Ben al bijna klaar mopquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, die muziek moet ik nog ergens vandaan toveren de komende tijd.
Zeg!quote:
Ben ik even blij dat de meneer in een ander hotel slaapt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen die leuk, knap of rijk is bij mij in bed zodat we baby's kunnen maken.
Misschien verandert ie van gedachtenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat de meneer in een ander hotel slaapt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien verandert ie van gedachten.
En dan ga jij baby's met hem maken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien verandert ie van gedachten.
He, niet geschoten is altijd misquote:
Wijze woorden.quote:
Laat jij hem hier meelezen?quote:
Rightly so.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stel me bij MrMuis nu wel echt een hele knappe kerel voor![]()
.
Ja ik baal stiekem ook echt welquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Al issut een orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef Steve het volgende:
Nu ziet rechtop in de wind in mijn hoofd..
Zo mag ik het horen, whohooooooooooquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee... Ik heb een collega die voor mij kan werken
Dat stel je je dan goed voor!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Wat slecht zegquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Waylon en Willemijn Verkaik (Wicked) hebben ook nog De Eerste Keer gezongen
Ik zit ze nu even allemaal te kijken van 2004 en 2005... maar er zitten nog best artiesten tussen die of al vergane glorie waren of juist jaren later nog bekender werden dan toen: Charly Luske, Justine Pelmelay, Arno Kolenbrander, Johnny Rosenberg, Judith Jobse, Bas en Joël, Tiffany (Idols)quote:
Ik ga niet vroeg wegquote:
Ohhhhhhh sorryquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga niet vroeg wegHet eerste college skip ik sowieso en de 2e misschien. Maar ik wil absoluut niet eerder weg erom
anders zit ik maar gaar in de collegezaal, moet ook kunnen
Dat moet ook maar ik heb besloten dat niet te doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh sorry
Dan begreep ik het verkeerd, ik dacht dat je 's ochtends al om 8 uur op college moest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |