IK HAD DE LAPO IK HAD EEN MOOIE TT MET THEO MAASSEN ERIN JONGEquote:
Pearle?quote:
Mwa ik zou er niet mee kunnen schuren.quote:
de machine hapert even en u grijpt meteen inquote:
Die shawl is lelijk inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef -Willempie- het volgende:
Ze moet die sjaal afdoen, zo kan ik natuurlijk niet zien of ze lekkere tetten heeft. Anders gaat mijn stem naar een ander.
valt me mee dat ze die sjaal niet om d'r kop heeftquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef -Willempie- het volgende:
Ze moet die sjaal afdoen, zo kan ik natuurlijk niet zien of ze lekkere tetten heeft. Anders gaat mijn stem naar een ander.
Lesbo's vallen dan ook op manwijven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa ik zou er niet mee kunnen schuren.
Lijkt wel een Kees van Kooten typetje.quote:
gmta.quote:
In Nederland danquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
Theo Maassen #4 trending wereldwijd.
Viel mij ook gelijk op.quote:
Ik word oud.quote:
daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voorquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op.
Maar de enige reden dat ik vandaag kijk is dan ook omdat Golden Earring er zit.
Nee, een Olie Bol.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Die naam, wie dat heeft verzonnen was wel een oliebol.
'Fan'?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:43 schreef Elusive het volgende:
[..]
daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor
En mensen slaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef BlueMage het volgende:
"Ik maak ook wel eens fouten" zoals drinken en dan auto gaan rijden?
provocatie op z'n domstquote:
Ze voelen zich anders wel aangevallen daar bij die OPB.quote:
Zou-ie een statement maken? Dat DWDD meestal niet om aan te zien is of zo?quote:
Idd. Ze is wel hawt maar ik ben tot nu toe nog niet overtuigd van haar kunsten.quote:
Felle lampenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou-ie een statement maken? Dat DWDD meestal niet om aan te zien is of zo?
Ik vind haar niet eens toppio.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ze is wel lekker maar moet dr bek houden.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alsof jij haar je bed zou uitschoppen
Ze moet inderdaad de lakens verschonen. en de ramen lappen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Tuurlijk niet kutjes hebben geen gezicht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet kutjes hebben geen gezicht.
Heddedrugsop?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
Theo Maassen #4 trending wereldwijd.
idd, ik heb ook liever weer over mensen die zijn overleden in de 2de wereld oorlog en over de euro crisis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Kutonderwerp weer, voetbal en de Beatles. Dadelijk gaan ze het ook nog even over Cruijff hebben. En de geneugten van incest.
Dadelijk nog meer muziek uit 1860.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Kutonderwerp weer, voetbal en de Beatles. Dadelijk gaan ze het ook nog even over Cruijff hebben. En de geneugten van incest.
Of een paar mooie overpeinzingen van Connie Palmen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ik heb ook liever weer over mensen die zijn overleden in de 2de wereld oorlog en over de euro crisis.
Zoetermeer of all places, misschien ooit nog, ik heb het wel eens gedaan in de Ardennen dat was wel vetquote:
Ik heb met Barry in zo'n kleine coupe in de trein gezeten.quote:
Zonder de boeren kan jouw moeder niet elke avond een bordje met doperwten en aardappeltjes voorschotelenquote:
Het is echt vet, ben er paar jaar geleden geweest met een vrijgezellenfeest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Zoetermeer of all places, misschien ooit nog, ik heb het wel eens gedaan in de Ardennen dat was wel vet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef Paul het volgende:
Barry kap gewoon eens met die zonnebril!!!!!!!!!
Exact.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:54 schreef borisz het volgende:
Tom Egbers zolang die niet aan het presenteren is
Het staat hem wel oké.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef Paul het volgende:
Barry kap gewoon eens met die zonnebril!!!!!!!!!
hij hebbededruksopquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een trip nemen en wat albums herluisteren....
Hahah.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tom nog gefrustreerd van de bekerfinale
Die boeruhh hebben niets met de agrarische sector te maken hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef Elusive het volgende:
[..]
Zonder de boeren kan jouw moeder niet elke avond een bordje met doperwten en aardappeltjes voorschotelen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:57 schreef NvM het volgende:
Barry Hay: neem jezelf niet zo serieus en doe die zonnebril af.
Da's van Frank. Boeien.quote:
Dat kon je van Pronk niet zeggen.quote:
Ik vind hem vaak viezig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Pierre heeft weer teveel redbull gedronken.
Walter Lewin komt waarschijnlijk ook.quote:
Wordt het weer een uitgelopen programmaquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Walter Lewin komt waarschijnlijk ook.
Blijft grafherrie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Wow een rappert die een beetje te verstaan is.
Ik versta die teksten liever niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Wow een rappert die een beetje te verstaan is.
Lekker chillen met Kees, Ruud en Huubkequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef tha_dark het volgende:
En huisje in de Edison... Dat kun je toch niet willen?
Kun je beter in Woensel wonen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef tha_dark het volgende:
En huisje in de Edison... Dat kun je toch niet willen?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Paul het volgende:
MATTHIJS PAK DIE ZONNEBRIL AF NU HET IS EEN BEVEL
Hoog Hansie Hansie karakter, maar altijd leuk.quote:
Gewoon vol erop slaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Paul het volgende:
quote:moet r toch n beetje om lachen, barry hay als ray charles in t publiek bij #dwdd #zonnebril
Het is gewoon z'n image. Net als de lengte bij van Velsen en het stotteren van Miss Montreal.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Paul het volgende:
Er zit dan ook 200 jaar ervaring met tankstation-kroketten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Cesar heeft wel een hele dikke kop gekregen.
Nee, gewoon veel oudere mensen in beeld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt 99% van de mensen was lelijk vroeger.
Roel kan alleen zijn lengte niet af zetten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is gewoon z'n image. Net als de lengte bij van Velsen en het stotteren van Miss Montreal.
wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel oudere mensen in beeld.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef Paul het volgende:
https://twitter.com/#!/search/barry%20hay%20dwdd
twitter:RockyTuhuteru twitterde op donderdag 10-05-2012 om 20:12:45#nw Barry Hay bij #dwdd. Die bril van hem is cool! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |