Denken dat je slim bent omdat je het goed doet op mbo niveau 2.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:34 schreef Katsumi het volgende:
Ik doe al een jaartje de opleiding beveiliging mbo niveau 2. Alles leuk en aardig. Stage op een vakantie park afgerond binnen 4 maanden. Haal alleen maar tienen en negens voor mbo vakken ( nl, engels, rekenen, slb ). Heb mijn shit altijd als eerste af. Maak complete scripties terwijl er alleen maar verslagen van 1 a4 tje ingeleverd hoeven te worden. Voor alle toetsen omtrent wetten en rechten in 1x geslaagd zonder leren.
Minachting hebben voor mensen die een vak leren..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:01 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Denken dat je slim bent omdat je het goed doet op mbo niveau 2.
Dat maak jij ervan. Ik zal het wel even wat uitgebreider voor je verwoorden, want je snapt het blijkbaar niet:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minachting hebben voor mensen die een vak leren..
![]()
treurig om zo vol van jezelf te zijn!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zal het wel even wat uitgebreider voor je verwoorden, want je snapt het blijkbaar niet:
Een opleiding op één van de laagst mogelijke niveaus gaan doen en dan gaan opscheppen dat je zulke geweldige cijfers haalt en hele scripties schrijf (Op mbo niveau 2... Wat een belediging voor alle studenten). Ga dan iets hogers doen als je zo slim bent.
God wat ben jij een triest en onzeker stuk vretenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zal het wel even wat uitgebreider voor je verwoorden, want je snapt het blijkbaar niet:
Een opleiding op één van de laagst mogelijke niveaus gaan doen en dan gaan opscheppen dat je zulke geweldige cijfers haalt en hele scripties schrijf (Op mbo niveau 2... Wat een belediging voor alle studenten). Ga dan iets hogers doen als je zo slim bent.
Omdat een echte inbreker je al drie keer je kop heeft ingeslagen als jij vraagt wat hij aan het doen is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |