Oh, die weer. Gelukkig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, over m'n andere vriend, don't worry.
Ah joh het is toch donker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben niet als dusdanig herkenbaar. En zeker niet na Engeland
Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En volgens mij komt Duuf zo posten dat je je niet aan moet stellen
Dat waren toch die miepjes van Kinderen voor Kinderen?quote:
Zie, deze man heeft er verstand vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat waren toch die miepjes van Kinderen voor Kinderen?
Zus-Zwagertquote:
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht al, zo onoplettend ben ik toch niet
ik gaat morgen toch naar de kapperTquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon naar eentje met te donker geverfd haar en daar plak ik een stickerrrrtttt op met PatriQue
Gaat lekker zo met de vroeg wegganersquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:42 schreef Oognip het volgende:
Ik baal een klein beetje, want ik heb de 25e 2 collegesVan 8:45-12:00 uur. Ik heb al amper college en als ik deze dan ook nog ga skippen... Is wel zonde.
Ja maar alleen om te knippen was het plan, toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik gaat morgen toch naar de kapperT
ja... Even kijken hoe het er uit ziet na het knippenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar alleen om te knippen was het plan, toch?
Met ingebouwde naamplaat.quote:
gnagnagnagnaquote:
Kom op zegquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef Greys het volgende:
Wat zitten jullie nou ineens toch allemaal met shifts en colleges enzo.
BrrrrrrrrrrrrrrrIk word er nerveus van.
Straks taait iedereen om 23 uur af, zitten we daar met de bitterballen
maar ik ben trouwens wel vrij de volgende dag dus zag ik op het rooster maar de baas heb ik nog niet gesproken erover want dat ben ik vergetenquote:
Ja, ik ben stom geweest.. aangegeven dat ik de hele dag beschikbaar was ipv vrij moestquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef Greys het volgende:
Wat zitten jullie nou ineens toch allemaal met shifts en colleges enzo.
BrrrrrrrrrrrrrrrIk word er nerveus van.
Straks taait iedereen om 23 uur af, zitten we daar met de bitterballen
Ik vermoord jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja... Even kijken hoe het er uit ziet na het knippenanders gooit ik er nog een potje blondt ovrrheen ofzo :p
ban!!!quote:
Dan zet je er zelf toch de schaar even in! Dat kan je zo goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn straks allemaal gekapperttttt![]()
Kom ik aan met mijn non-geknipte-haar
Jeugdsentiment Engelbertquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:10 schreef Greys het volgende:
Engelbert heeft gisteravond voor het eerst zijn Eurovisienummer live op tv gezongen.
Men vroeg zich af of de krasse knar het nog wel kon, live.
Zie Engelbert topic.
Ik zeg... UK volgend jaar
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zet je er zelf toch de schaar even in! Dat kan je zo goed.
Ben al bijna klaar mopquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, die muziek moet ik nog ergens vandaan toveren de komende tijd.
Zeg!quote:
Ben ik even blij dat de meneer in een ander hotel slaapt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen die leuk, knap of rijk is bij mij in bed zodat we baby's kunnen maken.
Misschien verandert ie van gedachtenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat de meneer in een ander hotel slaapt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien verandert ie van gedachten.
En dan ga jij baby's met hem maken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien verandert ie van gedachten.
He, niet geschoten is altijd misquote:
Wijze woorden.quote:
Laat jij hem hier meelezen?quote:
Rightly so.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stel me bij MrMuis nu wel echt een hele knappe kerel voor![]()
.
Ja ik baal stiekem ook echt welquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Al issut een orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef Steve het volgende:
Nu ziet rechtop in de wind in mijn hoofd..
Zo mag ik het horen, whohooooooooooquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee... Ik heb een collega die voor mij kan werken
Dat stel je je dan goed voor!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Wat slecht zegquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Waylon en Willemijn Verkaik (Wicked) hebben ook nog De Eerste Keer gezongen
Ik zit ze nu even allemaal te kijken van 2004 en 2005... maar er zitten nog best artiesten tussen die of al vergane glorie waren of juist jaren later nog bekender werden dan toen: Charly Luske, Justine Pelmelay, Arno Kolenbrander, Johnny Rosenberg, Judith Jobse, Bas en Joël, Tiffany (Idols)quote:
Ik ga niet vroeg wegquote:
Ohhhhhhh sorryquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga niet vroeg wegHet eerste college skip ik sowieso en de 2e misschien. Maar ik wil absoluut niet eerder weg erom
anders zit ik maar gaar in de collegezaal, moet ook kunnen
Dat moet ook maar ik heb besloten dat niet te doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh sorry
Dan begreep ik het verkeerd, ik dacht dat je 's ochtends al om 8 uur op college moest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |