Ach dat is Eurovisiepers. Die houden wel van zo'n ouderwets Eurovisiedeuntje.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Malta snap ik niet... het is een leuk deuntje maar echt niet heel bijzonder...
Ze zullen allebei toch wel makkelijk doorgaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef MisterO het volgende:
Ik vond Cyprus verrassend goed <3
De vergelijking is natuurlijk snel gemaakt met de Griekse inzending, maar tot nu toe vind ik Ivi beter.
Ik vind het vooral veel geschreeuw... en wat ik me afvraag is... waarom mogen zij wel mensen op de backgrounds tonen, waardoor het podium veel voller wordt... en mag Joan dat nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Oekraïne heeft niet geheel verrassend een overtuigende act, en een zangeres die veel plezier uitstraalt. Met dit sterke lied moet het wel goed komen voor de finale:
Omdat dat gewoon de dansers zijn die live geprojecteerd worden op die schermen. Bij Joan ging het om een vooraf opgenomen video. Tenminste, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het vooral veel geschreeuw... en wat ik me afvraag is... waarom mogen zij wel mensen op de backgrounds tonen, waardoor het podium veel voller wordt... en mag Joan dat niet
Omdat ze hun eigen schermen meegenomen hebben neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het vooral veel geschreeuw... en wat ik me afvraag is... waarom mogen zij wel mensen op de backgrounds tonen, waardoor het podium veel voller wordt... en mag Joan dat niet
Slovenië was vanaf het begin al goed en ik heb het al die tijd al een zekere finalist gevonden. Het nummer is ook veel beter dan die van Kroatië, waarmee het vaak vergeleken wordt vanwege min of meer hetzelfde genre.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:43 schreef MisterO het volgende:
Slovenie vind ik steeds leuker worden.. En Zweden gaat natuurlijk winnen.
Exact hetzelfde als in de nationale finale. Alleen nu komt de sneeuw op het scherm en niet uit een machine.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik had verwacht dat ze de act van Zweden spectaculairder zouden maken... maar nog steeds een grote kanshebber
Ja stukken beter dan Kroatie inderdaad, al doet het mij wel heel erg aan Molitva denken!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Slovenië was vanaf het begin al goed en ik heb het al die tijd al een zekere finalist gevonden. Het nummer is ook veel beter dan die van Kroatië, waarmee het vaak vergeleken wordt vanwege min of meer hetzelfde genre.
Allebei. Sneeuw op het scherm achter haar en vallende sneeuw vóór haarquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Exact hetzelfde als in de nationale finale. Alleen nu komt de sneeuw op het scherm en niet uit een machine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |