Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef liema het volgende:het is net 2 maanden uit met me ex, reden dat het zo is gegaan omdat hij me hele tijd verwarde met bepaalde dingen en ik ging 1 jaar met hem. hij had het uitgemaakt alleen via sms kon hij die dingen zeggen allemaal als ik er niet was. nou het zit zo ik was paar maanden geleden nog bij hem verliep gewoon goed, maar als ik er niet was deed hij heel erg afstandelijk net of hij me niet wilde zien. en ik confronteerde hem er ook mee, maar dan raakte hij geiriteerd door. en 2 maanden terug zei hij me dat hij een tijdelijke break was en ik ging ermee akkoord ik zei hem toen van ik kom keer mijn spullen halen die nog bij je zijn, maar toen deed tie heel verwarrend allemaal zeggen van waarom ik zo deed ik had hem uitgelegd toen dat ik hem tijd zou gaan geven en niet wist wanneer ik weer zou gaan komen maar hij reageerde er boos op, ik was paar dagen daarna even bij hem daarna begon hij voor het eerst tegen me te schreeuwen terwijl zijn vrienden erbij waren ik wist niet wat ik meemaakte, allemaal dingen zeggen van ik wil je niet meer zien. en gaf hij me spullen ik vond het echt raar, daarna was het weer goed gaf tie mij een kus, net of tie niet zei dat tie een break wouw en hij had me ook eerder verteld dat hij niet klaar was voor een relatie en ik had er begrip voor daarom zei ik dat zo en hoe meer bozer hij ook werd op me ik zei gewoon dingen eerlijk ik ga niet op iemand wachten die niet klaar is voor een relatie wanneer dan wel, ik zei hem gewoon als dit zo is dan ga ik gewoon verder met me leven en laat ik je verder met rust, en werd hij boos op me omdat k dat zo zei en begon over of ik een reserve boy had terwijl dat niet eens het geval was. als hij me gewoon eerder zei en gewoon eerlijk dan was het beter geweest en ook gewoon life zeggen, dan ging ik ook niet zo doen maar hij kwam met die dingen allemaal laat mee. ik wouw van hem dat hij die gevoel eerder zei tegen me dat we het rustig aan kon gaan doen en groeien in een goede relatie, maar ik d8 dat hij zo wouw, want ik had hem eerst maar 4 keer geziien ofzo en ik zag zijn moeder al kwam bij hem op bezoek, daarna zag ik zijn broertje, zusje, en zijn zus belde hem ook een keer en gaf mij gewoon telefoon en zei ik moet je aan iemand voorstellen, en we gingen naar feest van zijn tante en had heel zijn familie daar toen ontmoet en ook toen hij in december naar afrika ging had ik hem gebeld daar gaf hij daarna telefoon aan zijn neven daar, allemaal signalen dat ik dacht dat hij een serieuze relatie met me wouw en nu hoorde ik dat allemaal. teken van onzekerheid ook allemaal denk ik, en nu zijn we dus uit elkaar hij heeft het uitgemaakt ook heel laf via sms, en ook dit weer steeds andere dingen zeggen via ping/whatsup of sms dan was het uit als ik hem belde hoe het zat dan zei tie weer ja heb ik dat zo gezegd, dan was het weer aan, en nu weer uit werd er zelf ook gek van. nu heeft tie me verwijderd van facebook,ping,enzo hij zei ook erge dingen tegen me en dan ga ik dat ook doen alleen via sms was dat wat dus raar was en afgelopen week was ik nog daar omdat ik er strond genoeg van had had hem ook zo gezegd van of je het nu leuk vind of niet ik kom even daar naar nijmegen en geef jou spullen terug doe ik wel in brievenbus want wouw het zo ook kunnen afsluiten al die pijn als ik die spullen dan zie, toen kreeg ik bericht terug van ja kom dan gewoon bij me thuis en ja was daarzo bij hem maar kon niet echt goed praten door wat hij allemaal tegen me zei en vriend van hem was er ook gewoon bij, had hem gezegd of tie even weg kon gaan, daarna begon hij echt andere dingen te praten van die kleine dingen wat ik volgens hem fout deed vond het raar en begon te lachen omdat ik het nergens op vond slaan, daarna kwam die vriend terug en werd al laat die vriend vroeg me of ik mee ging sigaretten halen ik ging er mee akkoord, me ex ging ook mee, we gingen naar lift en begon gewoon mijn haar aan te raken, vond het raar, het werd al laat en ik bleef daar slapen gewoon op de bank vriend van hem bleef ook slapen en hij durft nog 2 keer aan me te vragen of ik gewoon bij hem in bed kon gaan liggen leek hem beter ik kon het gewoon niet was zo gebroken, toen in middag toen ik naar wc moest gaan richting zijn kamer keek hij me aan hele tijd, maar negeerde het. ik ging van zelf ook weg zonder iets tegen hem te zeggen en liet zijn spullen achter, later kreeg ik sms van hem dat hij het zo ook niet leuk vond, en dat hij hoop over paar maanden met me te kunnen gaan spreken, en hij begon ook allemaal sorry te zeggen en ook eerlijk dat iets hem ook had gebroken omdat mijn moeder beetje op zijn ex moeder leek die veel bemoeide. en dat ik ook beetje op haar leek want hij zei het soms ook, als ik opeens niet meer met hem wilde praten zo was zijn ex ook. omdat ik een rustig en vriendelijke karakter heb, en heb hem deze week paar dingen uitgelegd wrm ik zo deed, hij begon allemaal lul geen bulshit, denk maar eens goed wat je fout hebt gedaan en van je hebt het verpest bij mij en hij begon opeens over met een jongen waarmee ik vroeger in de flow zat toen ik nog jong was, want hij kent hem is vriend van zijn broertje maar die tijd toen ik met hem praatte had ik hem nooit geziien en was ook nog eens jong,en hij zei dat hij er schijt aan had, maar is teken van jaloezie en daarna zei tie ook van dat ik hem gewoon kon gaan bellen als ik iets te vertellen had, maar ik ga dat ook niet doen, hij doet net of alles mijn fout was mijn allemaal de schuld geven hij zei ook allemaal dat ik moeite moest gaan doen. begrijp er niks van. maar nu ben ik heel sterk voor me zelf want vind dit raar allemaal heb hem alleen paar dingen gezegd wat ik denk wat hij mee zit en gewoon geblokt op facebook zodat hij me niet meer kan zien, en al zijn smsjes, foto's verwijderd.
en hij zei eerder ook dat tie bang voor me was, maar ik denk ook dat hij bang is om echt verliefd te gaan worden of om zelf van iemand te gaan houden omdat hij al vaak gekwetst is geweest, hij zei ook van die rare dingen dat hij niet meer van me houd blablabla, maar ik dacht bij me zelf je hebt nooit van me gehouden want dan ga je die dingen niet zeggen en mij ook allemaal gaan uitschelden en houden van komt later en begon allemaal te zeggen dat ik niet kon gaan dwingen dat hij van me ging houden en van vind maar iemand die het wel doet, ik dacht van hehh ben je nou echt zo parra aan het doen joh.
en hij wilt vrienden blijven echt niet voor mij hoeft het niet meer, door de dingen die hij ook allemaal tegen mij zei.
en gaf me verwarde signalen, maar ik ben nu sterk voor me zelf laat zien dat ik hem niet nodig heb. heb geblokt van facebook alles verwijderd van hem.
maar later krijgen ze meestal ook spijt als ze je niet meer spreken, ze gaan het pas inzien als ze je helemaal voorgoed kwijt zijn.
haha sorry voor deze lange bericht maar wouw me verhaal kwijt, en kijken wat jullie reacties hierop zijn.
groetjes en thnx alvast........