Daaromquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Waarom maak je het topic dan vol als je geen nieuwe wil maken?
Ik ben naar bed nu![]()
Jaaa lekkerquote:
Mohquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaa lekkerIk heb gevulde koeken, doe jij de slagroom, dan doe ik de choco
Ik wilde bijna zeggen; rij jij de Mini voor, maar waar hebben we die voor nodigquote:
Joe hef wan for mie?quote:
Supermarkt is toch dichtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen; rij jij de Mini voor, maar waar hebben we die voor nodig
Lukt vast wel!quote:
Dattem! Hoest met de poot Qwea, heb je veel pijn?quote:
Moggetjesquote:
Cristina Scabbiaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Banjeren, lekker eten, lekker drinken, lekker Nesta, lekker Costacurta, lekker Tiziano Ferro, lekker Simone Bolelli, lekker Valentino Rossi.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en oh-oh, er bestaat inderdaad een zeldzame zwartkopmeeuw (dus niet die kokmeeuwen) maar die houdt zich dus bij voorkeur op tussen kokmeeuwen en lijkt er zelfs zoveel op dat er gemengde paartjes gezien zijn. Voor gewone stervelingen dus niet te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Barbaaf op 12-05-2012 19:57:02 ]Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Hoe oud dacht je dan dat ik was? Als je me meet denk je trouwens dat ik veel jonger ben, volgens Q.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht trouwens dat je veel ouder was Barbaaf
50 zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dan dat ik was? Als je me meet denk je trouwens dat ik veel jonger ben, volgens Q.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
50 zoietsOf midden 40, maar ander type
Nou dat is net begin 40quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Je zou me trouwens wel midden 40 kunnen noemen hoor (43
)
welk programma gebruik je? heeft meestal met je instellingen op de camera te maken of je contrast goed is. mocht je dat iets kunnen verhogen of als je een histogram hebt, zorg er dan voor dat de schuifjes aan t begin en eind van de heuvel staatquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:51 schreef Barbaaf het volgende:
De meeste foto's zijn van vrij ver genomen, die grijswaas zal wel van de vochtige lucht komen. Er zijn vast photoshop-trucjes om dat te verminderen maar zo bedreven ben ik er niet mee (ik heb het pakket ook niet), ik crop hooguit wat.
Ligt er aan in welke maand je jarig bent. Ben je jonger dan 43.33 dan ben je begin 40. bij 43,34 tussen 46.66 ben je midden veertig en bij 46.67 tot 50 ben je eind veertigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Je zou me trouwens wel midden 40 kunnen noemen hoor (43
)
dat scheelt al een heel stukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef Barbaaf het volgende:
Ik gebruik GIMP, en contrast verhogen maakt ze idd. wat sprekender. Er zit ook iets met histogrammen en curves bij maar als ik daar aan ga zitten wordt het al snel erg psychedelisch. Dit komt er uit met iets meer contrast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan word ik morgen midden 40quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan in welke maand je jarig bent. Ben je jonger dan 43.33 dan ben je begin 40. bij 43,34 tussen 46.66 ben je midden veertig en bij 46.67 tot 50 ben je eind veertig![]()
Morgen mijn aanvraag naar de reisorganisaie dus op de bus, hopen dat alles doorgaat, mochten beide vakanties waar ik me op heb ingeschreven niet doorgaan, hoop ik dat ik een alternatief krijg aangeboden...quote:
Wat zijn de opties?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen mijn aanvraag naar de reisorganisaie dus op de bus, hopen dat alles doorgaat, mochten beide vakanties waar ik me op heb ingeschreven niet doorgaan, hoop ik dat ik een alternatief krijg aangeboden...
Ahhhhhquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:34 schreef Strega het volgende:
Brownies per post, van Kundun en Tashi, voor moederdag
Egypte?quote:
weekje Eiffel op 1 en op 2 heb ik gekozen voor weekje Achterhoek/Doetinchem..quote:
Fijn! Waarheen?quote:
Lekker, de Eiffel is mooi!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
weekje Eiffel op 1 en op 2 heb ik gekozen voor weekje Achterhoek/Doetinchem..
Klinkt leuk beide, er ff uit is altijd fijn natuurlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
weekje Eiffel op 1 en op 2 heb ik gekozen voor weekje Achterhoek/Doetinchem..
Ja klopt. Ik ben er al zeker 4 jaar nooit echt uit geweest. Het wordt dus tijd..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt leuk beide, er ff uit is altijd fijn natuurlijk
Grutto! (?)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Californie, lekkah, rondreizen?
Been there done that, was nice![]()
Baaaaaaaaaf gaaaaaaaaf je foto´s![]()
Maar ut was toch een bruine kiekendief???
En wat is deze?
[ afbeelding ]
Ik dacht scholekster maar dit is een bruine, geen zwarte![]()
Ik ga es ff verder met mn foto´s nu.
Mn ouders waren hier de hele middag, maar nu hoef ik morgen niet te moederdaggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Ynske het volgende:
Hoe wanhopig ben je als je onderstaande in de krant zetProest, Die zal wel veel telefoontjes krijgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Ynske het volgende:
Hoe wanhopig ben je als je onderstaande in de krant zetIk denk dat hij van vissen houdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Wat gaaf met die boooooodquote:
En dan schijt Sjon je bank onder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja ach, als ik ze zo op de foto zie dan denk ik ook wel best een lekker stel eigenlijk
Nou mot je nie overdrijven, hij scheet wel met regelmaat ONDER mn bank maar de bank zelf heeft ie nog heul nooit ondergeschetenquote:
Oh dat valt me nog meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mot je nie overdrijven, hij scheet wel met regelmaat ONDER mn bank maar de bank zelf heeft ie nog heul nooit ondergescheten
O dan mag je eigenlijk helemaal niet klagen dus , hij doet het netjes uit het zichtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mot je nie overdrijven, hij scheet wel met regelmaat ONDER mn bank maar de bank zelf heeft ie nog heul nooit ondergescheten
quote:
en dat hou ik liever zo, Ik heb daar een te goed geheugen voorquote:
Deze is leuk!quote:
Veel plezierquote:Op zondag 13 mei 2012 08:51 schreef Miniem het volgende:
Vandaag de rommelmarkt van het jaarIs al om 6 uur begonnen, dus ik ga zo maar eens mijn nest uit
Mogge![]()
Fuck het Cambridge dieet dag.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:46 schreef DeZwabber het volgende:
om 4 uur 's ochtends wafels gebakken, en vanochtend croissantjes, raad eens welke dag het is
Zodra-ik-minus-10-ben-mag-ik-bunkeren-met-banket?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:46 schreef DeZwabber het volgende:
om 4 uur 's ochtends wafels gebakken, en vanochtend croissantjes, raad eens welke dag het is
Ah ja dat hadden we kunnen weten, maar het tijdstip was misleidendquote:Op zondag 13 mei 2012 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, het maak een ontbijt voor moederdag en eet zelf niets dag
Lekker manquote:Op zondag 13 mei 2012 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
haha, tja, het wafelijzer staat bij m'n vader, en nu waren ze lekker vers
Dapper. Heel dapper.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, het maak een ontbijt voor moederdag en eet zelf niets dag
Veel plezier en smikkel zequote:Op zondag 13 mei 2012 10:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dapper. Heel dapper.
Wij gaan zo off naar Haarzuilens, Italiaanse heerlijkheden proeven.
Ik vind het echt goed dat je dat kuntquote:Op zondag 13 mei 2012 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou het niet weten, had gisteren ook pizza gemaakt voor m'n vader, ik mis het wel allemaal maar heb er op zich geen last van
Veel plezierquote:Op zondag 13 mei 2012 10:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dapper. Heel dapper.
Wij gaan zo off naar Haarzuilens, Italiaanse heerlijkheden proeven.
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik heb over je gedroomdIk geloof dat je ziek was, en ik eten kwam brengen, en je kwam verzorgen
Thanks!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Baaf![]()
Fijne moederdag Pisje, en Zwab, wat ben je toch een lief kind
quote:
Plastic verteert niet zo goedquote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met sporten en ik was al begonnen met gezond eten, maar ik ben maar begonnen met nog gezonder eten.
Ik eet vanaaf rauwkost, rijst, karbonade en een flesje water van 0.5l
Ik wil morgen een frietje halen, door jullie Teso frietjesquote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met sporten en ik was al begonnen met gezond eten, maar ik ben maar begonnen met nog gezonder eten.
Ik maak straks gebakken piepers, Milanese roerbakgroenten en vega sticks met een of ander sausjequote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef Qwea het volgende:
Me lekker kunnen uitleven op de rommelmarktquote:
Ik heb iets van 4 boeken van hem gelezen en nog 2 te lezen liggen, maar geen van allen zijn van de Wallander reeks. Maar die ik gelezen heb, vond ik stuk voor stuk primaquote:Op zondag 13 mei 2012 17:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja dat ja
Zowat de enigste boeken die ik lees omdat ik ook de serie gezien heb.
Dan heb je nog wat leuks te lezenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb iets van 4 boeken van hem gelezen en nog 2 te lezen liggen, maar geen van allen zijn van de Wallander reeks. Maar die ik gelezen heb, vond ik stuk voor stuk prima
Helemaal geenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat leuks te lezen
Heb je alle afleveringen gezien van Wallander Bos?
Lotus Elanquote:Op zondag 13 mei 2012 17:20 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens die blauwe auto, is dat een Lotus Cabrio? Die heb ik ook gehad en vond ik erg
Ja leuk hequote:
Ja die bedoel ikquote:Op zondag 13 mei 2012 17:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lotus Elan
[..]
Ja leuk he
Nu heb ik een retrokoffer, retropolaroid en retrowekker![]()
![]()
Leukste is dat je veel voor een koopje scoort.
De kleur en mijn herinnering dat die in die serie zat..quote:Op zondag 13 mei 2012 17:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Knap dat je hem herkent, valt vrij weinig van te zien op de foto
Dat is niet retro, dat is gewoon oud, retro zijn nieuwe dingen die oud lijkenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lotus Elan
[..]
Ja leuk he
Nu heb ik een retrokoffer, retropolaroid en retrowekker![]()
![]()
Leukste is dat je veel voor een koopje scoort.
Jepquote:
I knowquote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oh en je weet dat vor je polaroidcamera gewoon nog film gemaakt wordt he? Nadat Polaroid eerst de fabrieken had gesloten, hebben een aantal Nederlanders de fabriek in Enschede overgenomen en zijn ze opnieuw begonnen met het maken van die film![]()
http://www.the-impossible-project.com/
Ohhhhhhh dan issie nog tofferquote:
Wow wat een werkjes en detailsquote:Op zondag 13 mei 2012 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
Het is een spelletje, Warhammer, waarbij je dus een aantal van dit soort stukken op een veld hebt staan als een legertje en dan iemand anders probeert te verslaan. Maar eigenlijk vind ik het priegelen en schilderen het leukste![]()
Dit zijn nogal futuristische dingen die ik leuk vind om te schilderen, maar het "legertje" dat ik heb staan bestaat uit azteeks ogende hagedismannen
[ afbeelding ]
Deze ga ik zo schilderen, alleen het grote beest wil ik albino maken, beetje in deze tint.
[ afbeelding ]
Whehe, maandagmorgen trubblesquote:Op maandag 14 mei 2012 09:30 schreef Bos81 het volgende:
Maandagmorgen.
Telefoon gaat hier op het werk. Ik neem op..
Hij: met... van.. We hebben van jullie een betaling ontvangen, maar er zit geen specificatie bij.
Ik zoeken euhh ik kan geen recente betaling vinden aan jullie. Ik zoek het even uit en bel zometeen wel terug.
Ik kan niks vinden, dus bel terug met de vraag van en naar welke bankrekening het is gestuurd, blijkt het een betaling te zijn van een andere GGz-Instelling en had hij dus een ander bedrijf moeten bellen. .![]()
Goedemorgen..
Ik las Elvisquote:Op maandag 14 mei 2012 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Die nieuwe Elvive showergel met lavendelgeur!!
Jemig de pemig, stalker zegquote:Op maandag 14 mei 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh in storm van het kantoor terecht gekomen?
Ik zou me morgen en woensdag ziekmelden, donderdag is Hemelvaart, vrijdag verplichte brugdag (want dat hadden ze toch echt tegen je gezegd!)quote:Op maandag 14 mei 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jemig de pemig, stalker zeg![]()
Wat is er dan dat het zo dringend is?
Ik heb gewoon nog vrij vandaag hoor
Oh slimquote:Op maandag 14 mei 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ik dacht pak de maandag, dan is de eerste week 2 dagen, dag uitrusten en dan weer een dag, langzaam opbouwen he![]()
Hoezo nietquote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh eindemaand doe ik al maanden niet meer![]()
Volgende week idd een normale week en dan weer een vierdaagse week idd
Het moest anders en dus ook door iemand anders want dat viel niet te combineren met de telefoonquote:
Hedgehog Houdiniquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Sonic heeft me vannacht trouwens echt bijna een hartaanval bezorgd, ik vind het zo erg dat ik het bijna niet durf op te schrijven...
Hij liep voor de tweede nacht los op het balkon, en ineens was ie weg.
Dus ik vannacht zoeken overal, hele balkon overhoop gehaald, overal onder en achter gekeken.
Nergens te vinden.
Gaan wandelen met de honden, ik dacht ga es onder het balkon kijken, of ie dood ligt ergens![]()
Lag ie bij de benedenbuurman voor de deur.
Ik al bijna janken![]()
Chico zn shirt uitgetrokken, want ik had niks om hem mee op te pakken.
Shirt erover, rolt ie op![]()
Mee naar boven genomen, even in de gang neergelegd omdat ik de deur niet open kon doen met de honden aan de lijn en Sonic in zn hangmatje.
Loop naar de gang, zit ie bij de buren voor de deur![]()
Niks aan de hand dus, hij eet, drinkt , loopt gewoon normaal, geen bloed of niks![]()
Maar hij is dus door een spleet van 3 cm geperst vannacht![]()
Dus niet meer los op het balkon, ik ga vandaag een rennetje maken voor hem
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef oh-oh het volgende:
4 meter naar beneden gepleurd op tegels he.
En nu blijkt ook echt dat ie de natuur niet in kan, want als ie nou ipv naar de deur van de benedenbuurman even ver de andere kant op getrippeld was had ie in de struiken gezeten waar ik hem van zn levensdagen niet meer gevonden had
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Hij heeft daar denk ik toch een uur of langer gezeten hoor![]()
Ik ben gewoon gedoemd om er niet meer vanaf te komen denk ik.
Ik ga maar op zoek naar een beter hok voor hem, en dan maak ik een grasbakje en zo en een zwembadje
Hij is best chagrijnig, ondanks dat ie thuis is.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, ga je je Paduschk lekker vertroetelen met een bak shoerme vanavond?
Dat is wel zeker , eerst mee op vakantie en nu ook nog een prive zwembadquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hedgehog Ho[quote]Op maandag 14 mei 2012 12:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat wordt/is de meest verwende egel ooit.
O maar dat is een goed teken , hoe meer patienten zeuren hoe beter het gaatquote:Op maandag 14 mei 2012 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is best chagrijnig, ondanks dat ie thuis is.De hechtingen trekken en irriteren enz.
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jemig de pemig, stalker zeg![]()
Wat is er dan dat het zo dringend is?
Ik heb gewoon nog vrij vandaag hoor
3cmquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Sonic heeft me vannacht trouwens echt bijna een hartaanval bezorgd, ik vind het zo erg dat ik het bijna niet durf op te schrijven...
Hij liep voor de tweede nacht los op het balkon, en ineens was ie weg.
Dus ik vannacht zoeken overal, hele balkon overhoop gehaald, overal onder en achter gekeken.
Nergens te vinden.
Gaan wandelen met de honden, ik dacht ga es onder het balkon kijken, of ie dood ligt ergens![]()
Lag ie bij de benedenbuurman voor de deur.
Ik al bijna janken![]()
Chico zn shirt uitgetrokken, want ik had niks om hem mee op te pakken.
Shirt erover, rolt ie op![]()
Mee naar boven genomen, even in de gang neergelegd omdat ik de deur niet open kon doen met de honden aan de lijn en Sonic in zn hangmatje.
Loop naar de gang, zit ie bij de buren voor de deur![]()
Niks aan de hand dus, hij eet, drinkt , loopt gewoon normaal, geen bloed of niks![]()
Maar hij is dus door een spleet van 3 cm geperst vannacht![]()
Dus niet meer los op het balkon, ik ga vandaag een rennetje maken voor hem
Zware, geplande, operatie achter de rug. (vorige week dinsdag, dus hij is heel snel alweer thuis) Prothese van buik naar benen geplaatst voor goede bloedcirculatie.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga er denk ik ook maar een parachute voor maken
![]()
Vaduz, wat was er met je vader???
quote:
Dat is wel een goed idee jaquote:Op maandag 14 mei 2012 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Oeh lekkah Bos!
Vlammengehakt op je pizza is heerlijk
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Pfft nou, ik heb me net ff in het zweet staan werken maar zijn rennetje staat, als het goed is kan ie er niet uit, duimen jullie mee?
Victory!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef Bos81 het volgende:
De pizza is gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Aplausje voor mezelf
[ afbeelding ]
Met mijn motoriek is een deegroller wel een must have eigenlijk..quote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
deegroller heb je ook helemaal niet nodig, gewoon met je handen het deeg spreiden
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb alleen een kleine deegroller, zo een kinderding, voor bapao´s![]()
Lekker Bosje!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Alleen hebben we hier geen deegroller, dus maar een fles voor vloeibare magarine gebruikt..![]()
quote:
Applausje, applausje, mallerd, je kookt wekelijks de meest geniale recepten, eazy pizzaquote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef Bos81 het volgende:
De pizza is gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Aplausje voor mezelf
[ afbeelding ]
Maar ik had nog nooit zelf deeggekneegd.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Applausje, applausje, mallerd, je kookt wekelijks de meest geniale recepten, eazy pizza
Whehe! Maar wel leuk dat je het gedaan hebt, was het voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik had nog nooit zelf deeggekneegd.![]()
Yep. (ik moet eigenlijk wel, want ik heb 2 pakken gekocht, want dan kreeg ik volumekortingquote:Op maandag 14 mei 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe! Maar wel leuk dat je het gedaan hebt, was het voor herhaling vatbaar?
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep. (ik moet eigenlijk wel, want ik heb 2 pakken gekocht, want dan kreeg ik volumekorting![]()
.)
Oh my gawdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:28 schreef oh-oh het volgende:
het versgemaaide gras dat ik vanmiddag voor hem heb meegenomen
Als je het vanaf Texel was gaan sturen dan had ik het ingelijstquote:
Is het een speciaal snoepwinkeltje?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh, ik ben niet in de droplullenwinkel geweest trouwens![]()
Ik ben echt in maar twee kleine souvenierwinkeltjes geweest
Wow Zwabjequote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
hij moet nog iets witter worden, maar heb em een sepia shade gegeven, morgen even retoucheren
Ik hou zó van werkplek foto's, dat is net als mensen kijken op een terras, maar dan nog leuker eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
Nette werkplek is overrated
[ afbeelding ]
Zodra het mooi weer is ga ik met mo naar texel... En mijn zus zit er eind juli 3 weken.... Dus als je iets moet hebben tzt....quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh, ik ben niet in de droplullenwinkel geweest trouwens![]()
Ik ben echt in maar twee kleine souvenierwinkeltjes geweest
Hoeveel uur zit hier in Zwab?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
hij moet nog iets witter worden, maar heb em een sepia shade gegeven, morgen even retoucheren
Ik heb de mijne geruimd zaterdag. Niet slim, ben gelijk mn random reader e.d kwijtquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
Nette werkplek is overrated
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dingetje waar m'n airbrush in hangt, of het spuitflesje links er van?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat 'flesje' onder de Spa fles, dat lijkt net een kannetje met poederprut
In elkaar zetten en naden vijlen en plamuren, misschien 4 uur, verven uurtje of twee, eerst geprimed, vleeskleurige basislaag, witte toplaag er op geairbrushed, sepia shadequote:
Eh, dat ding met zwarte deksel?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat dingetje waar m'n airbrush in hangt, of het spuitflesje links er van?
Verkeerde topicquote:
Dat is een reinigingsbak voor een airbrush, zit een beetje water in, in het deksel zit een filter en een rubberen tuut. Airbrush in de tuut, leegspuiten met wat airbrushreiniger er in, wat water er na, en schoon. Zonder dat alles door de hele kamer heenspuitquote:
Als ik heen ga neem ik mee voor je!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind je werkplek best nog netjes Zwab![]()
Q poppetje, in den Burg zit een snoepwinkel en die verkoopt droplullen, die had ik willen scoren, maar doe ik volgende keer wel
Whehe, wat een beestje ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, haantje
![]()
Oh trouwens, Sonic, die zat vanmorgen niet in de ren.
Ik weer helemaal panisch![]()
Zat ie in zn hok, lekker warm onder de kranten, hij kan er dus prima zelf in en uit, kleine slimmerd
Geniaalquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geniaalmet dat snellere muziekje eronder en Sonic die geen reet uitvoert
Na een minuut dacht ik bij mezelf: als er geen muziek onder zat had ik m na 10 seconden al weggekliktquote:
Nou hij beweegt toch alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geniaalmet dat snellere muziekje eronder en Sonic die geen reet uitvoert
Gisteren zaten je plaatjes bij de post, bedanktquote:
Dat is dan snel voor de veranderingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren zaten je plaatjes bij de post, bedankt![]()
![]()
Nee, het was soepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:39 schreef oh-oh het volgende:
Mocht je eten Zwab?
Booooooooh @work en geeeeeen zin
Die waar ik op de schorren loop?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Barbaaf het volgende:
WaaihondjesHad je die foto van mij op de schorren nu al?
*doet weer aan*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou op zn vroegst vanavond hoor, dus hou je slipje nog maar ff aan Muis
Sorry popquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*doet weer aan*
*kijkt op horloge*
*zucht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |