abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111778816
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:38 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Matig? Ik vind het goed klinken...
Ik heb hem wel beter gehoord. En dit is potentieel Top 3, dus dan moet alles goed gaan :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_111778842
Bosnië dan. Ik vind er niet zo veel aan, maar absoluut goed genoeg voor de finale:

pi_111778885
Litouwen sluit de 2e halve finale af. Ik vind het verschrikkelijk, maar door de gunstige loting kan dit er zomaar doorheen glippen:

pi_111779256
Van de Big 5 komt de UK vandaag als eerste. Het optreden is gelukkig stukken beter dan gisteren. Hoewel The Hump aan het einde nog wel even een Justine Pelmelay'tje doet:

pi_111781527
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Fred_B het volgende:
Litouwen sluit de 2e halve finale af. Ik vind het verschrikkelijk, maar door de gunstige loting kan dit er zomaar doorheen glippen:

Ik vind het liedje zo bagger he. Maar idd, ze hebben goed geloot en hij zingt het ook erg goed. Ik vrees dan ook dat het door gaat. :(
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_111787026
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik heb hem wel beter gehoord. En dit is potentieel Top 3, dus dan moet alles goed gaan :)
Aangezien ik veel verwacht van Zweden en IJsland, heb ik op de één of andere manier het idee dat er niet nóg een Noord-Europees land het goed kan doen, maar dat is misschien een rare gedachte :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 mei 2012 @ 18:23:47 #257
163650 Greys
pi_111791717
Dat wordt dus echt het gevaar voor Nederland he, dat er zóveel nummers in die tweede halve finale zitten die 'zomaar door zouden kunnen gaan, o.a. door hun loting'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111791819
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
Dat wordt dus echt het gevaar voor Nederland he, dat er zóveel nummers in die tweede halve finale zitten die 'zomaar door zouden kunnen gaan, o.a. door hun loting'.
Precies, en er zijn al 6 landen te noemen die zeker een punt of 25 automatisch krijgen... maar goed Joan haalt er ook wel wat in Turkije
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 mei 2012 @ 18:27:30 #259
163650 Greys
pi_111791907
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies, en er zijn al 6 landen te noemen die zeker een punt of 25 automatisch krijgen... maar goed Joan haalt er ook wel wat in Turkije
Maar geen 25 :P
EN TOCH MOET HET LUKKEN DIT JAAR.

Ik begin serieus zenuwachtig te worden :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111791964
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
Het positieve is dat dit ook het gevaar is voor Macedonië, Slowakije, Litouwen, Kroatië en Wit-Rusland :)
pi_111791983
Ik ben vrijdag echt niet te genieten als het weer niet lukt, dat heb ik voor het laatst in 2005 gehad :')
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 mei 2012 @ 18:30:03 #262
163650 Greys
pi_111792028
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het positieve is dat dit ook het gevaar is voor Macedonië, Slowakije, Litouwen, Kroatië en Wit-Rusland :)
Maar hebben die niet stiekem een beetje meer kans op punten uit buurlanden? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 mei 2012 @ 18:32:05 #263
163650 Greys
pi_111792123
De meest recente, na de repetities van vandaag:

:(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111792480
Zekerheidjes zijn Servie, Turkije en er van uitgaande dat Zweden en Noorwegen er ook doorheen komen zijn er nog 6 plaatsen over. Joan heeft een uniek liedje, die anderen snoepen hopelijk net genoeg van elkaar af zodat we de top 10 halen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 mei 2012 @ 18:44:44 #265
163650 Greys
pi_111792668
Sietse Bakker plaatste bovenstaande journalistenpoll op FB en bijna alle buitenlandse reacties so far zijn dat dit heel goed de echte uitslag qua 'wie kwalificeert zich' zou kunnen zijn. En dat ze dat ook hopen. :)
En er was iemand uit Azerbeidzjaan die jubelde dat ie met Joan Franka op de foto was geweest :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 20 mei 2012 @ 18:59:19 #266
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111793444
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Zekerheidjes zijn Servie, Turkije en er van uitgaande dat Zweden en Noorwegen er ook doorheen komen zijn er nog 6 plaatsen over. Joan heeft een uniek liedje, die anderen snoepen hopelijk net genoeg van elkaar af zodat we de top 10 halen
Dat denk ik niet dat wij dat halen, maargoed. Wel verbazend dat Rusland in de polls bovenaan staat :')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_111793576
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vrijdag echt niet te genieten als het weer niet lukt, dat heb ik voor het laatst in 2005 gehad :')
+1 haha heb vertrouwen in Joan, maar dit kan óf helemaal goed gaan, óf totaal de plank misslaan
  zondag 20 mei 2012 @ 19:04:10 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_111793745
Waarom liggen al die punten relatief dicht bij elkaar?
Gebruiken ze een andere puntentelling :?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 mei 2012 @ 19:14:34 #269
163650 Greys
pi_111794345
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef APK het volgende:
Waarom liggen al die punten relatief dicht bij elkaar?
Gebruiken ze een andere puntentelling :?
Volgens mij omdat ze elke dag stemmen en dat dan gewoon weer bij de vorige score komt.
Of niet? :@ Of zelfs een paar keer per dag ofzo, want gisteren zag ik dat ding twee keer voorbij komen met verschillende punten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 20 mei 2012 @ 19:17:20 #270
6941 APK
Factual, I think.
pi_111794500
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef Greys het volgende:

Volgens mij omdat ze elke dag stemmen en dat dan gewoon weer bij de vorige score komt.
Of niet? :@ Of zelfs een paar keer per dag ofzo, want gisteren zag ik dat ding twee keer voorbij komen met verschillende punten.
Dus iedereen mag zo vaak stemmen als hij/zij wil? :o
Blijkbaar ook op hun eigen land, want nul punten zal niet zo snel voorkomen maar zelfs de laatste plaatsen hebben een redelijk aantal punten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_111794542
Ik vraag me af op basis waarvan ze stemmen. Is het van wat ze uit de zaal zien of op de tv schermen? Dat kan nogal verschil maken. En vergete niet dat de journalisten/fans de liedjes tig keer hebben gehoord.

Ik zat laatste te denken...als Sieneke in 2010 11e kon worden bij de televoters (met een veel slechter lied!) dan moet Joan hoger kunnen eindigen toch? I know, niet echt relevant voor nu, tis een heel ander jaar en een veel sterkere semi, maar Sieneke zat tussen 2 knal liedjes in en nu valt NL juist op tussen Macedonie en Malta. De jury heeft toen te weinig tot geen punten gegeven waardoor we 14e werden. Tsja, shalalie is ook niet echt iets wat je nu in de charts kunt tegenkomen, behalve in NL 8)7 . You and Me is tijdloos.

Landen waarvan ik verwacht dat we televote-punten zullen krijgen:

Malta: Krijgen we wel vaker punten van
Oekraine, Georgië en Slovenie: Vooral de eerste twee houden wel van uitpakken met bijzondere kostuums en onze Joan doet daar echt niet voor onder :P Slovenie heb ik er in staan omdat ze 6p aan Sieneke hebben gegeven. Dan zullen ze toch ook vast iets over hebben voor Indiana Joan?!
Zweden en Noorwegen: You and Me klinkt wat countryachtig en dat ligt de Scandinaviers wel geloof ik. Kijk eens naar wat ze zelf in hun nationale voorrondes hebben gehad. De Noren stemden dit jaar nog een countrylied de finale in.
Litouwen en Estland: Twee van die landen die soms met de meest vreemde inzendingen komen. Dan zullen ze dit ook wel smaken :P
Turkije: Ik geloof, zeker als de commentator vertelt dat Joan half turks is, dat we punten kunnen verwachten.
Duitsland: You and me, meisje met een gitaar, is volgens mij iets wat de Duitsers ook wel kunnen waarderen.
Engeland: Btje Amy McDonald, dit gaan ze wel tof vinden.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_111804714
Ik begin Spanje opeens geweldig te vinden en voornamelijk om één reden: ze zingt het echt FAN-TAS-TISCH. Echt de beste zangeres dit jaar. En sterker nog, ik zie hier ook zeker een potentiële winnares in. Wat een overweldigende reacties ook echt op haar repetities. Zoveel applaus heb ik nog nooit gehoord dit jaar vanuit de zaal.

Het nummer op zich vind ik wel aardig, niet super bijzonder, maar echt joh die zuiverheid in de zang, geweldig.
pi_111805266
Het Spaanse lied is inderdaad erg goed gezongen, en ik denk dan ook dat het de top 10 wel gaat halen. Maar ik vind wel dat het hoogtepunt wat te vroeg komt, en het daarmee een iets te schreeuwerig geheel wordt om echt te winnen.
pi_111805755
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef TheArt het volgende:
Ik begin Spanje opeens geweldig te vinden en voornamelijk om één reden: ze zingt het echt FAN-TAS-TISCH. Echt de beste zangeres dit jaar. En sterker nog, ik zie hier ook zeker een potentiële winnares in. Wat een overweldigende reacties ook echt op haar repetities. Zoveel applaus heb ik nog nooit gehoord dit jaar vanuit de zaal.

Het nummer op zich vind ik wel aardig, niet super bijzonder, maar echt joh die zuiverheid in de zang, geweldig.
G:Son 1 en 2? })

Nee, erg goed gezongen, maar ik zie het niet gebeuren met Spanje.
pi_111805864
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

G:Son 1 en 2? })

Nee, erg goed gezongen, maar ik zie het niet gebeuren met Spanje.
Nou ja oke winnen niet, maar top-5 of zelfs top-3 zie ik best gebeuren. Zoals gezegd, het nummer is niet geweldig, maar een vlekkeloos optreden is zo belangrijk voor een goede score voor veel nummers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')