abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2012 @ 00:01:11 #51
163650 Greys
pi_111518652
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef APK het volgende:

[..]

Zweden ( :@ ), Moldavië, The Hump en Nederland ( :P )
De eerste semi vond ik drama, kan mij voorstellen dat mensen na die ellende niet eens meer zin hebben om de tweede te kijken :(
En Roemenië? Die vind ik steeds leuker worden :Y
Met die doedelzak.

Ik vind Zweden niet zó, Moldavië ga ik nog eens luisteren en met The Hump en Joan helemaal eens!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2012 @ 00:06:17 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_111518845
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 00:01 schreef Greys het volgende:

[..]

En Roemenië? Die vind ik steeds leuker worden :Y
Met die doedelzak.

Ik vind Zweden niet zó, Moldavië ga ik nog eens luisteren en met The Hump en Joan helemaal eens!
Roemenië vind ik idd ook wel leuk :Y
Engelbert heeft écht zo'n pech dat hij als leuke openingsact moet beginnen :(
Zou volgens mij een dikke vette winner zijn met een betere loting -O-

Bijna alle liedjes van de big 5 werden trouwens goed ontvangen :)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_111531774
Ja hoor, alle 6 zijn nog in leven :) :

All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2012 @ 15:10:51 #55
163650 Greys
pi_111534092
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:06 schreef grazz het volgende:
Ja hoor, alle 6 zijn nog in leven :) :

_O- *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111534445
pi_111535701
quote:
Choreografie is prima. En dan de zang. Tsja, sommige delen zijn meer dan prima gezongen, maar sommige stukken zijn ook kneitervals. Ik had gehoopt op 1 of 2 achtergrondzangeressen die dat op zouden kunnen vangen. Ze staat ook op veel te hoge hakken om een beetje soepel over dat podium te kunnen bewegen :') Daardoor kosten de bewegingen allemaal nog meer energie.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2012 @ 16:25:23 #58
163650 Greys
pi_111536962
Jedward heeft een complete waterfontein.
En Joan mag niet eens haar filmpje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111537195
Moldavië:

Vrolijke achtergrond en een erg vrolijk nummer! Hoe dan ook, geen hoogvlieger, ook niet wat Engels betreft :')
pi_111538926
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
Jedward heeft een complete waterfontein.
En Joan mag niet eens haar filmpje _O-
Tsja, misschien krijgen wij wel zo'n kampvuurtje ofzo ;) . Ik vind die fontein echt NIET spectaculair hoor. Lullig dingetje. Ik vind hun achtergrond wel heel indrukwekkend.
pi_111539736
Ik vind Hongarije opeens goed na de repetitie van vandaag. Dat nummer deed me hiervoor niet zoveel, maar nu vind ik het een prima nummertje _O_
pi_111542835
Israel blijft goed overeind moet ik zeggen... leuke graphics erachter... wel lastig om zo vanaf de zijkant te zien met die backings die vooraan staan los van de rest van de band...

San Marino viel me enigszins mee live qua vocals... als mensen Letland al buurttoneel vonden dan komt deze choreo daar nog dichter bij in de buurt... er zitten in deze halve finale meer liedjes die het van de gimmick (in dit geval facebook) moeten hebben, maar dit zal best wat televotes binnenslepen... maar kansloos bij de juries...

Cyprus klonk beter dan Griekenland gisteren... het liedje is net iets beter, net iets beter gezongen en de choreo ziet er ook net iets beter uit... Het is vaak zo dat als er 2 soortgelijke liedjes strijden er eentje helemaal onderaan bungelt... in dat geval is dat Griekenland denk ik

Denemarken vind ik niet zo sterk memorabel qua liedje zoals ze de afgelopen jaren waren... verder wel prima vocaal en toch een rustpuntje na de uptemposongs hiervoor en degenen die er nog nakomen... Dit is ook een van de weinige liedjes die het zowel bij televoters én juries goed zullen doen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_111543066
Rusland... tja het enige leuke hieraan is eigenlijk dat het door 6 veenlijken "gezongen" wordt... zal enorm goed scoren in de televote denk ik... als de jury's rechtvaardig zijn straffen ze dit echter keihard af, zo bijzonder is het verder niet.... ik moest wel heel hard lachen dat ze het crematorium op het podium hebben gebouwd mocht er eentje ter plekke dood neervallen _O-
pi_111543405
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Rusland... tja het enige leuke hieraan is eigenlijk dat het door 6 veenlijken "gezongen" wordt... zal enorm goed scoren in de televote denk ik... als de jury's rechtvaardig zijn straffen ze dit echter keihard af, zo bijzonder is het verder niet.... ik moest wel heel hard lachen dat ze het crematorium op het podium hebben gebouwd mocht er eentje ter plekke dood neervallen _O-
:D lol
pi_111544117
Hongarije was me te saai bij een luisterbeurt... ook al is het niet slecht gezongen en ziet hij er verder prima uit...

Oostenrijk is verschrikkelijk... en met zoveel joke-liedjes in deze halve finale zou deze wel eens helemaal onderaan kunnen eindigen...

Moldavie vind ik nog steeds fantastisch _O_
pi_111547467
Zoals elk jaar kan de pers na de repetities hun stem uitbrengen. Tussenstand vandaag:

pi_111548454
pi_111548921
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:03 schreef grazz het volgende:
Zoals elk jaar kan de pers na de repetities hun stem uitbrengen. Tussenstand vandaag:

[ afbeelding ]
Na de repetities? Geen van de landen uit de tweede semi heeft nog gerepeteerd en er is al wel gestemd...
pi_111549202
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:28 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Na de repetities? Geen van de landen uit de tweede semi heeft nog gerepeteerd en er is al wel gestemd...
Dat kan je dus ook zien aan het aantal stemmen van SF2 t.o.v. van SF1.

Nu de repetities geweest zijn, kan je wel stellen dat SF1 echt kneiterzwak is. Dat was al bekend, maar na gisteren en vandaag nog meer. Je kan, wat deze cijfers ook bevestigen, van zes landen zeker zijn dat ze doorgaan naar de finale (Rusland, Griekenland, Cyprus, Roemenië, Ierland en IJsland). Dan zal Denemarken ook wel doorgaan en dan blijven er nog 3 plaatsen over, waarbij de vorm van de dag de doorslag zal geven.
pi_111549225
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:28 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ja weet het ook niet...het is in elk geval van vandaag. Ze hebben denk ik gewoon al geprobeerd de kansen in te schatten in semi 2.
pi_111551191
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:08 schreef grazz het volgende:

[..]

Tsja, misschien krijgen wij wel zo'n kampvuurtje ofzo ;) . Ik vind die fontein echt NIET spectaculair hoor. Lullig dingetje. Ik vind hun achtergrond wel heel indrukwekkend.
Ze hebben al verklaard dat in de 2e en 3e repetitie de fonteinen ECHT fonteinen worden dus hoog en krachtig, ook andere kleding want ze worden letterlijk nat straks, :)
pi_111551482
Israël: Goed gezongen, goede achtergrond en een geweldig lied. Het enige wat ik miste was wat meer energie in het optreden. Daar vraagt het nummer namelijk wel om.
San Marino: Ach ja, dat meisje is ook weer een paar dagen van de straat. Ik denk overigens dat het nog wel enige stemmen gaat trekken.
Cyprus: Goed optreden, zeker niet verkeerd om naar te kijken. De zang is soms wel een probleem, het feit dat de zangeres regelmatig buiten adem is ook.
Denemarken: Een gevalletje "Eindelijk een gewoon liedje", want daar zijn er deze halve finale niet zo veel van. Die pet hoefde van mij niet zo nodig, maar het zorgt er in elk geval wel voor dat ze niet de uitstraling heeft van het zoveelste zangeresje met lang blond haar in t-shirt en spijkerbroek dat een luchtig liedje gaat zingen.
Rusland: Je kunt er niet omheen, dit is een heel aanstekelijk nummer, en ze hebben natuurlijk een geweldige positieve uitstraling. Het mag van mij zeker naar de finale, maar liever niet in de top 3, want dan gaat de hele wereld het nadoen.
Hongarije: Erg Nederlands aandoend optreden. Het zal ook wel op een Nederlandse positie eindigen.
Oostenrijk:: Dit slaat de plank toch echt wel mis. Een goedkope paaldansact en veel geschreeuw, en dan duren 3 minuten opeens nog best lang.
Moldavië: Toch wel de verrassing van vandaag. Erg goed optreden. Als het volgende week ook zo gaat, kan de finale nauwelijks nog gemist worden. De achtergrond was wel een beetje in de stijl van Jedward vorig jaar trouwens.
Ierland: De zang valt wel mee, maar verder niet echt spannend of verrassend. Maar er zal vast op gestemd worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_111551792
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ze hebben al verklaard dat in de 2e en 3e repetitie de fonteinen ECHT fonteinen worden dus hoog en krachtig, ook andere kleding want ze worden letterlijk nat straks, :)
Oh ben benieuwd dan. Nu hopen dat er niemand het water voor ehm..tomatensap vervangt ofzo :o
pi_111553560
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef grazz het volgende:

[..]

Oh ben benieuwd dan. Nu hopen dat er niemand het water voor ehm..tomatensap vervangt ofzo :o
Hmmm, heb inderdaad gemerkt dat ze letterlijk worden gehaat door de hardcore Eurovisie-fans.
Probleem is dat menigeen niet realiseert dat het grote publiek vaak toch net anders stemt.
Ondanks het feit dat bv Zweden zo populair is, zul je net zien dat die net niet gaat winnen of misschien niet eens door de semi komt.
Vindt Zweden ook goed, daar niet van, maar het kan volgens mij letterlijk vriezen of dooien voor Lorena.
pi_111553906
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:03 schreef grazz het volgende:

[ afbeelding ]
Malta snap ik niet... het is een leuk deuntje maar echt niet heel bijzonder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')