ik vond het grappigquote:
niet opvallend neequote:
Zo te merken wel. Hij is bijna half uur eerder gegaan, ik heb hem niet weer gehoord.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Soempie het volgende:
Gaat Lennon dan wel gewoon slapen als je hem vroeg naar bed brengt?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo te merken wel. Hij is bijna half uur eerder gegaan, ik heb hem niet weer gehoord.
Ik denk dat het vervelend/eigenwijs doen ook erg vermoeiend is. Ik hoop nu wel dat hij morgenvroeg niet voor 7 uur wakker is.quote:
Ja, of dat hij al moe was en om die reden vervelend/ eigenwijs.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vervelend/eigenwijs doen ook erg vermoeiend is. Ik hoop nu wel dat hij morgenvroeg niet voor 7 uur wakker is.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Also,beschuldigt me er kennelijk van dat ik zijn auto bewerkt heb met een sleutel
![]()
Kom op, ik heb meer klasse dan dat
Hij zou beter moeten weten. Psychologische oorlog is meer mijn stijl
Oh zo ja, was het ook wel.quote:
Smerige vrouwenspelletjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En wat moet ik me voorstellen bij psychologische oorlogsvoering?
Ik ben veel subtieler (en gemenerquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En wat moet ik me voorstellen bij psychologische oorlogsvoering?
ja dat kan ook. Maar hij is ook erg drammerig de laatste dagen. Stort ter aarde als hij zijn zin niet krijgt of iets niet mag. Dat is heel vermoeiend ook voor mij. Ook steeds gedoe met eten. Tig keer waarschuwen enz. We gaan hem nu wat strenger aanpakken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, of dat hij al moe was en om die reden vervelend/ eigenwijs.
ditquote:
iemand stuurde me een berichtje vannachtquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Soempie het volgende:
Hoe wist je dat hij jou daarvan verdenkt? En, dikke middelvinger naar die kerel dan.![]()
kan even geen voorbeeld bedenken, maar sowieso geen smerige roddelsquote:Ik snap trouwens ook niet wat ik moet verstaan onder smerige vrouwenspelletjes. Geef eens een concreet voorbeeld? Gaat het dan om roddels of valse sneren ofzo?
M'n oppaskindje wordt deze week 3 en is net zo, inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja dat kan ook. Maar hij is ook erg drammerig de laatste dagen. Stort ter aarde als hij zijn zin niet krijgt of iets niet mag. Dat is heel vermoeiend ook voor mij. Ook steeds gedoe met eten. Tig keer waarschuwen enz. We gaan hem nu wat strenger aanpakken.
Het hoort ook zo bij de leeftijd.
Nee, dat leek me ook al niks voor jou. Maar ben dus wel benieuwd wat dan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
iemand stuurde me een berichtje vannacht
[..]
kan even geen voorbeeld bedenken, maar sowieso geen smerige roddelsik zou nooit iet verzinnen over iemand
realistisch gezien blijft het bij een hoop gemene plannen allemaal uitgevoerd in mijn hoofd. Ik ben ook heel goed in mensen zich schuldig laten voelen. In de begin weken als hij ergens binnen liep waar ik was, dan staarde ik hem gewoon aan. Schijnbaar voelde hij zich daar erg ongemakkelijk door. Maar daarna vooral laten blijken dat ik net zo goed af was zonder hem (nou ja, minus dat ik dus mijn arm brak nadat ik de muur de schuld van alles gaf) Maar ik hou helemaal niet van confrontatie o.i.d.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dat leek me ook al niks voor jou. Maar ben dus wel benieuwd wat dan.
Allebei blont?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Soempie het volgende:
wowwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik heb hier ook niet om gevraagd hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:07 schreef Etcetera het volgende:
PS, je lijkt op mij geloof ikalleen heb ik wat minder drama
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Daar heb je het al..quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, dat heb ik ook wel weer bewezen vandaagvolledig vergeten het deksel op een pot verf goed aan te drukken, maar er gewoon opgelegd. Was aan het opruimen toen de man van de woningbouw kwam, en ben die pot verf vergeten
E. was een beetje pissig
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, nieuwe mijlpaal in mn leven.
Een kokosnoot gekocht. Opengebroken. Leeggedronken.
En nu een koelkast vol met stukken kokos waarvan ik eigenlijk geen idee heb of en hoe ik ze ga gebruikenOverigens nog best een pruts werk ook.
Ja precies dat. Nou ja, nog een paar maanden doorbijten en dan gaat hij naar school. daar zijn ze op een gegeven moment gewoon aan toe. Gelukkig is hij ook heel lief/aandoenlijk en behulpzaam bij tijd en wijle.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n oppaskindje wordt deze week 3 en is net zo, inderdaad.Stond hier te brullen in de keuken, omdat ze m'n -dure- potloden niet mocht gebruiken, maar wel de hema potloden (was vergeten m'n tekenspullen op te bergen
). Net of er een knop om gaat: heel blij en in een keer dan heel hard krijsen. En nog geen 2 minuten later kan het ook zo over zijn.
![]()
Dan moet je eigenlijk bij Qwea zijn, die kan dat heel goed. Maar roddels en sneren zijn inderdaad een favoriet middel maar ook aanpappen met de beste vriend van de ex en vast nog wel veel meer gemene dingen(ik ben geen vrouw dus beperkt in mijn wraakideeen). Maar in R&P staan er wel eens dingen dat ik: ja, daar moet je echt een vrouw voor zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Soempie het volgende:
Ik snap trouwens ook niet wat ik moet verstaan onder smerige vrouwenspelletjes. Geef eens een concreet voorbeeld? Gaat het dan om roddels of valse sneren ofzo?
Misschien gaat het in een tom ka soepje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je die stukken niet raspen en dan sajoer boontjes maken?
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Tom ka kai, ja dat is een optie. Of een curry.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien gaat het in een tom ka soepje.
Ja, duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
plannen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mijn plannen gaan weer een maand in de ijskast.
Was Qwea niet diegene die toen allemaal pizza's heeft besteld voor haar ex? Oid?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk bij Qwea zijn, die kan dat heel goed. Maar roddels en sneren zijn inderdaad een favoriet middel maar ook aanpappen met de beste vriend van de ex en vast nog wel veel meer gemene dingen(ik ben geen vrouw dus beperkt in mijn wraakideeen). Maar in R&P staan er wel eens dingen dat ik: ja, daar moet je echt een vrouw voor zijn.
Mannen zijn bot, vrouwen zijn enorm geniepig.
En dat klinkt allemaal heel zuur maar dat is niet het geval
Ja, na mijn voorgenomen niet geslaagde staatsloterijwinactie.quote:
kut he!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, na mijn voorgenomen niet geslaagde staatsloterijwinactie.
Pizza's en een lading zand. En dat óók nog eens betaald met de credit card van die ex.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was Qwea niet diegene die toen allemaal pizza's heeft besteld voor haar ex? Oid?
Maar ik snap nu wel beter wat PS bedoelt.
Ja, iedere maand weer. Met 7 euro kom je niet verquote:
Moederskindje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste was het leukst voor ons. Mijn moeder stak dan een schroevendraaier door één van die stippen, wij met een rietje eruit drinken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Een kokosnoot gekocht. Opengebroken. Leeggedronken.![]()
Dan de hamer erop en wat ze met dat spul deed weet ik eigenlijk niet. Maar je kunt het inderdaad makkelijk schrapen. Volgens mij kregen we zelf ook nog wel een paar van die brokken waar we het vruchtvlees van mochten eten.
O zo. Ik dacht dat je bier had gemaakt en dat dat in de ijskast moest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, na mijn voorgenomen niet geslaagde staatsloterijwinactie.
wyccie lijkt me zo'n realist dat ze niet meedoet omdat dat statistisch gezien meer oplevertquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
O zo. Ik dacht dat je bier had gemaakt en dat dat in de ijskast moest.
wyccie is er met het geld vandoor.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben trouwens al 4 weken aan het zeuren of ik een defecte boiler mag hebben
wyccie is zo wanhopig dat ze toch heel hard hoopt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
wyccie lijkt me zo'n realist dat ze niet meedoet omdat dat statistisch gezien meer oplevert
Dan snap ik niet dat die mickiemo (quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pizza's en een lading zand. En dat óók nog eens betaald met de credit card van die ex.
Labiel wijf.
Dat ben ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wyccie lijkt me zo'n realist dat ze niet meedoet omdat dat statistisch gezien meer oplevert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liefde maakt blind.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat die mickiemo () een relatie durfde te beginnen met haar.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
liefde maakt blind.
zand in je ogen ook trouwens
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
Woohoo.. gewonnen in de staatsloterijToch een ticket naar Italiė!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
mickeymo dan zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat die mickiemo () een relatie durfde te beginnen met haar.
Ja, MM.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Heb je inmiddels al het kookpunt bereikt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
gedoe over dat het eigenlijk eigendom is van de wbv, maar die wil hem volgens mij niet meer terug, oud lor uit de jaren 90. maar hij lekt nietquote:
En als je nou gewoon voorstelt om hem kostenloos voor hen af te voeren?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gedoe over dat het eigenlijk eigendom is van de wbv, maar die wil hem volgens mij niet meer terug, oud lor uit de jaren 90. maar hij lekt niet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En als je nou gewoon voorstelt om hem kostenloos voor hen af te voeren?
DuidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En inderdaad hele andere wenkbrauwen, maar jij had ook wel een hele verbaasde blik![]()
Ik vroeg me af of je het topic al had gezien.quote:
ja, goed plan!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En als je nou gewoon voorstelt om hem kostenloos voor hen af te voeren?
Er zijn ook haast geen babyfoto's van mij gemaakt, dus die verbaasde blik vind ik niet zo vreemd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
En inderdaad hele andere wenkbrauwen, maar jij had ook wel een hele verbaasde blik
Ja toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het gezien, begin nu wel enigszins het idee te krijgen dattie een troll is eigenlijk
Is het ook. Nu niet meer trouwens.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het gezien, begin nu wel enigszins het idee te krijgen dattie een troll is eigenlijk
Dat klinkt.... dubbelzinnig...quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef wyccie het volgende:
Eén ding waarmee ik mezelf ga verwennen als ik afgestudeerd ben: een schoonmaakster.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als het weer niet meezit door het tegenzitten kan je altijd nog naar rainymood.com gaan
Ah, okayquote:
Graag gedaan.quote:
Vetquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als het weer niet meezit door het tegenzitten kan je altijd nog naar rainymood.com gaan
De updatequote:
Oh okequote:
Check.quote:
Is die Wart geband omdat hij een foto heeft gepost, en is het topic nu gesloten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:54 schreef Bart het volgende:
Denk dat dat zo je eerste indirect veroorzaakte ban is?
Het topic is weg in ieder gevalquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is die Wart geband omdat hij een foto heeft gepost, en is het topic nu gesloten?
Topic is verwijderd. En bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is die Wart geband omdat hij een foto heeft gepost, en is het topic nu gesloten?
begin er dan niet overquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Topic is verwijderd. En bans worden niet besproken.
Ik begon niet over die Wartquote:
Oh? Waar!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ander onderwerp? Pics van het tweetal van iarl elders op dit forum
Tofquote:
quote:
Oh ja, sorry.quote:
Lastig zoeken naar zijn profiel als dat topic er niet is. Wist trouwens ook helemaal niet dat het in je profiel staat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
Ik begon niet over die Wart. En dat ie een ban heeft kun je zelf ook zien in zijn profiel
.
Haha, dus dan komt er gewon een streep door je naam te staan. Dat is me nooit opgevallen, maar ik kijk dan ook zelden in het profiel van een gebande.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef Etcetera het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/wart01
Hetzelfde heb ik een keer gehad met een mediaspeler. Deed niks meer, maar was genezen na een half jaar in een kastquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
de accu van mijn laptop, die al anderhalf jaar niets meer deed is sinds gister weer tot 73% opgeladen. En als ik de adapter eruit trek gaat m'n laptop niet meteen uit. raar
Dat is ook best dubbelzinnig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
maar was genezen na een half jaar in een kast
Chillquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
Enquźte-vraagje: wie hebben er hier een Hotmailadres?
Young the Giant?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
vanuit Tivoli. Ben bij een concert maar het is best wel saai
Ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
Ik snap em niet, maar heb wel een hotmailadresquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
Topic gewoon helemaal verdwenenquote:
ik. gebruik het nauwelijks nog though, vanwege het briljante (quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
Ik gebruik louter nog hotmale.comquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
Ik nog niet dus maar dat is ook niet nodig toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik gebruik het ook niet, maar moest een nieuwe hotmailaccount aanmaken voor mijn MSN destijds.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat was wel een badum-tsjik.
Had het eigenlijk niet van Nem verwacht. Soempie vind ik wel een echte Hotmailer.
Nee. Maar wil je iets weten of is het puur voor de statistiek?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik bedoelde het voor echt mailverkeer.
Ja, je moet wat op zo'n regenachtige dagquote:
Ik heb een keer een avondje Efrem gehetenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef wyccie het volgende:
Red, ik heb een mooie naam voor je zoon bedacht: Efraļm.
Check.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
Yepquote:
En ik was erbijquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een avondje Efrem geheten
Waarom?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo heet een vriend van mijn broer en we gingen ergens heen waar hij op de gastenlijst stond maar hij kon niet. Dus nam Nem zijn naam even aanquote:
Dus dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo heet een vriend van mijn broer en we gingen ergens heen waar hij op de gastenlijst stond maar hij kon niet. Dus nam Nem zijn naam even aan
Lekker danquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepWeet je nog dat we tijdens Lowlands tijdens die band naast de Grolsch gezellig hebben zitten kletsen? Daar blijkt de band perfect voor
Wat een saai gebeuren zeg
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
Zo heet een vriend van mijn broer en we gingen ergens heen waar hij op de gastenlijst stond maar hij kon niet. Dus nam Nem zijn naam even aan
Dat was precies de reden waarom ik toen hetzelfde aan jou vraag indien het aan mij gevraagd zou wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
Genanter was toen mijn ex-zwager hetzelfde een keer deed en de persoon achter de gastenlijst zei "Efrem, wat een aparte naam. Waar komt dat vandaan?" En hij antwoordde: "Geen flauw idee".
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was precies de reden waarom ik toen hetzelfde aan jou vraag indien het aan mij gevraagd zou worden
Het is toch raar als je niet weet waar je eigen naam vandaan komt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zou dat niet eens zo gek vinden als iemand dat niet weet.
Al erg oud, maar heeft iemand deze live performance van Adele hier al eens gepost of gezien?
Live, potdorie.
Ik zou het van mijn naam ook niet weten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat was ook wel slim van je
[..]
Het is toch raar als je niet weet waar je eigen naam vandaan komt?
Misschien hebben zijn ouders gewoon een brainstorm gedaan en vonden ze dat Efrem wel leuk klinkt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef MaJo het volgende:
Het is toch raar als je niet weet waar je eigen naam vandaan komt?
Als je een dusdanig aparte naam hebt dan heb je die vraag echt wel eerder gehad. Jouw naam is veel meer standaardquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou het van mijn naam ook niet weten.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien hebben zijn ouders gewoon een brainstorm gedaan en vonden ze dat Efrem wel leuk klinkt.
Zo ga ik dat ook doen, hoor.
presentquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
Weinig slaap gehad?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:18 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Achtergrond van namen, heeft tinu jaren geleden op de universiteit een vak over gevolgd. Was wel leuk, maar niet echt wauw of zo
Eerste brakke/gebroken nacht voorbij, eens kijken hoe deze dag zal gaan
Ja, dat klopt wel. Heb ook nog gmail, maar dat gebruik ik nooit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat was wel een badum-tsjik.
Had het eigenlijk niet van Nem verwacht. Soempie vind ik wel een echte Hotmailer.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar ik schoot wel even de lachquote:
ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
Ja. Dan heb ik trouwens één hotmail en één livemailquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb livemail, maar dat is toch eigenlijk hetzelfde?
Thanks Soempquote:
Krijg je vandaag het verlossende antwoord?quote:
Het laminaat ligt er bijna in, de plinten nog niet. De monodek latex bleek toch niet monodek, dus een paar muren moeten nog een keer maar omdat daar toch al laminaat ligt, doen we dat later een keer.quote:
Ets, Etcie en Etcetera?quote:
Een stuk of 7, denk ikquote:
Dat zeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:27 schreef Soempie het volgende:
MaJowat ontzettend jammer.
Wel mooi hoe je om gaat met het nieuws.
Overheid + IT = FAAL.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ik word echt gek van de belastingdienst.Ik had vandaag Mattķs weggebracht naar de opvang (laatste keer) zodat ik kon leren. Zit ik alweer de hele ochtend die stomme toeslag te regelen.
Kreeg een brief met de onjuiste gegevens erin. Begrijp echt niet waarom het zo fout loopt allemaal.
Bleeeegh kan me goed voorstellen dat je er helemaal gek van wordt... het gaat ook om zoveel geld he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:40 schreef Soempie het volgende:
OMG ik ben nu echt zo woedend. 'Het kan zijn dat dit gebeurt, maar het kan ook zijn zo. In principe gaat het zo, maar misschien ook zo. Enz.' Echt 0 duidelijkheid. En aangezien info niet juist was moet dat eerst aangepast worden. Vervolgens lopen we dus waarschijnlijk weer een maand mis, maar misschien ook niet.En misschien wordt het met terugwerkende kracht gestort, maar misschien ook niet.
![]()
Ik kwam net even kijken of je al bericht had gehad. Wat ontzettend jammer...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het helaas niet gewordenZe vonden dat ik het goed had gedaan maar af en toe toch wat te weifelend overkwam en dat zou wel kunnen kloppen. Af en toe schetsten ze moeilijke scenario's waarop ik dan aan moest geven wat ik dan zou doen en dat vond ik wel lastig.
Maar goed, ik heb er wel vrede mee. Ik vind het al heel wat dat ik zo ver ben gekomen
Jawel hoor, ook vaak zat meegemaakt dat je iets op mag lossen wat op een afdeling verkeerd is gegaan. En dan krijg je in eerste instantie weer het standaard formulier of je hebt niet de volledige info.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Degene die jij aan de telefoon krijgt, heeft ook maaar een deel van de informatie... al die brieven komen van 4 of 5 verschillende kantoren en worden niet allemaal in onze systemen vermeld. Heel irritant, vooral voor jou, maar ook voor degene aan de telefoon.
Maar dat weet je natuurlijk zelf ook
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef MaJo het volgende:
Jammer is het zeker want ik zag mezelf wel in deze functie aan het werkMaar het is wel een opsteker dat ik eindelijk eens serieus in de running was na al die afwijzingen in de journalistiek. Denk dat ik toch meer mijn pijlen moet richten op de kant van de politieke partijen
Ik probeer ook altijd om meer te doen, of in elk geval de opties wat meer toe te lichten, maar soms is er echt niet meer informatie dan dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ook vaak zat meegemaakt dat je iets op mag lossen wat op een afdeling verkeerd is gegaan. En dan krijg je in eerste instantie weer het standaard formulier of je hebt niet de volledige info.
Alleen als het al meerdere keren misloopt, dan vond ik dat standaardformulier niet meer genoeg. Dan deed ik wel wat meer dan alleen: misschien dit, misschien dat, weet ik niet, dat is mogelijk, maar misschien ook niet.
En ik blijf altijd vriendelijk aan de telefoon.![]()
Ow, bummer...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef MaJo het volgende:
Jammer is het zeker want ik zag mezelf wel in deze functie aan het werkMaar het is wel een opsteker dat ik eindelijk eens serieus in de running was na al die afwijzingen in de journalistiek. Denk dat ik toch meer mijn pijlen moet richten op de kant van de politieke partijen
Gelukkig, dan heeft Wiebel nu niet jou aan de telefoon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
Het is weer tijd om te gaan werken... 4 uurtjes maar en dan weekend![]()
Vanavond waarschijnlijk borrelen met een paar vriendinnen, zin in!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heeft Wiebel nu niet jou aan de telefoon.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heeft Wiebel nu niet jou aan de telefoon.
Dat is nog zacht uitgedrukt.quote:
Goed gedaan Brugmanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had mn parkeervergunning nog niet omgezet naar mn nieuwe kenteken, komen er net 2 van die parkeerwachterts de straat in gelopen. Maar ik kon ze ervan overtuigen geen boete uit te schrijven
en nu ga ik maar even die vergunning omzettenquote:
Ik loop 2 jaar en 10 maanden achter, precies de tijd dat ik iets met G. hebquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
seizoen 8 van House is trouwens onderweg naar mezelf, dan kan ik de achterstand de komende tijd in gaan halen
Dat gaat in het geval van kinderopvangtoeslag niet helemaal opquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef MaJo het volgende:
En wel balen Wiebel hoe het allemaal gaat, alleen waarom heb je nu je bericht verwijderd
Ik vind overigens wel dat salaris wel iets anders is dan een toeslag, ik zie dat als iets extra's wat mooi meegenomen is
Daarmee ben ik juist helemaal bij want dat kijk ik samen met G.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb ook nog 2 en half seizoen dexter te gaan geloof ik
Ik ben afgehaakt toen ik m'n huis kocht
Wow dat zijn wel flinke bedragenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat gaat in het geval van kinderopvangtoeslag niet helemaal opkinderopvang is schreeuwend duur dus mensen krijgen soms 1000,- per maand aan toeslag. Als je dat zelf voor moet schieten merk je dat wel
dat is best handig, de series die ik kijk kijkt m'n vriendin niet en andersomquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarmee ben ik juist helemaal bij want dat kijk ik samen met G.
De hele context was weg in dat bericht, maar wat Sven wilde zeggen was: als er wat mis loopt is er meestal/ vrijwel altijd de mogelijkheid om het wat hoger in de organisatie aan te kaarten. Bijvoorbeeld als je je salaris niet krijgt. De vergelijking was wat krom.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef MaJo het volgende:
En wel balen Wiebel hoe het allemaal gaat, alleen waarom heb je nu je bericht verwijderd
Ik vind overigens wel dat salaris wel iets anders is dan een toeslag, ik zie dat als iets extra's wat mooi meegenomen is
De overheid wil vrouwen aan het werk hebben, daarom is die regeling er toch? Dan moeten ze er ook voor zorgen dat het gewoon goed geregeld wordt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat zijn wel flinke bedragenmaar toch vind ik het een compensatie, de overheid is het in principe niet verplicht.
B. ik zit nu mobiel dus dat fix ik even als ik thuis ben
En nu eindelijk weekend
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
seizoen 8 van House is trouwens onderweg naar mezelf, dan kan ik de achterstand de komende tijd in gaan halen
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het nu soemp, ik dacht dat je die toeslag sowieso kreeg maar het is dus alleen als je gebruik maakt van de kinderopvang? Dan is het wel zuur dat ze er slordig mee omgaan inderdaadmaar ik blijf het mooi vinden dat het bestaat, vroeger bestond het helemaal niet.
Deels waar. Vroeger kon je dit soort zaken volgens mij van de belasting aftrekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het nu soemp, ik dacht dat je die toeslag sowieso kreeg maar het is dus alleen als je gebruik maakt van de kinderopvang? Dan is het wel zuur dat ze er slordig mee omgaan inderdaadmaar ik blijf het mooi vinden dat het bestaat, vroeger bestond het helemaal niet.
Ja, dat geloof ik ook, maar weet ik dus niet zeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Deels waar. Vroeger kon je dit soort zaken volgens mij van de belasting aftrekken.
Daar probeerde ik dus achter te komen. Ik dacht de meer down-to-earth, niet al te popi-jopi mensen die het nieuwste van het nieuwste willen hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:42 schreef Soempie het volgende:
Wat is dan de typische hotmailgebruiker? Want daar val ik blijkbaar onder.
Ah, wat ontzettend balen! Je was zo dichtbij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het helaas niet gewordenZe vonden dat ik het goed had gedaan maar af en toe toch wat te weifelend overkwam en dat zou wel kunnen kloppen. Af en toe schetsten ze moeilijke scenario's waarop ik dan aan moest geven wat ik dan zou doen en dat vond ik wel lastig.
Maar goed, ik heb er wel vrede mee. Ik vind het al heel wat dat ik zo ver ben gekomen
Hebben Mark en jij zoveel persoonlijkheden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom niet verder dan 5 prive en 1 werk
Mijn moeder zegt van nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Deels waar. Vroeger kon je dit soort zaken volgens mij van de belasting aftrekken.
Dark Shadows lijkt me wel leuk, maar of ik daar het bioscooptarief voor wil betalen....ik kan ook wel wachten tot het een keer goedkoper wordt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef Soempie het volgende:
Gaat er iemand naar de film Dark Shadows, The Descendants, Intouchables of Wuthering Heights?
Ik ga morgen naar Intouchablesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef Soempie het volgende:
Gaat er iemand naar de film Dark Shadows, The Descendants, Intouchables of Wuthering Heights?
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dark Shadows lijkt me wel leuk, maar of ik daar het bioscooptarief voor wil betalen....ik kan ook wel wachten tot het een keer goedkoper wordt.
Dat vind ik wel een mooie beschrijving. Ik had eerder iets verwacht als: mensen die niet met hun tijd meegaan en dus hopeloos achter lopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar probeerde ik dus achter te komen. Ik dacht de meer down-to-earth, niet al te popi-jopi mensen die het nieuwste van het nieuwste willen hebben.
Een vriendin van me is ook naar Intouchables geweest en zij vond het erg leuk. Heftig, maar ook leuk gebracht, dacht ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef Soempie het volgende:
Jojo, zou je hier kunnen zeggen of je het wat vond? Want als ik dan naar de film ga, dan liever wel naar iets wat de moeite waard is.
Ja, zo zou je het ook kunnen zeggen, haha!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Soempie het volgende:
Dat vind ik wel een mooie beschrijving. Ik had eerder iets verwacht als: mensen die niet met hun tijd meegaan en dus hopeloos achter lopen.
quote:
die is geweldig!quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar probeerde ik dus achter te komen. Ik dacht de meer down-to-earth, niet al te popi-jopi mensen die het nieuwste van het nieuwste willen hebben.
[..]
Ah, wat ontzettend balen! Je was zo dichtbij.![]()
Wel knap dat je er zo positief tegenaan kan kijken. Maar je hebt wel gelijk dat dit zeker een opsteker voor je is, een goede ervaring waar je van kunt leren.
[..]
Hebben Mark en jij zoveel persoonlijkheden?
Ik heb 1 Hotmail, 1 studentmail en nog een Yahoomail die ik eigenlijk gewoon moet opzeggen.
Maar zijn mensen met een ander mailadres dan niet 'heel gewoon gebleven'?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef wyccie het volgende:
Overigens klopt het natuurlijk niet helemaal, Soempie. In mijn adresboek staan mensen die 'heel gewoon zijn gebleven' met een Hotmail en andersom ook.
Op mijn Hotmail komt zo ongeveer alles binnen. Spam gewoon in de Junkmail.
ik denk als je een email adres als jan@bewoner_gesloten_inrichting.nl hebt je niet heel gewoon (gebleven) bent.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar zijn mensen met een ander mailadres dan niet 'heel gewoon gebleven'?
Ik heb wel gmail gehad, omdat ik jaren geleden foto's wilde versturen en dat kon via gmail wel in een mail en via hotmail niet. Daarna nooit meer gebruikt.
Ja, het was niet zo strikt bedoeld, joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Soempie het volgende:
Maar zijn mensen met een ander mailadres dan niet 'heel gewoon gebleven'?
Ik ben vrij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, zo weer aan het werk of vrij?
Ik was de smiley vergeten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, het was niet zo strikt bedoeld, joh.
In mijn Hotmail staan nog mails van meer dan tien jaar geleden; een vriendin die het heeft over een telefoonrekening van honderden guldens.![]()
![]()
Is dat nieuw van MSN? Vroeger kreeg je toch een offline bericht als je je weer had aangemeld?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Soempie het volgende:
En een mail van Nem:
even een was erin stoppen
![]()
Heeft MSN dan vast doorgestuurd.![]()
Met mijn account zou ik misschien tot december 2002 komenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kom niet verder terug dan 2001 met mijn oudste account.
Mijn god, is het echt zo erg gesteld met mij?quote:
Die doos zou ik ook bewaren en dan later op zolder zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, is het echt zo erg gesteld met mij?![]()
Ik heb al heel veel vuilniszakken weggegooid. Morgen loop ik langs een kledingcontainer en gooi ik 2 zakken weg die hier al heel lang stonden.
De uitpuilende kast zoek ik een andere keer uit, daar moet ik echt wat meer tijd voor uittrekken.
Dingen die ik eigenlijk te lang bewaar zijn eigenlijk prulletjes, souvenirs die ik cadeau heb gekregen. Dat vind ik toch wat lullig, dus die blijven maar eeuwig in een doos.
Zeker sinds je gigabytes opslagruimte krijgt klik ik zelden op delete mailquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef Soempie het volgende:
JongensEn ik maar denken dat ik mail lang bewaar.
Ik ook, februari 2001. Maar volgens mij heb ik in november 1999 mijn Hotmailaccount aangemaakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kom niet verder terug dan 2001 met mijn oudste account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |