ik vond het grappigquote:
niet opvallend neequote:
Zo te merken wel. Hij is bijna half uur eerder gegaan, ik heb hem niet weer gehoord.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Soempie het volgende:
Gaat Lennon dan wel gewoon slapen als je hem vroeg naar bed brengt?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo te merken wel. Hij is bijna half uur eerder gegaan, ik heb hem niet weer gehoord.
Ik denk dat het vervelend/eigenwijs doen ook erg vermoeiend is. Ik hoop nu wel dat hij morgenvroeg niet voor 7 uur wakker is.quote:
Ja, of dat hij al moe was en om die reden vervelend/ eigenwijs.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vervelend/eigenwijs doen ook erg vermoeiend is. Ik hoop nu wel dat hij morgenvroeg niet voor 7 uur wakker is.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Also,beschuldigt me er kennelijk van dat ik zijn auto bewerkt heb met een sleutel
![]()
Kom op, ik heb meer klasse dan dat
Hij zou beter moeten weten. Psychologische oorlog is meer mijn stijl
Oh zo ja, was het ook wel.quote:
Smerige vrouwenspelletjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En wat moet ik me voorstellen bij psychologische oorlogsvoering?
Ik ben veel subtieler (en gemenerquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En wat moet ik me voorstellen bij psychologische oorlogsvoering?
ja dat kan ook. Maar hij is ook erg drammerig de laatste dagen. Stort ter aarde als hij zijn zin niet krijgt of iets niet mag. Dat is heel vermoeiend ook voor mij. Ook steeds gedoe met eten. Tig keer waarschuwen enz. We gaan hem nu wat strenger aanpakken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, of dat hij al moe was en om die reden vervelend/ eigenwijs.
ditquote:
iemand stuurde me een berichtje vannachtquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Soempie het volgende:
Hoe wist je dat hij jou daarvan verdenkt? En, dikke middelvinger naar die kerel dan.![]()
kan even geen voorbeeld bedenken, maar sowieso geen smerige roddelsquote:Ik snap trouwens ook niet wat ik moet verstaan onder smerige vrouwenspelletjes. Geef eens een concreet voorbeeld? Gaat het dan om roddels of valse sneren ofzo?
M'n oppaskindje wordt deze week 3 en is net zo, inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja dat kan ook. Maar hij is ook erg drammerig de laatste dagen. Stort ter aarde als hij zijn zin niet krijgt of iets niet mag. Dat is heel vermoeiend ook voor mij. Ook steeds gedoe met eten. Tig keer waarschuwen enz. We gaan hem nu wat strenger aanpakken.
Het hoort ook zo bij de leeftijd.
Nee, dat leek me ook al niks voor jou. Maar ben dus wel benieuwd wat dan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
iemand stuurde me een berichtje vannacht
[..]
kan even geen voorbeeld bedenken, maar sowieso geen smerige roddelsik zou nooit iet verzinnen over iemand
realistisch gezien blijft het bij een hoop gemene plannen allemaal uitgevoerd in mijn hoofd. Ik ben ook heel goed in mensen zich schuldig laten voelen. In de begin weken als hij ergens binnen liep waar ik was, dan staarde ik hem gewoon aan. Schijnbaar voelde hij zich daar erg ongemakkelijk door. Maar daarna vooral laten blijken dat ik net zo goed af was zonder hem (nou ja, minus dat ik dus mijn arm brak nadat ik de muur de schuld van alles gaf) Maar ik hou helemaal niet van confrontatie o.i.d.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dat leek me ook al niks voor jou. Maar ben dus wel benieuwd wat dan.
Allebei blont?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Soempie het volgende:
wowwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik heb hier ook niet om gevraagd hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:07 schreef Etcetera het volgende:
PS, je lijkt op mij geloof ikalleen heb ik wat minder drama
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Daar heb je het al..quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, dat heb ik ook wel weer bewezen vandaagvolledig vergeten het deksel op een pot verf goed aan te drukken, maar er gewoon opgelegd. Was aan het opruimen toen de man van de woningbouw kwam, en ben die pot verf vergeten
E. was een beetje pissig
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, nieuwe mijlpaal in mn leven.
Een kokosnoot gekocht. Opengebroken. Leeggedronken.
En nu een koelkast vol met stukken kokos waarvan ik eigenlijk geen idee heb of en hoe ik ze ga gebruikenOverigens nog best een pruts werk ook.
Ja precies dat. Nou ja, nog een paar maanden doorbijten en dan gaat hij naar school. daar zijn ze op een gegeven moment gewoon aan toe. Gelukkig is hij ook heel lief/aandoenlijk en behulpzaam bij tijd en wijle.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n oppaskindje wordt deze week 3 en is net zo, inderdaad.Stond hier te brullen in de keuken, omdat ze m'n -dure- potloden niet mocht gebruiken, maar wel de hema potloden (was vergeten m'n tekenspullen op te bergen
). Net of er een knop om gaat: heel blij en in een keer dan heel hard krijsen. En nog geen 2 minuten later kan het ook zo over zijn.
![]()
Dan moet je eigenlijk bij Qwea zijn, die kan dat heel goed. Maar roddels en sneren zijn inderdaad een favoriet middel maar ook aanpappen met de beste vriend van de ex en vast nog wel veel meer gemene dingen(ik ben geen vrouw dus beperkt in mijn wraakideeen). Maar in R&P staan er wel eens dingen dat ik: ja, daar moet je echt een vrouw voor zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Soempie het volgende:
Ik snap trouwens ook niet wat ik moet verstaan onder smerige vrouwenspelletjes. Geef eens een concreet voorbeeld? Gaat het dan om roddels of valse sneren ofzo?
Misschien gaat het in een tom ka soepje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je die stukken niet raspen en dan sajoer boontjes maken?
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Tom ka kai, ja dat is een optie. Of een curry.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien gaat het in een tom ka soepje.
Ja, duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
plannen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mijn plannen gaan weer een maand in de ijskast.
Was Qwea niet diegene die toen allemaal pizza's heeft besteld voor haar ex? Oid?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk bij Qwea zijn, die kan dat heel goed. Maar roddels en sneren zijn inderdaad een favoriet middel maar ook aanpappen met de beste vriend van de ex en vast nog wel veel meer gemene dingen(ik ben geen vrouw dus beperkt in mijn wraakideeen). Maar in R&P staan er wel eens dingen dat ik: ja, daar moet je echt een vrouw voor zijn.
Mannen zijn bot, vrouwen zijn enorm geniepig.
En dat klinkt allemaal heel zuur maar dat is niet het geval
Ja, na mijn voorgenomen niet geslaagde staatsloterijwinactie.quote:
kut he!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, na mijn voorgenomen niet geslaagde staatsloterijwinactie.
Pizza's en een lading zand. En dat óók nog eens betaald met de credit card van die ex.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was Qwea niet diegene die toen allemaal pizza's heeft besteld voor haar ex? Oid?
Maar ik snap nu wel beter wat PS bedoelt.
Ja, iedere maand weer. Met 7 euro kom je niet verquote:
Moederskindje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste was het leukst voor ons. Mijn moeder stak dan een schroevendraaier door één van die stippen, wij met een rietje eruit drinken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Een kokosnoot gekocht. Opengebroken. Leeggedronken.![]()
Dan de hamer erop en wat ze met dat spul deed weet ik eigenlijk niet. Maar je kunt het inderdaad makkelijk schrapen. Volgens mij kregen we zelf ook nog wel een paar van die brokken waar we het vruchtvlees van mochten eten.
O zo. Ik dacht dat je bier had gemaakt en dat dat in de ijskast moest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, na mijn voorgenomen niet geslaagde staatsloterijwinactie.
wyccie lijkt me zo'n realist dat ze niet meedoet omdat dat statistisch gezien meer oplevertquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
O zo. Ik dacht dat je bier had gemaakt en dat dat in de ijskast moest.
wyccie is er met het geld vandoor.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben trouwens al 4 weken aan het zeuren of ik een defecte boiler mag hebben
wyccie is zo wanhopig dat ze toch heel hard hoopt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
wyccie lijkt me zo'n realist dat ze niet meedoet omdat dat statistisch gezien meer oplevert
Dan snap ik niet dat die mickiemo (quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pizza's en een lading zand. En dat óók nog eens betaald met de credit card van die ex.
Labiel wijf.
Dat ben ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wyccie lijkt me zo'n realist dat ze niet meedoet omdat dat statistisch gezien meer oplevert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liefde maakt blind.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat die mickiemo () een relatie durfde te beginnen met haar.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
liefde maakt blind.
zand in je ogen ook trouwens
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
Woohoo.. gewonnen in de staatsloterijToch een ticket naar Italië!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
mickeymo dan zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat die mickiemo () een relatie durfde te beginnen met haar.
Ja, MM.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Heb je inmiddels al het kookpunt bereikt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
gedoe over dat het eigenlijk eigendom is van de wbv, maar die wil hem volgens mij niet meer terug, oud lor uit de jaren 90. maar hij lekt nietquote:
En als je nou gewoon voorstelt om hem kostenloos voor hen af te voeren?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gedoe over dat het eigenlijk eigendom is van de wbv, maar die wil hem volgens mij niet meer terug, oud lor uit de jaren 90. maar hij lekt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |