Daaromquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Waarom maak je het topic dan vol als je geen nieuwe wil maken?
Ik ben naar bed nu![]()
Jaaa lekkerquote:
Mohquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaa lekkerIk heb gevulde koeken, doe jij de slagroom, dan doe ik de choco
Ik wilde bijna zeggen; rij jij de Mini voor, maar waar hebben we die voor nodigquote:
Joe hef wan for mie?quote:
Supermarkt is toch dichtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen; rij jij de Mini voor, maar waar hebben we die voor nodig
Lukt vast wel!quote:
Dattem! Hoest met de poot Qwea, heb je veel pijn?quote:
Moggetjesquote:
Cristina Scabbiaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Banjeren, lekker eten, lekker drinken, lekker Nesta, lekker Costacurta, lekker Tiziano Ferro, lekker Simone Bolelli, lekker Valentino Rossi.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en oh-oh, er bestaat inderdaad een zeldzame zwartkopmeeuw (dus niet die kokmeeuwen) maar die houdt zich dus bij voorkeur op tussen kokmeeuwen en lijkt er zelfs zoveel op dat er gemengde paartjes gezien zijn. Voor gewone stervelingen dus niet te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Barbaaf op 12-05-2012 19:57:02 ]Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Hoe oud dacht je dan dat ik was? Als je me meet denk je trouwens dat ik veel jonger ben, volgens Q.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht trouwens dat je veel ouder was Barbaaf
50 zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dan dat ik was? Als je me meet denk je trouwens dat ik veel jonger ben, volgens Q.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
50 zoietsOf midden 40, maar ander type
Nou dat is net begin 40quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Je zou me trouwens wel midden 40 kunnen noemen hoor (43
)
welk programma gebruik je? heeft meestal met je instellingen op de camera te maken of je contrast goed is. mocht je dat iets kunnen verhogen of als je een histogram hebt, zorg er dan voor dat de schuifjes aan t begin en eind van de heuvel staatquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:51 schreef Barbaaf het volgende:
De meeste foto's zijn van vrij ver genomen, die grijswaas zal wel van de vochtige lucht komen. Er zijn vast photoshop-trucjes om dat te verminderen maar zo bedreven ben ik er niet mee (ik heb het pakket ook niet), ik crop hooguit wat.
Ligt er aan in welke maand je jarig bent. Ben je jonger dan 43.33 dan ben je begin 40. bij 43,34 tussen 46.66 ben je midden veertig en bij 46.67 tot 50 ben je eind veertigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Je zou me trouwens wel midden 40 kunnen noemen hoor (43
)
dat scheelt al een heel stukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef Barbaaf het volgende:
Ik gebruik GIMP, en contrast verhogen maakt ze idd. wat sprekender. Er zit ook iets met histogrammen en curves bij maar als ik daar aan ga zitten wordt het al snel erg psychedelisch. Dit komt er uit met iets meer contrast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan word ik morgen midden 40quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan in welke maand je jarig bent. Ben je jonger dan 43.33 dan ben je begin 40. bij 43,34 tussen 46.66 ben je midden veertig en bij 46.67 tot 50 ben je eind veertig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |