Kan je een beetje leuk zingen? Zelf kopen is niet altijd nodig, misschien is er iemand bij je in de buurt waar je voor een appel en een ei (of ¤25) een liedje kan opnemen. Uit welke stad/regio kom je?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:10 schreef EricOscuro het volgende:
Ach ik zou ook wel eens willen meedoen, maar ik ben bang dat het me de komende weken weer aan tijd ontbreekt.
Daarnaast zou ik niet weten welke apparatuur goedkoop maar goed opnamen maakt... maar de hoofdprijs is wel ontzettend cool!![]()
Anyway, als ik er aan toe kom dan zien jullie het wel. En anders volgend jaar.
Tuurlijk, je hoort best wel of de stem goed is en of degene vals klinkt of niet, al is de opname niet zo best.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En het is ook geen wedstrijd wie de mooiste opname heeft. Ik persoonlijk luister wel door een beetje ruis heen.
Awh, dat je dat nog niet vergeten bent!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Kewl
Hopelijk doet OmdatAppel ook weer mee
Je kunt het dan -zoals ook hierboven staat- ook op een andere moment in het nummer zingen.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:00 schreef metromuis het volgende:
[..]
Er staan duizenden liedjes op het internet met het woord 'fok/fuck' erin
Op Youtube, dus wij hebben er ook toegang tot. Zodra er sterke vermoedens/bewijzen zijn dat het geen eigen inzending is, geript, oid. bestaat er altijd nog de mogelijkheid om die gene te elimineren.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
No offence, maar in drie seconden download ik een youtuberipje van iemand anders. Spreek ik fok in op mijn computer pas de geluidniveaus en de mixer een beetje aan en plak het ertussen met een soundbooth.
Apparatuur... Het hoeft niet allemaal picobello hequote:Op maandag 14 mei 2012 01:10 schreef EricOscuro het volgende:
Ach ik zou ook wel eens willen meedoen, maar ik ben bang dat het me de komende weken weer aan tijd ontbreekt.
Daarnaast zou ik niet weten welke apparatuur goedkoop maar goed opnamen maakt... maar de hoofdprijs is wel ontzettend cool!![]()
Anyway, als ik er aan toe kom dan zien jullie het wel. En anders volgend jaar.
Je kunt altijd luisteren naar de inzendingen van vorige jaren. Misschien kun je er inspiratie uit halen, als voorbeeld gebruiken of een idee geven hoe het allemaal in zijn gang gaat.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef Tanin het volgende:
Wellicht even een inzending van vorig jaar plaatsen zodat men weet wat de bedoeling is?
edit:
meerdere inzendingen per persoon mogelijk?
1 solo inzending + een duet/groeps-inzending mogelijk?
Indien duet/groep: moeten alle deelnemers Fok!kers zijn?
Alleen zang? achtergrond muziek? zelf gespeelde achtergrond muziek?
Je doet toch wel weer mee hequote:Op maandag 14 mei 2012 09:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, dat je dat nog niet vergeten bent!![]()
Tof hoor, ook dat Sennheiser weer prijzen beschikbaar stelt. Succes iedereen!
Maak er iets leuks van danquote:Op maandag 14 mei 2012 10:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit jaar dan toch maar echt meedoen!
Onder dwang van benny!
Dank je wel. Enige vraag - meerdere inzendingen per persoon mogelijk?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:21 schreef iBenny het volgende:
Het is niet de bedoeling dat er hier (van te voren) al wordt genoemd wat je gaat zingen. Hierdoor ben je te koppelen aan de inzending en vervalt hiermee het anonieme deel.
Er werd gevraagd hoe anoniem dit allemaal is. Je verstuurt je inzending, deze wordt blind gemaakt(alleen zang is te horen), deze wordt in een topic geplaatst en aan het einde kun je zelf bepalen of je verteld welke inzending je bent. Voor de rest zul je niemand horen vertellen wie wie is. Hierdoor blijft het gewoon anoniem (of als je er zelf invloed op uitoefend ... tot het einde)
[..]
Je kunt het dan -zoals ook hierboven staat- ook op een andere moment in het nummer zingen.
[..]
Op Youtube, dus wij hebben er ook toegang tot. Zodra er sterke vermoedens/bewijzen zijn dat het geen eigen inzending is, geript, oid. bestaat er altijd nog de mogelijkheid om die gene te elimineren.
[..]
Apparatuur... Het hoeft niet allemaal picobello he. Je gaat tenslotte toch voor die hoofdprijs?! Ook met mindere apparatuur kun je ons overtuigen dat je een goede stem hebt ...én die draadloze set nog hebt om mensen nog meer te overtuigen.
[..]
Je kunt altijd luisteren naar de inzendingen van vorige jaren. Misschien kun je er inspiratie uit halen, als voorbeeld gebruiken of een idee geven hoe het allemaal in zijn gang gaat.
Vorig jaar hebben we gewoon toegestaan dat er in duo's en/of bandjes werd gezongen. Toen waren er -zo uit mijn hoofd- 2 a 3 inzendingen die dat hebben gedaan. Wat mij betreft blijft dat gewoon zo zolang de zanger(es) maar een FOK!ker is en het aan de verdere eisen(er moet "FOK!" genoemd worden in de tekst) voldoet.
De inzendingen van vorig jaar zijn hier te vinden: FOK!Idols: De inzendingen
Wil je nou alles van vorig jaar nog teruglezen dan kun je hier terecht: Topicreeks: FOK!Idols 2011
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dank je wel. Enige vraag - meerdere inzendingen per persoon mogelijk?
Ahhh ok. Dank je welquote:Op maandag 14 mei 2012 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]je moet er uiteindelijk één inzenden die meedoet aan de wedstrijd. Mocht je doorgaan naar de volgende ronde dan kun je in een ander nummer laten horen wat je kunt.
Precies.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb toen, in 1832, ook gewonnen met een opname van een goedkoop fototoestel met een crappy mic![]()
Momenteel regio Oost Groningen (tot mijn spijt want Groningen stad is mijn echte domicile... waar ik nu weer woon is voor mij persoonlijk bijzaak.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:28 schreef Gnoesje het volgende:
[..]
Kan je een beetje leuk zingen? Zelf kopen is niet altijd nodig, misschien is er iemand bij je in de buurt waar je voor een appel en een ei (of ¤25) een liedje kan opnemen. Uit welke stad/regio kom je?
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog niet uit welk nummer ik ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |