Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:34 schreef Katsumi het volgende:
Ik doe al een jaartje de opleiding beveiliging mbo niveau 2
bij dit soort reacties stop ik met lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Meaui, want er valt niets meer te lezenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:39 schreef evarulesz het volgende:
[..]
bij dit soort reacties stop ik met lezen.
Voor de spiegel oefenen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef NightH4wk het volgende:
Waarschijnlijk is gewoon veel intuitie kweken? Elke situatie is anders.
Van koefnoenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:42 schreef RaZ het volgende:
Hmmm.. Is dit Job Cohen incognito die graag een kopje thee drinkt met een boefje?
Als beveiliger moet je wel ballen en overwicht hebben, niet een slap thee-zakje zijn.
erg blij dat je dus niet verder bent gegaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Meaui, want er valt niets meer te lezen![]()
Inderdaad. Bats, ts dood en het volgende shot is weer betaald.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
Why fight when we can talk?
Ik mag in mn handen knijpen als jij het pand beveiligd waar ik in zou breken. Wat denk je? Dat ik op de koffie kom?
Dat een vriendelijk woord mij tot inzicht laat komen dat ik verkeerd bezig ben en m'n leven ga beteren?
Een klauwhamer tegen je slaap kun je krijgen, kuthippie..
Ravequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
Een klauwhamer tegen je slaap kun je krijgen, kuthippie..
lekkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef evarulesz het volgende:
[..]
erg blij dat je dus niet verder bent gegaanalles goed verder?
Neem een lijntje coke.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:55 schreef Katsumi het volgende:
Graag advies. Ik wil dit echt gaan halen. Baliewerkzaamheden kan ik prima af maar bij dit soort rollenspellen zak ik gewoon in. Ik moet even voor 5 min agressief zijn maar hoe.
je zegt dat je alleen maar negens en tienen haalt voor het theoriegedeelte?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:55 schreef Katsumi het volgende:
Graag advies. Ik wil dit echt gaan halen. Baliewerkzaamheden kan ik prima af maar bij dit soort rollenspellen zak ik gewoon in. Ik moet even voor 5 min agressief zijn maar hoe.
Je moet een instinct hebben dat even je verstand op 0 zet. Dit kun je leren als Nederlander, marokkanen hebben dit van nature al.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:55 schreef Katsumi het volgende:
Een te hoog niveau voor jou? Kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit is dat ook weer overdreven. Het is duidelijk een dommerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:00 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Een te hoog niveau voor jou? Kan jij ook niets aan doen
ik denk wel 5 niveaus te hoog voor mij. begrijp er geen zak van, conjo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:00 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Een te hoog niveau voor jou? Kan jij ook niets aan doen
Ik wil die richting ook op maar zit al op 95%. Dus is wel zonde als ik het nou afkap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je zegt dat je alleen maar negens en tienen haalt voor het theoriegedeelte?
ga dan een stapje hoger, waar je minder van dit soort praktijk oefeningen moet doen en je meer qua administratie etc. mag doen.
jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:04 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Ik wil die richting ook op maar zit al op 95%. Dus is wel zonde als ik het nou afkap.
Inderdaad.. hierna gewoon een niveau 3 of 4 opleiding doen die je wat beter ligt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:04 schreef Katsumi het volgende:
[..]
Ik wil die richting ook op maar zit al op 95%. Dus is wel zonde als ik het nou afkap.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:34 schreef Katsumi het volgende:
Ik doe al een jaartje de opleiding beveiliging mbo niveau 2. Alles leuk en aardig. Stage op een vakantie park afgerond binnen 4 maanden. Haal alleen maar tienen en negens voor mbo vakken ( nl, engels, rekenen, slb ). Heb mijn shit altijd als eerste af. Maak complete scripties terwijl er alleen maar verslagen van 1 a4 tje ingeleverd hoeven te worden. Voor alle toetsen omtrent wetten en rechten in 1x geslaagd zonder leren.
Sinds kort doen we praktijk trainingen voor het beveiliger examen. En daar leg ik het zwaar af altijd. Leraar vind mij niet serieus genoeg en moet sterker in mijn schoenen staan.
Zo vandaag een training waarbij ik een inbreker moest aanhouden. Dus ik kom zo aanlopen en zeg hallo tegen de persoon in kwestie ( lerares die acteerd ) die trouwens ook een hamer in de hand heeft. Dit doe ik met een glimlach uiteraard zoals ik bij ieder ander menselijk interactie gewend ben. Vraag tevens vriendelijk wat ze aan het doen is en of ze a.u.b. de hamer ondertussen aan mij wil geven omdat hij nogal gevaarlijk oogt en eventueel letsel zou kunnen veroorzaken bij buitengewoon gebruik.
Oke, blijft u even staan mevrouw. Dan ga ik nu de politie bellen. Ondertussen gaat ze zwaar tekeer tegen mij maar ik blijf glimlachen en maan haar op een vriendelijke manier rustig te blijven. ( zo zit ik inelkaar weetje..)
Blijkt dat ik naar die persoon toe moet rennen, de hamer uit haar handen moet rukken en keihard moet schreeuwen dat ze fockin normaal moet doen.
Dit kan ik gewoon echt niet. Misschien irl als me zusje aan me computer zit ofzo maar tegen zo'n acteur loop ik gewoon vast. Zwaar probleem terwijl dit het belangrijkste is aan de opleiding. En daar kom je dan een dik jaar telaat achter.
zo haal je het niveau van het topic naar beneden.quote:
Nouja, heb het een beetje overdreven. Je moet wel de toon kunnen zetten zeg maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Vreemde opleiding als ze bewakers leren om meteen maar te gaan schreeuwen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:12 schreef Katsumi het volgende:
Maar ik ben daarbij ook nog eens fuckin makkelijk beïnvloedbaar. Nu denk ik er serieus over om een middel te gebruiken die mijn brain reset zodat ik straks daar in een soortgelijk situatie niet half ga staan zitten filosoferen terwijl iemand me met de dood bedreigd.
Beetje tijd en moeite investeren in/aan de Nederlandse taal?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:34 schreef Katsumi het volgende:
Ik doe al een jaartje de opleiding beveiliging mbo niveau 2. Alles leuk en aardig. Stage op een vakantie park afgerond binnen 4 maanden. Haal alleen maar tienen en negens voor mbo vakken ( nl, engels, rekenen, slb ). Heb mijn shit altijd als eerste af. Maak complete scripties terwijl er alleen maar verslagen van 1 a4 tje ingeleverd hoeven te worden. Voor alle toetsen omtrent wetten en rechten in 1x geslaagd zonder leren.
Sinds kort doen we praktijk trainingen voor het beveiliger examen. En daar leg ik het zwaar af altijd. Leraar vind mij niet serieus genoeg en moet sterker in mijn schoenen staan.
Zo vandaag een training waarbij ik een inbreker moest aanhouden. Dus ik kom zo aanlopen en zeg hallo tegen de persoon in kwestie ( lerares die acteerd ) die trouwens ook een hamer in de hand heeft. Dit doe ik met een glimlach uiteraard zoals ik bij ieder ander menselijk interactie gewend ben. Vraag tevens vriendelijk wat ze aan het doen is en of ze a.u.b. de hamer ondertussen aan mij wil geven omdat hij nogal gevaarlijk oogt en eventueel letsel zou kunnen veroorzaken bij buitengewoon gebruik.
Oke, blijft u even staan mevrouw. Dan ga ik nu de politie bellen. Ondertussen gaat ze zwaar tekeer tegen mij maar ik blijf glimlachen en maan haar op een vriendelijke manier rustig te blijven. ( zo zit ik inelkaar weetje..)
Blijkt dat ik naar die persoon toe moet rennen, de hamer uit haar handen moet rukken en keihard moet schreeuwen dat ze fockin normaal moet doen.
Dit kan ik gewoon echt niet. Misschien irl als me zusje aan me computer zit ofzo maar tegen zo'n acteur loop ik gewoon vast. Zwaar probleem terwijl dit het belangrijkste is aan de opleiding. En daar kom je dan een dik jaar telaat achter.
Juistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:18 schreef spierbal het volgende:
Ts haalt alleen maar tienen voor elke vak waaronder nl ???
Citaat uit de op:
Misschien irl als me zusje aan me computer zit ofzo maar tegen zo'n acteur loop ik gewoon vast.
Het is mijn computer, het is JOUW bezit dus is het uit jouw oogpunt mijn computer. Idem dito voor jouw zusje.
OT:
Het is toch veel beter om de boel te observeren eventuele hulpdiensten inschakelen en ten eerste je zelf in veiligheid nemen.
Waarom iemand aanspreke/aanpakken als je niet eens meer recthen heb dan de normale burger ?
Zeg dat maar tegen die leraar van je!
Nachtdienst, lekker veel verdienen.quote:
en voor iemand die MBO 2 doet, is zijn Nederlands behoorlijk op niveau.quote:
Die beveiligers kunnen het dus niet helpen, ze leren het zo.quote:Blijkt dat ik naar die persoon toe moet rennen, de hamer uit haar handen moet rukken en keihard moet schreeuwen dat ze fockin normaal moet doen.
Dit soort rollenspellen leren je dus te voorkomen dat je een tik op je hoofd krijgt, verder zou ik liever geen bewaakster in dienst nemen die rustig vanaf een hoekje gaat zitten gluren en niet durft in te grijpen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:48 schreef Katsumi het volgende:
Ik weet niet waarom wij zo iemand moeten aanhouden. Als beveiliger heb je toch alle sleutels. Waarom niet om het hoekje gluren en de desbetreffende persoon in de kamer of afdeling opsluiten en wachten tot politie er is?
Sowieso, waarom iemand benaderen met een mogelijk wapen in zijn of haar hand? Mensen doen rare dingen in panieksituaties. Stel je krijgt een tik op je hoofd?
Een middel gebruiken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:12 schreef Katsumi het volgende:
Maar ik ben daarbij ook nog eens fuckin makkelijk beïnvloedbaar. Nu denk ik er serieus over om een middel te gebruiken die mijn brain reset zodat ik straks daar in een soortgelijk situatie niet half ga staan zitten filosoferen terwijl iemand me met de dood bedreigd.
Vechten lukt dan ook niet meer hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat je met een hamer tussen je ogen, moeilijk kunt praten.
Waarom donderstraal je niet gewoon op, diplomaloze.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Arme jongen toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef haan33 het volgende:
Toen ik MBO 2 beveiliging las, ben ik huilend in een hoekje gaan liggen
Wat wil jij doen tegen een agressief persoon met een hamer ? Jij bent zeker ook zo eentje die een persoon met een wapen gaat overmeesteren met jouw krav maga technieken ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit soort rollenspellen leren je dus te voorkomen dat je een tik op je hoofd krijgt, verder zou ik liever geen bewaakster in dienst nemen die rustig vanaf een hoekje gaat zitten gluren en niet durft in te grijpen.
dan bij deze is het sterker in je schoenen staanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
zo haal je het niveau van het topic naar beneden.
Wat een belachelijke en treurige reactie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit dus!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:45 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat wil jij doen tegen een agressief persoon met een hamer ? Jij bent zeker ook zo eentje die een persoon met een wapen gaat overmeesteren met jouw krav maga technieken ?
Volgens mij is je leven nog altijd belangrijker dan het bedrijf waarvoor je werkt. Je werkt immer om te leven niet andersom.
ik wou dat ik dat ook had gedaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nogmaals het enige wat jij moet doen is de politie bellen en er voor zorgen dat jij een goed signalement hebt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:05 schreef Katsumi het volgende:
Daar houd het ook niet eens op. We krijgen melding binnen van inbraak. Daarop moet ik uitrukken en dan zie ik de inbreker daar staan met haar rug naar me toe terwijl zij met een klauwhamer in de hand probeert in te breken.
Ik moet haar dan van van achteren sneaky benaderen en de hamer of misschien in andere gevallen een koevoet uit de handen rukken.
Dit is toch harrstikke verkeerd? En dan is dit nog met klaarlichte dag met een oefening waar in een echte situatie je in het pikke donker in een leegstaand pand met een junkie te maken zal hebben die niets te verliezen heeft lol.
Denken dat je slim bent omdat je het goed doet op mbo niveau 2.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:34 schreef Katsumi het volgende:
Minachting hebben voor mensen die een vak leren..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:01 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Denken dat je slim bent omdat je het goed doet op mbo niveau 2.
Dat maak jij ervan. Ik zal het wel even wat uitgebreider voor je verwoorden, want je snapt het blijkbaar niet:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minachting hebben voor mensen die een vak leren..
![]()
treurig om zo vol van jezelf te zijn!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zal het wel even wat uitgebreider voor je verwoorden, want je snapt het blijkbaar niet:
Een opleiding op één van de laagst mogelijke niveaus gaan doen en dan gaan opscheppen dat je zulke geweldige cijfers haalt en hele scripties schrijf (Op mbo niveau 2... Wat een belediging voor alle studenten). Ga dan iets hogers doen als je zo slim bent.
God wat ben jij een triest en onzeker stuk vretenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zal het wel even wat uitgebreider voor je verwoorden, want je snapt het blijkbaar niet:
Een opleiding op één van de laagst mogelijke niveaus gaan doen en dan gaan opscheppen dat je zulke geweldige cijfers haalt en hele scripties schrijf (Op mbo niveau 2... Wat een belediging voor alle studenten). Ga dan iets hogers doen als je zo slim bent.
Omdat een echte inbreker je al drie keer je kop heeft ingeslagen als jij vraagt wat hij aan het doen is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |