owquote:
owquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
... in elk geval zonder gierende uithalen...
Bij de rokers zeker.quote:
quote:
Ik verander hem op blz 1quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:32 schreef Muis006 het volgende:
Gezwellie
Ik laat Greys het eetlijstje kopieren want dat is haar kindje
Krijgen we dan twee naamkaartjes? Eentje voor de avond en eentje voor het eten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:38 schreef Muis006 het volgende:
Zeg eters, jullie moeten je naamkaartjes voor het eten dan maar makenik ben a) slecht in namen verstaan (goh) en b) nog slechter in ze onthouden
Je bin d'r maar zuunig mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Krijgen we dan twee naamkaartjes? Eentje voor de avond en eentje voor het eten?![]()
Tof plan, ik ben hopeloos in namen onthouden.![]()
Dat gaan we straks even vragen aan 'm.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:42 schreef Muis006 het volgende:
Tof
Hoe gaat Henk dat trouwens aanpakkenheeft ie echt geen hulp nodig?
Je moet hem zelf schrijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:45 schreef indaha het volgende:
Wie doet de naamkaartjesen wel een beetje groot schrijven hoor anders moet ik ook mijn leesbril nog opzetten
Goed excuus om heel dicht over naamplaatplekken te hangen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:45 schreef indaha het volgende:
Wie doet de naamkaartjesen wel een beetje groot schrijven hoor anders moet ik ook mijn leesbril nog opzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |