Ik heb wel wat ingezet op Verdasco. 35 euro gewonnen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Welke miljoenair heeft er op 2-5* op Verdasco ingezet?
4x geloof ik zelfs, zaten nog wat heen-en-weer breaks bijquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:45 schreef truedestiny het volgende:
WTf Fernando gewoon 3x op rij Nadje gebroken.
In barcelona wel, Rafa is voor Madridquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:51 schreef Morthill het volgende:
Nadal eruitnu gaan ze nergens meer blauw gravel aanleggen
Feestje
Dit telt allemaal nog mee voor de seeds, ja. Rome volgende week ook nog trouwens.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef BobW het volgende:
Als Federer het toernooi wint gaat hij over Nadal heen in de ranking.
Telt dat dan mee voor de seeds op Roland Garros of zijn die al bepaald?
Dat telt mee. Seeding wordt gebruikt van de week voor RG, dus zowel Madrid en Rome tellen mee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef BobW het volgende:
Als Federer het toernooi wint gaat hij over Nadal heen in de ranking.
Telt dat dan mee voor de seeds op Roland Garros of zijn die al bepaald?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:02 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Dit telt allemaal nog mee voor de seeds, ja. Rome volgende week ook nog trouwens.
Oké bedankt, dat kan dus nog leuk worden. Misschien een halve finale op RG tussen Djokovic en Nadalquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat telt mee. Seeding wordt gebruikt van de week voor RG, dus zowel Madrid en Rome tellen mee.
Voor Federer de enige mogelijkheid om te winnen. Djokovic kan hij daar verslaan, Nadal niet. Als hij zover komt natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:04 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Oké bedankt, dat kan dus nog leuk worden. Misschien een halve finale op RG tussen Djokovic en Nadal
Zou zonde zijn. Dat zou zich toch meer lenen voor de finale.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:04 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Oké bedankt, dat kan dus nog leuk worden. Misschien een halve finale op RG tussen Djokovic en Nadal
Als Federer tegen Nadal moet in de finale moet hij gewoon om zijn backhand heenlopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voor Federer de enige mogelijkheid om te winnen. Djokovic kan hij daar verslaan, Nadal niet. Als hij zover komt natuurlijk.
Nadal ligt er al uitquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Federer tegen Nadal moet in de finale moet hij gewoon om zijn backhand heenlopen.
We hadden het over RG.quote:
Inderdaad. Ik had me verheugd op een paar mooie halve finales.quote:
vast nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Benieuwd of Ferrer morgen voor het eerst in 13 ontmoetingen van Federer wint.
Heb Nadal nog nooit zo sloom van richting zien veranderen en Ferrer was ook niet even snel en handig als normaal. Die baan is gewoon niet goed, elke speler zegt het.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
Wat zit Djoko nou te jammeren over dat uitglijden... Hij is de enige die er zoveel last van heeft.
Ja maar die spelen gewoon. Hij zit alleen maar te jammeren tijdens het spel. Schelden ertegen, cynisch lachen, staren naar de baan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Heb Nadal nog nooit zo sloom van richting zien veranderen en Ferrer was ook niet even snel en handig als normaal. Die baan is gewoon niet goed, elke speler zegt het.
Punt. Hoewel Nadal er ook duidelijk heel veel last van heeft. Spelers die veel kracht uit hun benen/stabiliteit en hun goede voetenwerk halen lijden duidelijk het meest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja maar die spelen gewoon. Hij zit alleen maar te jammeren tijdens het spel. Schelden ertegen, cynisch lachen, staren naar de baan.
Speel gewoon die pot en ga later er over zeuren. Daarnaast lijkt hij er meer last van te hebben dan al die andere spelers.
Dat de baan niet goed is, staat buiten kijf, maar speel gewoon.
quote:Chuck Norris doesn't hold to love. He holds to agony and despair.
quote:Chuck Norris once tanked a match. He still won.
quote:Chuck Norris can lose a set to Murray in a GS final.
quote:When Rafa says Chuck Norris is the favorite in their match at RG/MonteCarlo/Barcelona, he won't be lying.
quote:Chuck Norris likes blue clay.
Welk topic?quote:
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=201506&page=7quote:
Nu moeten we ze nog ff in Martin veranderen, want die Chuck is maar laf.quote:Chuck Norris can beat healthy Nadal
Deze vind ik geweldig:quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=201506&page=7
Zitten wel echt hilarische tussen
quote:Chuck Norris can lose a set to Murray in a GS final.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Julie kunnen zeggen wat je wilt, maar Nadal zegt in elk geval niet dat dit toernooi zijn favorite tournament no is.
Als hij wint gaat hij er voorbij.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Morthill het volgende:
Als Fed nu even goed meedoet dit toernooi, dan gaat hij wel heel dicht bij Nadal komen.
Ja, laten we de lat niet te hoog leggen, hij is oud, moe, en het gravel is blauwquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als hij wint gaat hij er voorbij.
Ja, dat toernooi wordt belangrijk voor een eventuele nummer 1-positie. Dit is dé kans voor Federer om dat record te breken van Sampras qua aantal weken op nummer 1. Hij heeft eind 2011 (vanaf de US Open ongeveer) heel veel punten gescoord en is dit seizoen ook vrij sterk begonnen. Hij moet natuurlijk wel hopen dat Djokovic niet zijn vorm van vorig jaar terug vindt, anders wordt het wel onmogelijk..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:28 schreef Morthill het volgende:
Naja, Fed heeft in Parijs een finaleplek te verdedigen, dus we moeten maar zien hoe het is na Roland Garros.
Ligt ook aan Federers eigen vorm. Ik denk dat Federer op zijn best nog steeds beter is dan welke andere speler ook op zijn best.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat toernooi wordt belangrijk voor een eventuele nummer 1-positie. Dit is dé kans voor Federer om dat record te breken van Sampras qua aantal weken op nummer 1. Hij heeft eind 2011 (vanaf de US Open ongeveer) heel veel punten gescoord en is dit seizoen ook vrij sterk begonnen. Hij moet natuurlijk wel hopen dat Djokovic niet zijn vorm van vorig jaar terug vindt, anders wordt het wel onmogelijk..[...]
Vind je? Ik vind hem mentaal wel heel sterk, behalve tegen Nadal op RG.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef Norrage het volgende:
Maar bij Fed is vooral het mentale het probleem. Mentaal is hij veel minder sterk dan de rest van de top, [...]
Ik heb Fed zijn hele carriere al een mentaal drama gevonden. Enige reden dat ie alles won is omdat hij gewoon zóveel beter was dan de rest..Nu is het meer in evenwicht, en zie: hij verliest heel wat. Hij heeft ook het allerslechtste 5-set record van de hele top 50 geloof ik. En heeft ook al meerdere keren belangrijke (GS) potten verloren waarin ie matchpoints had en zo, en niet alleen tegen Rafa.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem mentaal wel heel sterk, behalve tegen Nadal op RG.
Waarom vind je hem mentaal sterk dan? Zijn BP conversie is erg vaak om te janken, hij staat 77e ooit wat betreft BP conversie, mensen als Gasquet, Mayer, Chela staan boven hem.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem mentaal wel heel sterk, behalve tegen Nadal op RG.
Omdat hij best vaak terugkomt van achterstanden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waarom vind je hem mentaal sterk dan? Zijn BP conversie is erg vaak om te janken, hij staat 77e ooit wat betreft BP conversie, mensen als Gasquet, Mayer, Chela staan boven hem.
De enige wedstrijden dit jaar waarin hij van een set achterstand terug moest komen en nog won waren:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij best vaak terugkomt van achterstanden.
Uh, que?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb Fed zijn hele carriere al een mentaal drama gevonden. Enige reden dat ie alles won is omdat hij gewoon zóveel beter was dan de rest..Nu is het meer in evenwicht, en zie: hij verliest heel wat. Hij heeft ook het allerslechtste 5-set record van de hele top 50 geloof ik. En heeft ook al meerdere keren belangrijke (GS) potten verloren waarin ie matchpoints had en zo, en niet alleen tegen Rafa.
Mjah, persoonlijke mening van mij...maar zo heb ik het altijd gezien. Hij speelt nu echt niet veel slechter dan in bijvoorbeeld 2006, maar het veld zit nu dichter bij elkaar dan toen en dan wordt ook zijn mentale op de proef gesteld. De paar keer dat dat in zijn hegemonie-dagen voorkwam, verloor hij eerder dan hij zo'n zware pot won...
Ik doel niet alleen op dit jaar maar ook op eerdere jaren. Er staat me van de afgelopen een partij bij tegen Berdych op de AO en een tegen Tips op de AO. Een tegen Haas op RG. Tegen Nadal in Hamburg. Nja, misschien klopt 'best vaak' niet maar bij wedstrijden waarin hij het moeilijk heeft trekt hij volgens mij vaker aan het langste eind dan niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
De enige wedstrijden dit jaar waarin hij van een set achterstand terug moest komen en nog won waren:
- Davydenko in Rotterdam
- Raonic in Indian Wells
- Raonic in Madrid
Waar baseer je 'best vaak' op?
Nou, iedereen zegt dat ie zoveel slechter is dan vroeger...maar onder andere ikzelf en Fed zelf beweren van niet...Ok, hij is misschien wat minder snel..maar mijn mening over dat hij vaker slecht speelt is vooral omdat ie meer tegenstand heeft, en dan zijn niveau niet kan halen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uh, que?
Hij is toch duidelijk een stuk minder dan dat hij toen was hoor. Snelheid is minder, forehand is minder, veel minder constant.
Meer verliezen heeft meer te maken met de punten hierboven. Natuurlijk zijn er ook gewoon spelers die ook goed zijn, daar kun altijd wel eens van verliezen, van de Djoko's, de Nadal's en de Murrays. Maar de Federer van 2006 had het toch een stuk beter gedaan tegen deze heren en als hij nog zo goed was als toen had hij echt niet zijn laatste GS gewonnen in 2010.
Maar is dat dan een mentaal iets of komt het omdat hij gewoon tegen iemand speelt die minder is qua spel. Ik denk persoonlijk het laatste, want tegen een Nadal / Djokovic / Murray laat hij vaker niet dan wel zien dat hij mentaal sterk is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik doel niet alleen op dit jaar maar ook op eerdere jaren. Er staat me van de afgelopen een partij bij tegen Berdych op de AO en een tegen Tips op de AO. Een tegen Haas op RG. Tegen Nadal in Hamburg. Nja, misschien klopt 'best vaak' niet maar bij wedstrijden waarin hij het moeilijk heeft trekt hij volgens mij vaker aan het langste eind dan niet.
Ja tegen die mentale falers die je daar opsomt kan iedereen van 2-0 in sets terugkomen....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik doel niet alleen op dit jaar maar ook op eerdere jaren. Er staat me van de afgelopen een partij bij tegen Berdych op de AO en een tegen Tips op de AO. Een tegen Haas op RG. Tegen Nadal in Hamburg. Nja, misschien klopt 'best vaak' niet maar bij wedstrijden waarin hij het moeilijk heeft trekt hij volgens mij vaker aan het langste eind dan niet.
Ok, dat mag. Ik vind dat nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, iedereen zegt dat ie zoveel slechter is dan vroeger...maar onder andere ikzelf en Fed zelf beweren van niet...Ok, hij is misschien wat minder snel..maar mijn mening over dat hij vaker slecht speelt is vooral omdat ie meer tegenstand heeft, en dan zijn niveau niet kan halen.
Behalve Chuck Norris.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja tegen die mentale falers die je daar opsomt kan iedereen van 2-0 in sets terugkomen....
Ja, maar ik zeg inderdaad niet dat hij mentaal slecht is. Maar hij doet wat mij betreft ver onder voor Djoko en Rafa. En dat maakt dezer dagen het echte verschil, denk ik. Dat hij ook nog van mensen als Tsonga, Berdych, Soderling en zo verliest op GS ligt daar ook wel aan...maar dan inderdaad ook wel omdat hij niet meer zó goed als vroeger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:57 schreef TheGeneral het volgende:
Mij ga je overigens niet vertellen dat iemand die zo veel heeft gewonnen als Federer, mentaal niet sterk is. Dat krijg je er bij mij niet in. Dat er andere zijn die ook sterk zijn, en wellicht sterker, dat zal best, maar om te doen wat Federer heeft gedaan moet je volgens mij mentaal ijzersterk zijn.
Nou, Rafa is (momenteel) ook niet meer zo heel geweldig. Tegen Djokovic was hij het afgelopen jaar mentaal behoorlijk zwak, en die partij gister was ook niet best. Maar goed, verder is hij mentaal heel sterk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg inderdaad niet dat hij mentaal slecht is. Maar hij doet wat mij betreft ver onder voor Djoko en Rafa. En dat maakt dezer dagen het echte verschil, denk ik. Dat hij ook nog van mensen als Tsonga, Berdych, Soderling en zo verliest op GS ligt daar ook wel aan...maar dan inderdaad ook wel omdat hij niet meer zó goed als vroeger.
Is vaak zo hè, van een grote winnen en dag erna er kansloos af tegen een mindere/gelijkwaardige speler.quote:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als het voorbij is misschien wel, maar op dit moment niet hoor.
Nope, niet veel van gezien. En Serenaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Norrage het volgende:
Nog mensen die het WTA-toernooi volgen en zien dat Serena Sharapova (toch de absolute speelster in vorm) volledig van de baan heeft geveegd? Serena
Del Potro kansloos tegen Federer?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef Norrage het volgende:
Djoko was de enige die Fed nog kon verslaan denk ik. Fedje nu naar de titel! Of Berdych moet echt zo goed spelen als zijn wedstrijd-uitslagen doen vermoeden.
Altijd. (op de USO finale na).quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als je de laatste 4 partijen van dit jaar bekijkt, lijkt dat wel zo te zijn.
Ja, dat is waar. Elke keer speelt Del Potro goed en geef ik hem goede kansen, maar uiteindelijk gaat hij toch wel onderuit tegen Federer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Altijd. (op de USO finale na).
Del Potro staat dit jaar al op 4 kansloze (ok eentje was net wat minder kansloos) verliezen tegen 0 winsten tegen Fed. Dat gaat wss 0-5 wordne. Al geef ik hem op een baan dat op gravel lijkt meer kans dan op hardcourt.
Hoewel Tipsa nu ook geen 1e service maakt en zelf wat ballen uit slaat. Dat helpt ook wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Hier word je toch ook gek van als je Tipsarevic bent.Marcella zegt net - terecht - dat Djokovic beter ging spelen na het gefluit.
Laat mijn vraag maar zittenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:54 schreef Norrage het volgende:
Djoko
Wat een triest tennis-jaar is het eigenlijk vooralsnog. De AO finale en halve finale waren leuk, maar verder? Wat een niveau...niemand speelt goed...Alleen Fedje misschien, maar vooralsnog alleen in kleine toernooien.,
Tipsa speelde best goed. Djoko speelde de 1e set best aardig en had Tipsarevic ook moeten breaken. 2e set was waardeloos van Djoko.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef WillieW het volgende:
Totaal niet verwacht dat Tipsarevic ging winnen van Djokovic.
Heeft Tipsa zo goed gespeeld?
Sharapova was in topvorm en wordt vandaag van de baan getimmerd door Serena Williams. Verdasco gisteren met waarschijnlijk de mooiste zege uit z'n carriere, vandaag wordt hij volledig weggespeeld door Berdych..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Norrage het volgende:
Nog mensen die het WTA-toernooi volgen en zien dat Serena Sharapova (toch de absolute speelster in vorm) volledig van de baan heeft geveegd? Serena
Ja, Federer is behoorlijk scherp. Hoop dat hij de komende maanden zo blijft spelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
Federer staat wel prima te spelen zeg. Ferrer maakt voorlopig iets te veel fouten om het Federer ook echt lastig te maken.
Die weet wel hoe je met een paar ballen moet omgaan hoor.quote:
quote:
Lachen dat ze je grap meteeen in een TT hebben verwerkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Outlined het volgende:
[..]
XL Tennisgame #98 Met een ondergrond van gemalen smurf
twitter:FootFault_ twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 23:00:56RT @TheBoiledEgg: Federer: "when i came on tour in 98 i had to adapt to diff speeds every wk. These days players have same speed everywhere" reageer retweet
Jawel. Voor de behandeling halen ze er een stofje uit, naar het schijnt. Mede daardoor is het gladder en glipperiger dan normaal gravel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:17 schreef wimderon het volgende:
Wat een onzin. Dat deze baan niet goed is heeft niets met de kleur te maken.
Het gaat hier niet om de snelheid, maar om de kwaliteiten van de baan. Ik zou ook graag iets meer variëteit hebben qua snelheid, maar dat is hier het punt niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:39 schreef truedestiny het volgende:
Federer heeft een punt, Er zijn veel te weinig verschillen meer qua snelheid. Alles groeit naar elkaar toe.
andersom, ik haal hem uit de TTquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lachen dat ze je grap meteeen in een TT hebben verwerkt.
Nee. De ondergrond is met teveel druk bewerkt, omdat men blessuregevallen zoals in Monte Carlo wilde voorkomen. Toen het gravel er op kwam te liggen bleek dat niet samen te gaan met de onderlaag, waardoor het nu enorm glad is. Dit gravel wordt verder op dezelfde manier bewerkt als rood gravel, als je degene die voor het gravel van Roland Garros verantwoordelijk is mag geloven.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Jawel. Voor de behandeling halen ze er een stofje uit, naar het schijnt. Mede daardoor is het gladder en glipperiger dan normaal gravel.
Het was een grap.quote:
Madrid is toch een verplicht toernooi? Wat gebeurt er als ze niet meedoen zonder dat ze een blessure hebben? (En als Djokovic en Nadal volgens jaar opeens vlak voor Madrid een blessure hebben val thet ook nogal op.)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:55 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic: ik speel niet meer op blauw gravel
Het masterstoernooi van Madrid is voortijdig geëindigd voor Novak Djokovic. De Serviër, nummer één van de wereld, werd uit het toernooi geknikkerd door zijn landgenoot Tipsarevic. Die had slechts twee sets nodig: 6-7 en 3-6.
Djokovic had het moeilijk op het blauwe gravel van de Spaanse hoofdstad. Hij is bepaald niet dol op die ondergrond en wist in de eerste set het spel niet te maken. In de tweede set speelde hij ongeïnspireerd, tot hij met 2-5 drie matchpoints tegen kreeg. Die wist hij te keren en de volgende game aan service was voor hem. Een game later was het echter Tipsarevic die nu de trekker overhaalde en 3-6 won.
Vooraf had Djokovic al laten weten niet blij te zijn met deze nieuwe ondergrond en zei dat hij volgend jaar niet weer op het blauwe gravel zal aantreden. Hij wil alleen nog op echte gravelbanen spelen.
Is dat zo? Het kan toch zijn dat de verf die ze hebben gebruikt gladder is dan de verf die ze normaliter gebruiken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:17 schreef wimderon het volgende:
Wat een onzin. Dat deze baan niet goed is heeft niets met de kleur te maken.
Dat is op zich wel waar ja, maar het heeft vaak ook puur te maken dat fedje wat moet warmdraaien. (of andersom, de USO finale, erg nonchalant wordt)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk het wel. Ook al begin je aan zo'n wedstrijd van: ik pak em aan. Als Federer een paar mooie dingen laat zien in de openingsgames, of soepel aanzet aan het eind van set 1, dan is het ook weer zo van: ik kan proberen wat ik wil, hij is beter in veel facetten.
Dan krijgen ze 0 punten die meetellen voor de rankingsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Madrid is toch een verplicht toernooi? Wat gebeurt er als ze niet meedoen zonder dat ze een blessure hebben? (En als Djokovic en Nadal volgens jaar opeens vlak voor Madrid een blessure hebben val thet ook nogal op.)
Ik heb het twee posts hierboven uitgelegd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Het kan toch zijn dat de verf die ze hebben gebruikt gladder is dan de verf die ze normaliter gebruiken?
Niks mis met een andere kleur inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:58 schreef Tim86 het volgende:
De bal is voor de tv-kijker wel veel beter te volgen in ieder geval. Het is kut dat het nu samenvalt met problemen met de baan waardoor dat blauwe gravel meteen een verneukt reputatie oploopt.
Ja, ik zie het, bedankt. Las net in dit artikel dat Tiriac en Santana het ook erkennen. Overigens zei Marcella Mesker gister dat het gravel de afgelopen paar jaar ook te glad was in Madrid; klopt dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het twee posts hierboven uitgelegd.
Volgend jaar fluoriscerende ballenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:58 schreef Tim86 het volgende:
De bal is voor de tv-kijker wel veel beter te volgen in ieder geval. Het is kut dat het nu samenvalt met problemen met de baan waardoor dat blauwe gravel meteen een verneukt reputatie oploopt.
Niet echt fan, maar het is wel heerlijk om hem te zien knallen als hij goed speelt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen fan van Berdych?Ik ken niemand die fan van hem is.
Tipsarevic heeft zich teruggetrokken?quote:
Ditquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:56 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Niet echt fan, maar het is wel heerlijk om hem te zien knallen als hij goed speelt.
Ik jinx Federerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tipsarevic heeft zich teruggetrokken?
Ow, voor mij was het niet evident.quote:
Ik moet duidelijker zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, voor mij was het niet evident.
Oost-Europese Jay Leno eerder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:20 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
bij dit soort foto's vind ik djoko door zijn grijns toch altijd weer op een Oost-Europese gangster lijken(in korte broek, maar dat doen criminelen vast ook wel eens)
Ik dien sneller van begrip te zijn.quote:
Jawel, mijn eerste serieuze bericht moet ik nog posten.quote:
En meteen twee DF's op rij.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef truedestiny het volgende:
Fedje heeft z'n eerste break te pakken.
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Wel pijnlijk om te zien hoor, die gasten die Djoko en Nadal dan uit het toernooi sloegen
je maakt een grap?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel, mijn eerste serieuze bericht moet ik nog posten.
Ja.quote:
Haasequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is volgens jullie momenteel de sterkste speler als hij op zijn best speelt: Federer, Djokovic, Nadal of iemand anders (en zo dat laatste: wie)? Ik zou zelf zeggen Federer.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:21 schreef truedestiny het volgende:
Federer in anderhalf. Berdych raakt geblesseerd. Kan je daarop wedden ergens?
quote:
Bron.quote:Federer beats Tipsarevic to make Madrid Open final
MADRID (AP) —Roger Federer is one win away from displacing Rafael Nadal as the second-ranked player after beating Janko Tipsarevic in straight sets to reach the Madrid Open final on Saturday.
The Swiss star cruised by the seventh-seeded Serb 6-2, 6-3 to advance to the final against Tomas Berdych, who edged Juan Martin del Potro 7-6 (5), 7-6 (6) in the other semifinal.
While both Nadal and top-ranked Novak Djokovic vowed to never again play on Madrid's new blue-clay court after early exits, Federer's more technical style has not been overly hampered by the surface many players have criticized as slippery.
The 16-time Grand Slam champion has not been ranked No. 2 since March of 2011.
Nadal lost to Fernando Verdasco in the third round.
Een graveltoernooi waar Nadal in de 3e ronde is uitgeschakeld en Djoko in de 1/4-finale. Het is inderdaad voorspelbaarheid ten topquote:Op zondag 13 mei 2012 00:46 schreef Norrage het volgende:
Fedje in straights morgen.....zucht,boring toernooi...maar berdych zal eerder winnen dan delpo, dus....hopelijk spannende pot morgen!
Ik heb het vooral over het stuk van Fedje zijn draw. Ik had ten eerste erg gehoopt op een pot tegen Djoko. Die pot tegen Tipsy was gewoon suf. Maar verder is dit wel een fijn onvoorspelbaar toernooi jaquote:Op zondag 13 mei 2012 09:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een graveltoernooi waar Nadal in de 3e ronde is uitgeschakeld en Djoko in de 1/4-finale. Het is inderdaad voorspelbaarheid ten top
Ja, dan staat hij morgen nummer 2.quote:
Wie had dat een tijd geleden durven te voorspellen, dat Federer Nadal voorbij zou gaan op de wereldranglijst zonder dat daar een grote blessure van Nadal aan te pas hoefde te komen. Jij niet iigquote:
Te verklaren doordat er meer Masters toernooien op gravel zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dan staat hij morgen nummer 2.
Hoop dat Fed morgen wint; dan heeft hij net als Nadal 20 Masterstitels. Als Nadal dan volgende week Rome wint, heeft hij er 21. Op die manier kunnen ze het record steeds verder opdrijven. Het valt me trouwens op dat de toppers tegenwoordig veel meer titels winnen dan vroeger. Ik bedoel, Agassi had 17 Masterstitels in zijn hele carriere, die bovendien lang was. Nadal heeft er nu al meer terwijl hij pas op tweederde van zijn carrière zit (als hij fit blijft).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Het is een beetje als het dames tennis ten tijde Sampras: Je weet ongezien (normaal dan) wie er in de halve finale staan.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:56 schreef Morthill het volgende:
Aansluiting met de top is gewoon weg volgens mij. Iedereen had vroeger nog wel kansen, niet alleen Sampras of Agassi, maar tegenwoordig is het verschil zo enorm tussen de top 3 en de rest dat vrijwel alle titels bij die lui blijven.
Erg jammer eigenlijk.
3 tegenover 6 op hardcourt....quote:Op zondag 13 mei 2012 13:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Te verklaren doordat er meer Masters toernooien op gravel zijn.
Murray mag je daarbij ook wel meetellen, heeft toch ook al 8 Masters.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:56 schreef Morthill het volgende:
Aansluiting met de top is gewoon weg volgens mij. Iedereen had vroeger nog wel kansen, niet alleen Sampras of Agassi, maar tegenwoordig is het verschil zo enorm tussen de top 3 en de rest dat vrijwel alle titels bij die lui blijven.
Erg jammer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |