg: geld overmaken voor 3ten
quote:
Zie 33 + 43quote:
Las ik iets over centjes overmaken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie 33 + 43![]()
Jij op de plek van de helaas verhinderde Roos en Duvel op de plek van de collega van JJdJ.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie 33 + 43![]()
Jij op de plek van de helaas verhinderde Roos en Duvel op de plek van de collega van JJdJ.
Oeh wacht, Ml-etje staat ook nog niet op de OP lijst!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Las ik iets over centjes overmaken?
Is het niet een idee om Muis aan te stellen voor het toetje?
Ik wil best, maar het is onbeschoft om zelf eten mee te nemen naar Henkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Las ik iets over centjes overmaken?
Is het niet een idee om Muis aan te stellen voor het toetje?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil best, maar het is onbeschoft om zelf eten mee te nemen naar Henk
Na de 24e ken je er meer dan je lief is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:37 schreef sp3c het volgende:
ik ken helemaal niemand
alleen BrandX en Yvonne
Ik ookquote:
En toch is hij cutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tsss Greeeeeys zou incassokosten moeten heffenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Note for myselg: geld overmaken voor 3ten
Ja bedanktquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja bedankt
Nu ga ik dus tandenkijken voortaan
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
Bij Henk in de kroeg hebben ze Ladies Night vanavond.
De barmannen zijn in stijl.....
[ afbeelding ]
*noteertquote:
[ afbeelding ]
Henk wilde in zijn witte jurk gaan, maar dat heb ik afgeradenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
ElisaB en ik probeerden gisteren al te vissen naar wat de outfit zou worden, maar mooi dat ze niets los lieten nogIk snap nu een beetje waarom
[ afbeelding ]
Zijn neus ken ik niet zo goedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja links is Henk, kijk maar naar de neus.
WTFquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Henk wilde in zijn witte jurk gaan, maar dat heb ik afgeraden
[ afbeelding ]
Want zeg nou zelf: die schoenen kunnen écht niet meer
Bwoehahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwoehahahahaha
Greys: "Elies, ga anders effe met Henk op de foto!"
Elies: "Oeh ja, en dan met mijn hand in zijn broek!"
Ze zei het!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zei ze niet!!!!
Ik zou daar dus écht niet mee in de kroeg gaan zitten
Nou?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat Greys toen deed
kfinnutraarheurquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ze zei het!
ECHT!
Maar ben er al wel aan gewend hoor
Ik ben geen verraaierquote:
Mijn baas is er ook. En dat gaat nix helpen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef Peter het volgende:
Maar de 24e zijn de bazen van greys er bij.. dan zal ze zich toch wel gedragen?
Hoezo in privetijd toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef Peter het volgende:
Ik heb afgelopen donderdag letterlijk tegen mijn bazin gezegd dat ze niet moet schrikken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef Peter het volgende:
Ik zal af en toe wel zorgen dat je in het middelpunt staat hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh en dat mijn baas en bazin Henk en zijn ouders al een jaar of 25 of langer kennen leidt de aandacht ook genoeg van mij af hoor![]()
Doetdatnoumaarniet!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal af en toe wel zorgen dat je in het middelpunt staat hoor
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn baas is er ook. En dat gaat nix helpen hoor
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
ElisaB is toch eigen baasOf heb ik dat mis
quote:
Waarschuw me dan even, dan kan ik mijn hoorapparaat afdoenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dat sowieso de organisatie moet natuurlijk nog bedankt worden met een bierdouche als we naar de finale zijn. Anders gaan we gooien met iets anders..
Hahaha ja dat is goedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarschuw me dan even, dan kan ik mijn hoorapparaat afdoen
Ik zou voor de zekerheid je hele oor maar waterdicht inpakkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarschuw me dan even, dan kan ik mijn hoorapparaat afdoen
Ja! En op tijd voor de goeien tips!quote:
Nice try, dan ga jij meteen rennen als Muizel haar oorhoes vasttapedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid je hele oor maar waterdicht inpakken
Ik zit klaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! En op tijd voor de goeien tips!
Pak er ff een papiertje en een pen bij
Oeh wauwquote:
Thanks! Speciaal voor jullie de preview.quote:
Met die tip ben je mooi een jaar te laat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof dat je plant een beetje water moet
Padam pshhhhquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik had gedacht dat ze dat op het podium zou doen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik had gedacht dat ze dat op het podium zou doen.
Nou het lijkt meer op een plaats delict met al dat afzetlintquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
En da's het toilet op de foto denk je?
Oh dan heb ik me vergist
Ze denken waarschijnlijk dat Greys, GB, Tombo en ik weer komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou het lijkt meer op een plaats delict met al dat afzetlint
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk dat Greys, GB, Tombo en ik weer komen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk dat Greys, GB, Tombo en ik weer komen.
quote:
2 zielen, 2 gedachten.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:14 schreef ElisaB het volgende:
De TT van dit topic vernueckstraalt mijn hele layout![]()
Mijn haar is er klaar voor!quote:
*sluit aan*quote:Op zondag 13 mei 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn haar is en blijft gewoon vormeloos lang heur.
quote:
Je bent zussen of niet hè!quote:
Misschien moeten we maar naambordjes dragen om de anders onvermijdelijke verwarring te voorkomen!!!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!![]()
Wat zullen we weer (!) op elkaar lijken!
Naamstickerts wordt voor gezorgdquote:Op zondag 13 mei 2012 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar naambordjes dragen om de anders onvermijdelijke verwarring te voorkomen!!!
Ben jij dan al zo perfectquote:Op zondag 13 mei 2012 12:23 schreef Cee het volgende:
Wat bereiden jullie je allemaal cosmetisch voor zeg.Enige voorbereiding die ik tot dusver heb gedaan is het kopen van een GPS anders kom ik nooit op de plaats van bestemming.
Mgihihihihi.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar naambordjes dragen om de anders onvermijdelijke verwarring te voorkomen!!!
Oh maar dat vind ik ook een heeeeel goede voorbereidingquote:Op zondag 13 mei 2012 12:23 schreef Cee het volgende:
Wat bereiden jullie je allemaal cosmetisch voor zeg.Enige voorbereiding die ik tot dusver heb gedaan is het kopen van een GPS anders kom ik nooit op de plaats van bestemming.
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben jij dan al zo perfect? Dat dacht ik namelijk al
.
Kon je geen vrij vragen voor de laatste 2 uurtjes dan bv?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]Nee, er is gewoon geen beginnen aan.
Greys, als het aan mij ligt mag ovb weg maar ik blijf een slag om de arm houden, ik moet rekening houden met werk, dat kan altijd nog tegenstribbelen. Dus een ovb
Nee, ik heb nog een afspraak om 4 uur dus dat gaat niet. Kan op z'n vroegst om half 7 wegrijden vanuit m'n huis dus dan moet ik om half 8 in Rotjeknor kunnen zijn. Ik werk onderweg wel een broodje weg.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon je geen vrij vragen voor de laatste 2 uurtjes dan bv?
Dat je zeker weet dat je op tijd weg kunt?
Okeeeeequote:Op zondag 13 mei 2012 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een afspraak om 4 uur dus dat gaat niet. Kan op z'n vroegst om half 7 wegrijden vanuit m'n huis dus dan moet ik om half 8 in Rotjeknor kunnen zijn. Ik werk onderweg wel een broodje weg.
Superrrr!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Okeeeee
Songfestival zelf begint pas om half negen (of negen uur zelfs geloof ik) dus dat komt wel goed dan!
Trust me, da's met een minuut overquote:Op zondag 13 mei 2012 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Superrrr!Nog tijd over om de Ongemakkelijke Oh God Wie Zijn Deze Mensen Wat Doe Ik Hier Ik Wil Een Fristie Fase te doorstaan!
Ik kon jullie die avond ook echt niet uit elkaar houden inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!![]()
Wat zullen we weer (!) op elkaar lijken!
Ik kan ze zelfs niet uit elkaar houden als ik alleen met Greys in de kroeg zit. Kan je nagaanquote:Op zondag 13 mei 2012 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kon jullie die avond ook echt niet uit elkaar houden inderdaad
Hihiiiiiiiiiiiiiiiihihiquote:Op zondag 13 mei 2012 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kon jullie die avond ook echt niet uit elkaar houden inderdaad
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan ze zelfs niet uit elkaar houden als ik alleen met Greys in de kroeg zit. Kan je nagaan
Ik wil ook een Fristie
Neequote:
Dus je hebt een goede stekkerdoos?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Takke!![]()
Hadden wij al gemeld dat jouw stekkertje in mijn gaatje past?![]()
![]()
![]()
![]()
[/belangrijke mededeling]
Daar kon ik geen goede versie van vinden op youtube in goede kwaliteit en zonder geleuter er voor en er achterquote:
Een heule mooie.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kon ik geen goede versie van vinden op youtube in goede kwaliteit en zonder geleuter er voor en er achterDus die moet ik van de week nog even gaan zoeken...
Check check en check!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
En Edsilia moet er natuurlijk ook bij
enneuh Linda Wagemakers enneeuh Re-union
Hoe maak je nu mp3tjes van YT'jes?quote:
Welke browser heb je? Voor Firefox en Chrome heb je daar extensies voor.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Hoe maak je nu mp3tjes van YT'jes?
Mag in DM
Weet jij al of je kunt komen?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Welke browser heb je? Voor Firefox en Chrome heb je daar extensies voor.
Of http://www.youtube-mp3.org/nl
De geit is gemolkenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Welke browser heb je? Voor Firefox en Chrome heb je daar extensies voor.
Of http://www.youtube-mp3.org/nl
De blauwe zakdoek hangt uit oma's keukenraam.quote:
Duitsland 2006 No No Neverquote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
Kenners... er was ooit een keer een leuk country achtig nummer.
Jaren geleden.
Ik ben steeds in de war met 'come on everybody' van Tanel nogwat, maar dat is helemaal geen country.
WELKE BEDOEL IK?
Never ever let you go? Van Rollo & King? Of nee, die Duitse inzending van een aantal jaren terug? Hoe heetten die ook alweer.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
Kenners... er was ooit een keer een leuk country achtig nummer.
Jaren geleden.
Ik ben steeds in de war met 'come on everybody' van Tanel nogwat, maar dat is helemaal geen country.
WELKE BEDOEL IK?
Ah, dus, No No Never, lijkt op Never Ever let you go, ook iets met never.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, love youquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
... en wat was ook alweer dat liedje van die dame waarbij je steeds twee keer met je hoofd knikte?
Het duizelt me een beetje
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
Huh... die never ever klopt niet met wat ik bedoelde![]()
Ik bedoelde
Never ever gonna let you goooooooooooooo
Though you hurt my feelingssssss
tra lala lala lalalaaaaaaaaaaa
Schandalig dat dat van Estland verloor toenquote:
Ja, serieus heerlijkquote:
Ik huppel nu alquote:Op zondag 13 mei 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, serieus heerlijk![]()
Ik zit terwijl ik de ene bedenk alweer 'oeh oeh en die en die, welke was dat ook alweer'
Zie je ons al huppelen op Never Ever de 24e?
Blijft mooiquote:
En je dacht tijdens het buffet deze muziek te kunnen ontwijken?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:17 schreef Duvel het volgende:
OK, kunnen we ook voor alleen het buffet komen?
Ik kan daar geen goede van vindenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, je hebt de Toppers toch wel he. Of Henk zal die toch wel hebben
?
We hebben weten te regelen dat de muziek uit de luidsprekers van het luchtalarm schaltquote:Op zondag 13 mei 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En je dacht tijdens het buffet deze muziek te kunnen ontwijken?
Bwhoehahahaha
En het werkt aanstekelijk, dus berg je maar de 24equote:Op zondag 13 mei 2012 23:22 schreef sp3c het volgende:
jullie worden wel echt wild van dat songfestival of niet?
JA DIE WAS IK NET AAN HET ZOEKENquote:
muziek met minder dansjesquote:Op zondag 13 mei 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
Maar sp3c, van wat voor muziek houd je normaal?
ik vond het leukquote:Op zondag 13 mei 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Luister het youtubeje even dat ik je net dmde
Ik heb net Wadde hadde dudde da gedingesdquote:
OMG OMG OMGquote:
Even kijken, bedankt!quote:
quote:
CHECK!quote:
JA!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
CHECK!
Ohhh....
En ik doe Weelderig Waardeloos ook![]()
![]()
En Never Alone!
Never Alone en Je bent niet alleen beidequote:Op zondag 13 mei 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
CHECK!
Ohhh....
En ik doe Weelderig Waardeloos ook![]()
![]()
En Never Alone!
Yes pleasequote:Op zondag 13 mei 2012 23:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Never Alone en Je bent niet alleen beide![]()
Heb ik beide voor je als je wilt
Wel door de aankleding die ook Never alone venuekt heeftquote:Op zondag 13 mei 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
We waren hiermee vorig jaar ECHT niet als laatste geëindigd...
quote:
Oh, straks even tussen neuzen!quote:Op maandag 14 mei 2012 00:37 schreef Takaiki het volgende:
Greysje, Erikje...andere NSF-fanaten:![]()
http://www.youtube.com/pl(...)Cm8D6dqlFj7Ag&page=1
Even kijken of daar een 'goede' (quote:
Misschien is de jurk van Maywood nog ergens op te duikelen?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Echt geweldig, al die kappersbezoeken deze week
We hadden commissie moeten vragen
En vanmorgen appie van Henk dat ie er erg veel zin in heeft en op zoek is naar een geschikte outfit
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is de jurk van Maywood nog ergens op te duikelen?
Wat een gemis!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik zie geen versie op youtube zonder geklets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk moet die erbijquote:Op zondag 13 mei 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
Nee
Moet die er bij ja? En gaan we elkaar dan dramatieeeesch in den armen vallen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk moet die erbij
En dan keihard zoenen op de bar
Henk en zijn outfitjes!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Echt geweldig, al die kappersbezoeken deze week
We hadden commissie moeten vragen
En vanmorgen appie van Henk dat ie er erg veel zin in heeft en op zoek is naar een geschikte outfit
Laat je henk d'r eerst wel een doekkie over halen?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk moet die erbij
En dan keihard zoenen op de bar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oew, een kenner! Wat moet ik doen in Liverpool behalve de Magical Mystery Tour?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:32 schreef Muis006 het volgende:
Liverpool
Je kan ook even naar Manchester rijden, veel studenten daar dus misschien knippen ze daar wat hipper.
Omgquote:Prijs: ¤ 23,95
Oranje second skin pak. Dit pak is het toppunt van voetbal fan zijn! U kunt gewoon door het pak heen kijken. Aan de achterkant van dit pak zit een rits. Het pak is one size. 1,90 m tot 2 m inclusief hoofdkap. Exclusief accessoires.
Dat is nou jammerquote:Op maandag 14 mei 2012 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Omg! Helaas ben ik te klein
.
Hehehe.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
.
Ik ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik zie henk er voor aan om het te dragen.
uhuhquote:
oeh ik ook niet, stel is wat voor!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh ik ook niet, stel is wat voor!
string met veren erin gaat hem denk ik toch niet worden want het strandweer werkt niet mee
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
.
lol, die gast zag ik laatst lopenquote:
ohhhh my gaaaaaaaawwwwwwwdquote:Op maandag 14 mei 2012 15:16 schreef Muis006 het volgende:
http://www.keeskonings.co(...)3563&cat=44&group=27
ow man ...quote:Op maandag 14 mei 2012 15:16 schreef Muis006 het volgende:
http://www.keeskonings.co(...)3563&cat=44&group=27
http://adwords.fun-en-fee(...)ml&page=list-detailsquote:Op maandag 14 mei 2012 15:21 schreef Muis006 het volgende:
Dat pailettenjurkje is 38 euro bij bol.
Damn
je kan daar best mee bukkenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze wel leuk
Maar dan kan ik heel de avond niet bukkenEn aangezien ik zo elegant ben als een zak hooi is dat misschien niet zo handig dan.
[ afbeelding ]
doe het!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
Thankssite die ik had gevonden heeft geen maatkeuze zo te zien.
Zou ik?
Ik vind hem ook leuk die oranje, alleen M/L als 1 maat vind ik een pietsie trickyquote:Op maandag 14 mei 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
Thankssite die ik had gevonden heeft geen maatkeuze zo te zien.
Zou ik?
Die is wel leukquote:Op maandag 14 mei 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze wel leuk
Maar dan kan ik heel de avond niet bukkenEn aangezien ik zo elegant ben als een zak hooi is dat misschien niet zo handig dan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Die is wel leuken met dat slanke figuurtje van jou ook heel passend
Dit.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:39 schreef Muis006 het volgende:
Beste Muis006,
Dit is de bevestiging van de door u geplaatste order bij fun-en-feest.nl.
Jaquote:Op maandag 14 mei 2012 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat ik je volg vanavond, mag wel he?
Jezus gggggristusquote:Op maandag 14 mei 2012 15:42 schreef sp3c het volgende:
http://www.keeskonings.co(...)2521&cat=44&group=27
die wil ik!!
awesome
Welk pakje /jurkje heb je nu besteld ?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:39 schreef Muis006 het volgende:
Beste Muis006,
Dit is de bevestiging van de door u geplaatste order bij fun-en-feest.nl.
Echt Hollands ja, zo'n papegaaiquote:Op maandag 14 mei 2012 15:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
Mag ik mijn papegaai meenemen?http://www.keeskonings.co(...)2726&cat=44&group=27
ik zag ook iets delfst blauwigsquote:Op maandag 14 mei 2012 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus gggggristus![]()
Maar wel leuk voor het EK daarna nog.
En voor eventueel op vakantie enzo
Dansen!??!?!?!?!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Greys het volgende:
Nee want dan kannieniedansennie, dan is het te warm
Voorkruipert.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik moet zo weer werken dus ik gooi hem even vol, dan kan ik de OP weer even goed toveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |