abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111555079
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Malta snap ik niet... het is een leuk deuntje maar echt niet heel bijzonder...
Ach dat is Eurovisiepers. Die houden wel van zo'n ouderwets Eurovisiedeuntje.
pi_111558154
Jullie kunnen me allemaal wat, ik vind San Marino goed, en goed gezongen. En ik vind Facebook stom.
  maandag 14 mei 2012 @ 23:18:53 #78
182751 MisterO
wispelvurig
pi_111560241
Ik vond Cyprus verrassend goed <3

De vergelijking is natuurlijk snel gemaakt met de Griekse inzending, maar tot nu toe vind ik Ivi beter.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_111567085
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef MisterO het volgende:
Ik vond Cyprus verrassend goed <3

De vergelijking is natuurlijk snel gemaakt met de Griekse inzending, maar tot nu toe vind ik Ivi beter.
Ze zullen allebei toch wel makkelijk doorgaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_111596579
Servië levert naar alle waarschijnlijkheid weer een vlekkeloze prestatie. Hoewel het nummer iets minder spannend is dan Lane Moje, moet de top 5 haalbaar zijn:

pi_111596698
De FYROM heeft een vrij aardig lied. Het intro lijkt me iets langer dan strikt noodzakelijk voor een ESF-nummer, maar het nummer is door de gitaren die er opeens inkomen wel apart:

pi_111596782
Malta heeft een uitstekende zanger, met een waardeloos liedje. Dat is jammer, want ook de act en de achtergrond maken een goede indruk.

pi_111596894
Wit-Rusland heeft een liedje dat als poplied waarschijnlijk wordt overvleugeld door Noorwegen en als rocklied komt het ongetwijfeld tekort tegenover Slowakije.

Geen I Love Belarus dit jaar dus ;)
pi_111597010
Portugal is wel goed gezongen, maar nogal saai. De Finland van de 2e halve finale denk ik, met zo veel concurrerende ballads uit landen die elkaar de punten toespelen:

pi_111597124
Oekraïne heeft niet geheel verrassend een overtuigende act, en een zangeres die veel plezier uitstraalt. Met dit sterke lied moet het wel goed komen voor de finale:

pi_111597322
Bulgarije valt een beetje tegen. Na het meer overtuigende nummer van Oekraïne en niet te lang voor Zweden, gaat dit waarschijnlijk niet lukken. Ik denk ook dat de Bulgaarse taal niet helpt, want de opzichtige articulatie en handgebaren bij de tekst komen nu niet over:

pi_111599036
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Oekraïne heeft niet geheel verrassend een overtuigende act, en een zangeres die veel plezier uitstraalt. Met dit sterke lied moet het wel goed komen voor de finale:

Ik vind het vooral veel geschreeuw... en wat ik me afvraag is... waarom mogen zij wel mensen op de backgrounds tonen, waardoor het podium veel voller wordt... en mag Joan dat niet :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_111599268
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het vooral veel geschreeuw... en wat ik me afvraag is... waarom mogen zij wel mensen op de backgrounds tonen, waardoor het podium veel voller wordt... en mag Joan dat niet :?
Omdat dat gewoon de dansers zijn die live geprojecteerd worden op die schermen. Bij Joan ging het om een vooraf opgenomen video. Tenminste, zo zie ik het.
pi_111600349
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Omdat ze hun eigen schermen meegenomen hebben neem ik aan? :+
pi_111607793
Servie: Gewoon goed dit.
Macedonie: Goede zangeres, brengt het lied naar een hoger niveau.
Malta: Vond het niet zo indrukwekkend. Niet bijzonder genoeg.
Wit Rusland: Leuk nummer, prima optreden.
Portugal: Saai.
Oekraine: Goede zangeres, maar lelijk decor en vind de act te druk.
Bulgarije: Ook niks aan zo zonder dansers
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_111607858
Morgen kijk ik uit naar:

Kroatie
Zweden
Turkije
Slowakije (gaat denk ik verrassen!)
Estland
Bosnie Herzegovina
Noorwegen
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:43:14 #93
182751 MisterO
wispelvurig
pi_111620443
Slovenie vind ik steeds leuker worden.. En Zweden gaat natuurlijk winnen.
pi_111621112
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:43 schreef MisterO het volgende:
Slovenie vind ik steeds leuker worden.. En Zweden gaat natuurlijk winnen.
Slovenië was vanaf het begin al goed en ik heb het al die tijd al een zekere finalist gevonden. Het nummer is ook veel beter dan die van Kroatië, waarmee het vaak vergeleken wordt vanwege min of meer hetzelfde genre.
pi_111621633
Ik had verwacht dat ze de act van Zweden spectaculairder zouden maken... maar nog steeds een grote kanshebber
pi_111624259
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik had verwacht dat ze de act van Zweden spectaculairder zouden maken... maar nog steeds een grote kanshebber
Exact hetzelfde als in de nationale finale. Alleen nu komt de sneeuw op het scherm en niet uit een machine.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:06:14 #98
182751 MisterO
wispelvurig
pi_111628289
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Slovenië was vanaf het begin al goed en ik heb het al die tijd al een zekere finalist gevonden. Het nummer is ook veel beter dan die van Kroatië, waarmee het vaak vergeleken wordt vanwege min of meer hetzelfde genre.
Ja stukken beter dan Kroatie inderdaad, al doet het mij wel heel erg aan Molitva denken!
pi_111634209
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Exact hetzelfde als in de nationale finale. Alleen nu komt de sneeuw op het scherm en niet uit een machine.
Allebei. Sneeuw op het scherm achter haar en vallende sneeuw vóór haar *)
pi_111634451
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')