En Roemenië? Die vind ik steeds leuker wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zweden (), Moldavië, The Hump en Nederland (
)
De eerste semi vond ik drama, kan mij voorstellen dat mensen na die ellende niet eens meer zin hebben om de tweede te kijken
Roemenië vind ik idd ook wel leukquote:Op maandag 14 mei 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En Roemenië? Die vind ik steeds leuker worden
Met die doedelzak.
Ik vind Zweden niet zó, Moldavië ga ik nog eens luisteren en met The Hump en Joan helemaal eens!
Choreografie is prima. En dan de zang. Tsja, sommige delen zijn meer dan prima gezongen, maar sommige stukken zijn ook kneitervals. Ik had gehoopt op 1 of 2 achtergrondzangeressen die dat op zouden kunnen vangen. Ze staat ook op veel te hoge hakken om een beetje soepel over dat podium te kunnen bewegenquote:
Tsja, misschien krijgen wij wel zo'n kampvuurtje ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
Jedward heeft een complete waterfontein.
En Joan mag niet eens haar filmpje
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Rusland... tja het enige leuke hieraan is eigenlijk dat het door 6 veenlijken "gezongen" wordt... zal enorm goed scoren in de televote denk ik... als de jury's rechtvaardig zijn straffen ze dit echter keihard af, zo bijzonder is het verder niet.... ik moest wel heel hard lachen dat ze het crematorium op het podium hebben gebouwd mocht er eentje ter plekke dood neervallen
Na de repetities? Geen van de landen uit de tweede semi heeft nog gerepeteerd en er is al wel gestemd...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:03 schreef grazz het volgende:
Zoals elk jaar kan de pers na de repetities hun stem uitbrengen. Tussenstand vandaag:
[ afbeelding ]
Dat kan je dus ook zien aan het aantal stemmen van SF2 t.o.v. van SF1.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Na de repetities? Geen van de landen uit de tweede semi heeft nog gerepeteerd en er is al wel gestemd...
Ja weet het ook niet...het is in elk geval van vandaag. Ze hebben denk ik gewoon al geprobeerd de kansen in te schatten in semi 2.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Na de repetities? Geen van de landen uit de tweede semi heeft nog gerepeteerd en er is al wel gestemd...
Ze hebben al verklaard dat in de 2e en 3e repetitie de fonteinen ECHT fonteinen worden dus hoog en krachtig, ook andere kleding want ze worden letterlijk nat straks,quote:Op maandag 14 mei 2012 17:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Tsja, misschien krijgen wij wel zo'n kampvuurtje ofzo. Ik vind die fontein echt NIET spectaculair hoor. Lullig dingetje. Ik vind hun achtergrond wel heel indrukwekkend.
Oh ben benieuwd dan. Nu hopen dat er niemand het water voor ehm..tomatensap vervangt ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze hebben al verklaard dat in de 2e en 3e repetitie de fonteinen ECHT fonteinen worden dus hoog en krachtig, ook andere kleding want ze worden letterlijk nat straks,
Hmmm, heb inderdaad gemerkt dat ze letterlijk worden gehaat door de hardcore Eurovisie-fans.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd dan. Nu hopen dat er niemand het water voor ehm..tomatensap vervangt ofzo
Malta snap ik niet... het is een leuk deuntje maar echt niet heel bijzonder...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:03 schreef grazz het volgende:
Zoals elk jaar kan de pers na de repetities hun stem uitbrengen. Tussenstand vandaag:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |