IK HAD DE LAPO IK HAD EEN MOOIE TT MET THEO MAASSEN ERIN JONGEquote:
Pearle?quote:
Mwa ik zou er niet mee kunnen schuren.quote:
de machine hapert even en u grijpt meteen inquote:
Die shawl is lelijk inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef -Willempie- het volgende:
Ze moet die sjaal afdoen, zo kan ik natuurlijk niet zien of ze lekkere tetten heeft. Anders gaat mijn stem naar een ander.
valt me mee dat ze die sjaal niet om d'r kop heeftquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef -Willempie- het volgende:
Ze moet die sjaal afdoen, zo kan ik natuurlijk niet zien of ze lekkere tetten heeft. Anders gaat mijn stem naar een ander.
Lesbo's vallen dan ook op manwijven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa ik zou er niet mee kunnen schuren.
Lijkt wel een Kees van Kooten typetje.quote:
gmta.quote:
In Nederland danquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
Theo Maassen #4 trending wereldwijd.
Viel mij ook gelijk op.quote:
Ik word oud.quote:
daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voorquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op.
Maar de enige reden dat ik vandaag kijk is dan ook omdat Golden Earring er zit.
Nee, een Olie Bol.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Die naam, wie dat heeft verzonnen was wel een oliebol.
'Fan'?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:43 schreef Elusive het volgende:
[..]
daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor
En mensen slaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef BlueMage het volgende:
"Ik maak ook wel eens fouten" zoals drinken en dan auto gaan rijden?
provocatie op z'n domstquote:
Ze voelen zich anders wel aangevallen daar bij die OPB.quote:
Zou-ie een statement maken? Dat DWDD meestal niet om aan te zien is of zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |