Melanchtonwegquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Wat je daar ziet is de metrolijn en of je nu van Den Haag of Rotterdam CS komt, je stapt bij die halte met de moeilijke naam uit.
Tenzij je vanaf halte Blijdorp een heel eind wil lopen.
hoe ga jij erheen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Dit is randstadrail erasmuslijn (E) en station melanchtonweg oid
Het is metrolijn E iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Dit is randstadrail erasmuslijn (E) en station melanchtonweg oid
Heen vanaf een uitje in Scheveningen ( tijd dat ikw egga moet ik even bekijken..) met de auto. Terug dus ook met de autoquote:
Dan kan je mss heen met Peter en/of BrandX mee met de autoquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Den Haag
en nee de 24ste hoef ik geen vrij, de 25ste moet ik vrij want anders moet ik vroeg op
ik heb het wel gevraagd maar ik weet eigenlijk niet of ik het gekregen heb
Tram of bus voor jou dus? Of loopt daar nog een andere metrolijn in de buurt? [clueless]quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, laten we zeggen dat als je vanuit mijn richting komt het dus niet handig is. Omdat ik helemaal niet van Den Haag of R'dam CS kom. Maar goed, ik heb het al geregeld!![]()
Gb en mijn zus en Muis en ik zijn er al vroeg, met de autoquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tram of bus voor jou dus? Of loopt daar nog een andere metrolijn in de buurt? [clueless]
Nee er rijdt geen andere metro lijn in de buurtquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tram of bus voor jou dus? Of loopt daar nog een andere metrolijn in de buurt? [clueless]
jongequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Heen vanaf een uitje in Scheveningen ( tijd dat ikw egga moet ik even bekijken..) met de auto. Terug dus ook met de autoEn niet al te laat.. ligt er aan of ik maandag/dinsdag een sollicitatiegesprek heb en de 25 mijn 1e dag heb of niet..
Als ik kan kiezen: 1e werkdag op 25 mei of we kijken nog even naar andere kandidaten.. dan weet ik de keuze welquote:
DOETTATDANEENS, JONGUHHHH!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:56 schreef sp3c het volgende:
ik misschien ook maar ik moet mijn baas daar nog is over spreken geloof ik
vrij vragen gaat een stuk moeilijker als je niet al vrij was blijkbaar
gewoon zeggen:quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ik kan kiezen: 1e werkdag op 25 mei of we kijken nog even naar andere kandidaten.. dan weet ik de keuze wel
Fixed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon zeggen:
'er zijn geen andere kandidaten, jullie zouden wel goed stom zijn als jullie daarmee in zee gingen ... ik begin de 25ste om 1 uur ... mogelijk later' nodig jullie uit voor een kennismakingsborrel met mij en mijn vrienden op 24 mei.
morgen bro geez!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
DOETTATDANEENS, JONGUHHHH!
Jullie maken het allemaal veel te spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dus ik mag zaterdagavond ook niet komen klagen dat ik zondagmorgen heel vroeg eruit moet omdat ik mijn dienst van vrijdag naar zondag heb geruild?quote:
Nee, want dan zit je toch nog op je roze ESF wolkquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus ik mag zaterdagavond ook niet komen klagen dat ik zondagmorgen heel vroeg eruit moet omdat ik mijn dienst van vrijdag naar zondag heb geruild?
Ze zullen het maar net verknippenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:09 schreef sp3c het volgende:
nou goed, kapperstress dus?
zal ik ook naar de kapper gaan en waarom is dat stressen?
owquote:
owquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
... in elk geval zonder gierende uithalen...
Bij de rokers zeker.quote:
quote:
Ik verander hem op blz 1quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:32 schreef Muis006 het volgende:
Gezwellie
Ik laat Greys het eetlijstje kopieren want dat is haar kindje
Krijgen we dan twee naamkaartjes? Eentje voor de avond en eentje voor het eten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:38 schreef Muis006 het volgende:
Zeg eters, jullie moeten je naamkaartjes voor het eten dan maar makenik ben a) slecht in namen verstaan (goh) en b) nog slechter in ze onthouden
Je bin d'r maar zuunig mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Krijgen we dan twee naamkaartjes? Eentje voor de avond en eentje voor het eten?![]()
Tof plan, ik ben hopeloos in namen onthouden.![]()
Dat gaan we straks even vragen aan 'm.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:42 schreef Muis006 het volgende:
Tof
Hoe gaat Henk dat trouwens aanpakkenheeft ie echt geen hulp nodig?
Je moet hem zelf schrijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:45 schreef indaha het volgende:
Wie doet de naamkaartjesen wel een beetje groot schrijven hoor anders moet ik ook mijn leesbril nog opzetten
Goed excuus om heel dicht over naamplaatplekken te hangen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:45 schreef indaha het volgende:
Wie doet de naamkaartjesen wel een beetje groot schrijven hoor anders moet ik ook mijn leesbril nog opzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |