2 of 3 keer in 12 jaar rijbewijs hebbenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe vaak hebben jullie wel eens een middelvinger opgestoken?
Ik snap je nog steeds niet volgens mijquote:Op maandag 14 mei 2012 14:46 schreef Matty___ het volgende:
[..]
sorry je begreep me verkeerd.![]()
met welke reden die ook 110 reed maakt niet uit want door het extra gas geven heeft die meer brandstof verbruikt en zou het relaxt rijden ook al niet meer kunnen
dus was die 120 gaan rijden was die even ver geweest
precies en als zijn argument zou zijn geweest dat die met 110 super veel brandstof zou besparen dan is dat argument ook kul omdat die extra gas bij gaf.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet volgens mijmaar mij gaat het er gewoon om dat je met 110 gaat inhalen als je 120 mag en dan vervolgens stoïcijns 110 blijven rijden als je merkt dat er iemand aan komt die harder gaat. Dat vind ik gewoon asociaal.
En dan helemaal als je dan eindelijk ingehaald wordt ook nog opeens terugschakelen en dan alsnog volgas die ander voorbij, vind ik gewoon debiel gedrag.
Nooit. Ik ben geen tokkie.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
als op een 3 naar 2 baans snelweg in DE precies bij het ritsen een vrachtwagen gaat inhalen en jij bijna tegen de vangrail aanzit dan ga je ook je middelvinger opstekenquote:
Zo stond ik laatst vooraan te wachten vor het verkeerslicht, komt er een groep van 5 motorrijders aan en natuurlijk allemaal vooraal willen staan, want we zijn stoer en snel. Dus ik let er verdr maar niet zo op en wacht op het groene licht, wil ik wegrijden, staan die sjappies nog op elkaar te wachten. Had ik bijna zo'n grote band in mijn voorbumperquote:Op maandag 14 mei 2012 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wij zijn toch alweer bij het volgende stoplicht als de eerste auto zijn koppeling lost heeft
Ooooooh zo. Ja nu is het duidelijkerquote:Op maandag 14 mei 2012 14:55 schreef Matty___ het volgende:
[..]
precies en als zijn argument zou zijn geweest dat die met 110 super veel brandstof zou besparen dan is dat argument ook kul omdat die extra gas bij gaf.
nu duidelijker>?
Nooit. Als ik iets duidelijk wil maken duw ik wel op de toeter, doe ik groot licht aan of als het echt nodig is mistachterlicht.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Kneuzen dus. Vast harleys, anders ducati's.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef error_404 het volgende:
[..]
Zo stond ik laatst vooraan te wachten vor het verkeerslicht, komt er een groep van 5 motorrijders aan en natuurlijk allemaal vooraal willen staan, want we zijn stoer en snel. Dus ik let er verdr maar niet zo op en wacht op het groene licht, wil ik wegrijden, staan die sjappies nog op elkaar te wachten. Had ik bijna zo'n grote band in mijn voorbumper
Toen maar even getoeterd, of ze een beetje door konden rijden, stelletje leernichten.
claxon tot nu toe maar 1x (en 100x als ik het weekend naar mijn ouders gaquote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nooit. Als ik iets duidelijk wil maken duw ik wel op de toeter, doe ik groot licht aan of als het echt nodig is mistachterlicht.
Dit ook al -tig keren meegemaakt, lig ik niet meer van wakker zuchtquote:Op maandag 14 mei 2012 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
claxon tot nu toe maar 1x (en 100x als ik het weekend naar mijn ouders ga) groot licht gebruik ik wel als ik bijv iemand voorrang verleen die het eigenlijk niet heeft. Mist achterlicht moet ik onthouden
tot nu toe 1x een middelvinger opgestoken,
het was erg druk op de snelweg, en een of andere lul komt zonder pijl ineens mijn rijbaan op waardoor ik vol op de rem moest![]()
Wel een x iemand af willen schieten. Ik had net 1 dag mijn rijbewijs ofzo, dus inschatten wanneer je de weg opgaat was moeilijkIk wil rechtsaf slaan, maar verleen iemand voorrang ik had haaientanden. Die slaat dan zomaar mijn straat in, zonder richting. Heb ik dus voor piet snot staan wachten
Die groene meuk?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:17 schreef error_404 het volgende:
[..]
igg 3 Kawasaki's met bijpassend leren pakje en dito helm...
Dan zou ik toeteren en m'n grote licht even aanzetten. Misschien nog even m'n hoofd schudden als ik langs rij. Maar niet m'n middelvinger omhoog.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als op een 3 naar 2 baans snelweg in DE precies bij het ritsen een vrachtwagen gaat inhalen en jij bijna tegen de vangrail aanzit dan ga je ook je middelvinger opsteken
Dat gebeurd zovaak, valt me niet eens meer opquote:Op maandag 14 mei 2012 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
claxon tot nu toe maar 1x (en 100x als ik het weekend naar mijn ouders ga) groot licht gebruik ik wel als ik bijv iemand voorrang verleen die het eigenlijk niet heeft. Mist achterlicht moet ik onthouden
tot nu toe 1x een middelvinger opgestoken,
het was erg druk op de snelweg, en een of andere lul komt zonder pijl ineens mijn rijbaan op waardoor ik vol op de rem moest![]()
Wel een x iemand af willen schieten. Ik had net 1 dag mijn rijbewijs ofzo, dus inschatten wanneer je de weg opgaat was moeilijkIk wil rechtsaf slaan, maar verleen iemand voorrang ik had haaientanden. Die slaat dan zomaar mijn straat in, zonder richting. Heb ik dus voor piet snot staan wachten
Foto/video maken, kenteken opschrijven en de politie bellenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:03 schreef Matty___ het volgende:
Tijdje terug reed ik door de stad en voor mij moeder met kinderen die net bij de mac zijn geweest. flikker dat mens heel de afval tijdens het rijden uit het raam in de trend van geen rotzooi in mijn auto.
lekker voorbeeld ben je dan
Waarschijnlijk ook hetzelfde type moeder dat tijdens het rijden naar alles en iedereen middelvingers opsteekt, tegen de voorruit scheldt en ondertussen haar kinderen niet in een gordel zet.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:03 schreef Matty___ het volgende:
Tijdje terug reed ik door de stad en voor mij moeder met kinderen die net bij de mac zijn geweest. flikker dat mens heel de afval tijdens het rijden uit het raam in de trend van geen rotzooi in mijn auto.
Gaan we bijdehand doen, met je grote bek, meneer de psychiater? Beetje zielige moeders zwart maken. Die heeft ook een bijstandsuitkering hoor! Moet je hier komen, ken je een klap op je muil krijgen!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:35 schreef Ridocar het volgende:
Ja, zo kweekt men verkeersagressie. Jong geleerd....
En de politie die zegt van 'daar beginnen we niet aan'.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Foto/video maken, kenteken opschrijven en de politie bellen
zou wel typisch bij een wijkagent kunnen worden ondergebracht lijkt me.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de politie die zegt van 'daar beginnen we niet aan'.
ik mag graag vrachtwagenchauffeurs treiteren die het inhaalverbod negeren... Maar dat doe ik uitsluitend bij NL chauffeurs. Die oostblok criminelen zijn iets te onvoorspelbaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:33 schreef kiwiko het volgende:
ik vraag me altijd af of asociale automobilisten ook zulke spierballen taal bezigen als ze het op moeten nemen tegen een hummer met russisch kenteken
held!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef OEM het volgende:
[..]
ik mag graag vrachtwagenchauffeurs treiteren die het inhaalverbod negeren... Maar dat doe ik uitsluitend bij NL chauffeurs. Die oostblok criminelen zijn iets te onvoorspelbaar.
Ik snap niet dat mensen dat überhaupt in hun hoofd halen, 1) je troep van je af smijten en 2) tijdens het rijden dingen uit de auto smijten. Ook zoiets: laatst stopte hier een vakantiebusje met een stuk of 5 snotneuzen voor de deur, staat er een kwartiertje en rijdt weg, vijf sets verpakkingen van de Mac op de stoep achterlatend. Als ik wist waar ze woonden was ik het goddomme even na komen brengen, rectaal. Hoe kom je erop!?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:03 schreef Matty___ het volgende:
Nou ja zeg, dat is dus één van mijn grootste irritaties op de snelweg: mensen die bewust met een groot snelheidsverschil gaan inhalen. Waarom kun je niet ff door naar minstens 120 dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:24 schreef resque het volgende:
vandaag lekker 110 op cruisecontrol waar ik 120 mocht. Ik haal rustig vrachtwagentjes in, was rustig.. komt er 1 of andere vw polo snel op me afgereden. Maar ik laat me niet opjagen, ik blijf lekker 110 rijden. Hij moest maar even wachten voordat ik naar rechts kon. Dus ik snel naar rechts voor die gozer, kijkt ie me aan, schud ie zo![]()
Toen had ik zoiets van, doe gewoon normaal eh... dus ik versnelling terug en er met volle snelheid voorbij! Dat zal hem leren!![]()
Te lui zijn om van de cruise control af te gaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom kun je niet ff door naar minstens 120 dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |