Ik heb hem wel beter gehoord. En dit is potentieel Top 3, dus dan moet alles goed gaanquote:
Ik vind het liedje zo bagger he. Maar idd, ze hebben goed geloot en hij zingt het ook erg goed. Ik vrees dan ook dat het door gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Fred_B het volgende:
Litouwen sluit de 2e halve finale af. Ik vind het verschrikkelijk, maar door de gunstige loting kan dit er zomaar doorheen glippen:
Aangezien ik veel verwacht van Zweden en IJsland, heb ik op de één of andere manier het idee dat er niet nóg een Noord-Europees land het goed kan doen, maar dat is misschien een rare gedachtequote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb hem wel beter gehoord. En dit is potentieel Top 3, dus dan moet alles goed gaan
Precies, en er zijn al 6 landen te noemen die zeker een punt of 25 automatisch krijgen... maar goed Joan haalt er ook wel wat in Turkijequote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
Dat wordt dus echt het gevaar voor Nederland he, dat er zóveel nummers in die tweede halve finale zitten die 'zomaar door zouden kunnen gaan, o.a. door hun loting'.
Maar geen 25quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en er zijn al 6 landen te noemen die zeker een punt of 25 automatisch krijgen... maar goed Joan haalt er ook wel wat in Turkije
Het positieve is dat dit ook het gevaar is voor Macedonië, Slowakije, Litouwen, Kroatië en Wit-Ruslandquote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
Dat wordt dus echt het gevaar voor Nederland he, dat er zóveel nummers in die tweede halve finale zitten die 'zomaar door zouden kunnen gaan, o.a. door hun loting'.
Maar hebben die niet stiekem een beetje meer kans op punten uit buurlanden?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het positieve is dat dit ook het gevaar is voor Macedonië, Slowakije, Litouwen, Kroatië en Wit-Rusland
Dat denk ik niet dat wij dat halen, maargoed. Wel verbazend dat Rusland in de polls bovenaan staatquote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Zekerheidjes zijn Servie, Turkije en er van uitgaande dat Zweden en Noorwegen er ook doorheen komen zijn er nog 6 plaatsen over. Joan heeft een uniek liedje, die anderen snoepen hopelijk net genoeg van elkaar af zodat we de top 10 halen
+1 haha heb vertrouwen in Joan, maar dit kan óf helemaal goed gaan, óf totaal de plank misslaanquote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vrijdag echt niet te genieten als het weer niet lukt, dat heb ik voor het laatst in 2005 gehad
Volgens mij omdat ze elke dag stemmen en dat dan gewoon weer bij de vorige score komt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef APK het volgende:
Waarom liggen al die punten relatief dicht bij elkaar?
Gebruiken ze een andere puntentelling
Dus iedereen mag zo vaak stemmen als hij/zij wil?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef Greys het volgende:
Volgens mij omdat ze elke dag stemmen en dat dan gewoon weer bij de vorige score komt.
Of niet?Of zelfs een paar keer per dag ofzo, want gisteren zag ik dat ding twee keer voorbij komen met verschillende punten.
G:Son 1 en 2?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef TheArt het volgende:
Ik begin Spanje opeens geweldig te vinden en voornamelijk om één reden: ze zingt het echt FAN-TAS-TISCH. Echt de beste zangeres dit jaar. En sterker nog, ik zie hier ook zeker een potentiële winnares in. Wat een overweldigende reacties ook echt op haar repetities. Zoveel applaus heb ik nog nooit gehoord dit jaar vanuit de zaal.
Het nummer op zich vind ik wel aardig, niet super bijzonder, maar echt joh die zuiverheid in de zang, geweldig.
Nou ja oke winnen niet, maar top-5 of zelfs top-3 zie ik best gebeuren. Zoals gezegd, het nummer is niet geweldig, maar een vlekkeloos optreden is zo belangrijk voor een goede score voor veel nummers.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
G:Son 1 en 2?![]()
Nee, erg goed gezongen, maar ik zie het niet gebeuren met Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |