SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wil trouwens ook nog een tattoo laten zetten met een symbool wat staat voor 'ouders'
zet gewoon een koi fish op je voorhoofdquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wil trouwens ook nog een tattoo laten zetten met een symbool wat staat voor 'ouders'
Ik heb geen Taakstraf..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
broer, hoe lang is je taakstraf nog?![]()
Olie & Oliefilter?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:11 schreef xaban06 het volgende:
Remschijf geventileerd voor HIGH CARBON 0 986 478 571 BOSCH
Remblokset voor 0 986 494 015 BOSCH
Luchtfilter 1 457 433 588 BOSCH
Brandstoffilter 0 450 906 450 BOSCH
Interieurfilter ADSOTOP CUK 6724 MANN - FILTER
Ben ik iets vergeten?
Tattoos moet je niet doen, zonde van je lichaam.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Git ve birdaha hic gelmequote:Op
[url=http://forum.fok.nl/
topic/1814291/6/50#111361568]donderdag 10 mei 2012
00:11[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/
profile/61100]Triggershot[/url] het volgende: [..] Ik verken
mijn opties.![]()
Voorwaardelijk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb geen Taakstraf..
[..]
Olie & Oliefilter?
Koelvloeistof?
Dat EGR gedoe?
Ik vind het nou eenmaal mooiquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tattoos moet je niet doen, zonde van je lichaam.
Olie & filter heb ik al liggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb geen Taakstraf..
[..]
Olie & Oliefilter?
Koelvloeistof?
Dat EGR gedoe?
Onder voorwaarde geschorst dat ik mij hou aan de reclassering...quote:
Mag ik je tattoeren?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik vind het nou eenmaal mooi
En het is verslavend
dealert..?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Olie & filter heb ik al liggen.
Koelvloeistof inderdaad.
Nee, geen EGR, was wat anders, bak yine unuttum hoe het heetteEn ik weet niet waar je dat kan verkrijgen.
verkoop je nog araba teybquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Onder voorwaarde geschorst dat ik mij hou aan de reclassering...
Jaa mot ge kopuh?quote:
Zal voor jullie misschien raar overkomen, of niet te begrijpen. Maar ik wil dat laten zetten om de band te symboliseren die ik met mijn ouders hebquote:
Ik heb helemaal geen taakstraf, die Presidente zit maar te trollen..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Burdaki dealer serefsiz. Misschien bij een andere.
Hayirdir, taakstraf felan, ne oldu?
Nee.quote:
Yep, met USB..quote:
duymadin mi, ze hebben die winkel van hem dichtgetimmerd..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
mag ik andere dingen met je doen?
quote:
Nee, ten 1e hou ik niet van massages.. En ten 2e ga ik met Turq trouwenquote:
neequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom jij überhaupt wel buiten je kamerdeur?
Dat 2e is prima maar dat eerstequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ten 1e hou ik niet van massages.. En ten 2e ga ik met Turq trouwen
Wat jij houdt niet van massages lan..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Had jij het laatst niet over uitlatingen op het internet, dat je niet zomaar van alles moet posten, omdat je kind het later terug kan lezen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
met Turq die tienervader..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
duymadin mi, ze hebben die winkel van hem dichtgetimmerd..
En nog steeds heb ik spijt dat ik een kind heb als jou..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
met Turq die tienervader..![]()
die gast was al vader op zijn 16e toen ie die ene negerin in mijn box had gebatst en zwanger gemaakt.. nog steeds erkent ie zijn kind niet..![]()
veel succes met hem
Heuh? Nee dat ging over uitgaan..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Had jij het laatst niet over uitlatingen op het internet, dat je niet zomaar van alles moet posten, omdat je kind het later terug kan lezen?
Ik vergeef het hemquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
met Turq die tienervader..![]()
die gast was al vader op zijn 16e toen ie die ene negerin in mijn box had gebatst en zwanger gemaakt.. nog steeds erkent ie zijn kind niet..![]()
veel succes met hem
quote:
Ik vraag het. Wat het er mee te maken heeft begrijp je vast wel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heuh? Nee dat ging over uitgaan..
Maar wat heeft dat hiermee te maken
Waarom probeer je mensen hier zwart te makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:25 schreef EL_Presidente het volgende:
Turquaz is echt grappenmaker, stuur ie me DM berichtjes dat Jaleesa een slet is, en nu probeert ie haar zelf te regelen.. vay seni gidi
ileri gitme, adam ol..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:25 schreef EL_Presidente het volgende:
Turquaz is echt grappenmaker, stuur ie me DM berichtjes dat Jaleesa een slet is, en nu probeert ie haar zelf te regelen.. vay seni gidi
goeien garpquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom probeer je mensen hier zwart te maken
You madquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:25 schreef EL_Presidente het volgende:
PIC, SIKTIR GIT ARTIKquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik zeg gewoon de waarheid bro..
Dat ik een grapje maak?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vraag het. Wat het er mee te maken heeft begrijp je vast wel?
Noem mij geen bro, schaapquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
En wij geloven met zn allen natuurlijk de kloonquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Doe deze ook maar QFT:quote:
quote:
Over trouwen? Wow, jij neemt dit wel erggggg serieus zeg..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zijn dat onderwerpen om een grapje over te maken, als moeder zijnde?
welke grap abi..?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zijn dat onderwerpen om een grapjes over te maken, als moeder zijnde?
Ja, dat een moeder, geintjes maakt over trouwen met (onbekende) andere mannen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Over trouwen? Wow, jij neemt dit wel erggggg serieus zeg..
Hij is geen onbekende..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, dat een moeder, geintjes maakt over trouwen met (onbekende) andere mannen.
kusum Aydinquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je insinueren dat ik fenerli ben ?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef EL_Presidente het volgende:
Jaleesa doet het zowat met iedereen op dit forum
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je insinueren dat ik fenerli ben ?
Shin Chan is tof.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..].
Story of my live, trouwens. Basisschool, voortgezet onderwijs, hoger onderwijs, het internet.... Werd weleens Shin Chan genoemd.
.
Waar moest ik nog meer op reageren dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je alleen daar op zou reageren
Turquaz doet haarquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Waar moest ik nog meer op reageren dan?
Misschien ben ik wel hopeloos verliefd op Turq en wil ik echt heeeeeeeeel graag met hem trouwen?
Yep, behalve met een zolderautist met 13 klonen als jij..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef EL_Presidente het volgende:
Jaleesa doet het zowat met iedereen op dit forum
Hallo auto!quote:
Julis is ook kunstenares!quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:36 schreef anisoptera het volgende:
Julis, je laatste kunstwerk is erg realistisch! Mooi getekend.
Omdat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:36 schreef EL_Presidente het volgende:
he Julis waarom maak je nooit een kunstwerk van mij?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:36 schreef anisoptera het volgende:
Julis, je laatste kunstwerk is erg realistisch! Mooi getekend.
Omdat er geen foto van jou bekend hier is.. Of buiten je voordeur..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:36 schreef EL_Presidente het volgende:
he Julis waarom maak je nooit een kunstwerk van mij?
Wat vieren ze?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:38 schreef xaban06 het volgende:
Serefsiz tyvus kut studenten, beetje lopen toeteren op straat.
Kom we gaan hun feestje verstoren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet, Delft zal wel weer een festival hebben ofzo. Heel de avond hoor ik ze al.
Shin Chan is echt briljant.quote:
Ja hoi, don'tquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
jij magge geen toerkisch praten. jij nie begrijpquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja ook hoi, maar leg eens uit? Wat don't?
Ik ben Nogay, civciv.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:41 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij eigenlijk de Tataar bent. Iyi geceler
.
Iyi geceler.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:41 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij eigenlijk de Tataar bent. Iyi geceler
.
Dan weet je meer dan ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:46 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat TS zeer waarschijnlijk blauw gaat worden.
Oh sowieso, jij bent briljant ver boven mijn realisering, maar ook vermoedens berusten op ietsquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ik weet het niet, het is een vermoeden. Maar kan best zijn dat ik meer weet, thanks.
Kom maar halen, dan maak ik er 1 speciaal voor jouquote:
Welnee, maar zolang ik nog niet zo goed ben in Turks moet je geen half topic vol gaan lullenquote:
Chagrijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:44 schreef xaban06 het volgende:
For fuck sake zeg, post je constant in het NL, glipt er af en toe wat Turks tussen, komt rood langs. Boehoe.
Mag ik een blauwe naamquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, maar zolang ik nog niet zo goed ben in Turks moet je geen half topic vol gaan lullen
quote:
Hoe wil je Turks beheersen zonder dat wij Turks posten? Hmmmmm?!quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, maar zolang ik nog niet zo goed ben in Turks moet je geen half topic vol gaan lullen
Ik krijg steeds vaker DM's van users die ik nooit heb zien posten en die mij persoonlijke vragen stellen of ergens van beschuldigen. Ik geloof dat er een groot complot gaande is tegen mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kom maar halen, dan maak ik er 1 speciaal voor jou
Wanneer ging ik die schrijven?quote:
Ik zit zowiezo niet in het complot. Ik bied je een schuilplaats.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik krijg steeds vaker DM's van users die ik nooit heb zien posten en die mij persoonlijke vragen stellen of ergens van beschuldigen. Ik geloof dat er een groot complot gaande is tegen mijn persoonlijkheid.
Ik heet Jaleesa.. Hoiquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yv., heb je me een beetje kunnen vergeven voor wat ik zo'n 4 geleden hebt geflikt?
4 wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yv., heb je me een beetje kunnen vergeven voor wat ik zo'n 4 geleden hebt geflikt?
Dapper van je.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zit zowiezo niet in het complot. Ik bied je een schuilplaats.
Alleen dapper?quote:
Ohhhhquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik haak even in in op de inhoud van je post.
EL_Presidente. Streepje,quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:54 schreef Weissman het volgende:
Yv, bedankt voor het bannen van die idioot
Euh, over wat?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en gooi mijn beide topics even dicht aub
Oooooh, van Dordrecht! Ik moet de foto's nog van de camera halen zelfsquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moskeebezoek
en gooi mijn beide topics even dicht aub
Ik hoor het wel wanneer ik een extra bed voor je klaar moet zettenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Joden een schuilplaats bieden in moeilijke tijden is dapper.
En daarna pas lief
Ooooh dát.quote:
quote:
Je wordt steeds Turkser joh, met je 'later / morgen'quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh, van Dordrecht! Ik moet de foto's nog van de camera halen zelfs
Om welke reden dan?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer ik een extra bed voor je klaar moet zetten
Ik ben dapper yeey!quote:
Soyle!quote:
Aii mammii..quote:
Yes, i see the tattoos very clearly..quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wordt steeds Turkser joh, met je 'later / morgen'
Ahahahaha pislikquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yes, i see the tattoos very clearly..
sssssst... devam..quote:
quote:
Nee, ik.quote:
Heb je zo'n mooie Amish baard? Dat is echt vet hip man!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dag dat Yvonne jou verkiest boven mij scheer ik mijn baard.
Daarom, doet ze niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb je zo'n mooie Amish baard? Dat is echt vet hip man!
Wat jij eet doen?quote:
quote:
Wie doet datquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:24 schreef Turquaz52 het volgende:
uuulen ik had allang moeten slapen, iemand houd mij steeds wakker..
Hij eet sigaretten!quote:
of was het shagquote:
Yaaa bi bilsem, J....quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wie doet datwieeeeeeee wie wie wie
Nedendir acaba..?quote:
Moet ik haar klappen ofzo? Heh? Heh? Nou????quote:
Hoi El_p!quote:
Ik heb nergens gezegd dat het een dame was..?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Moet ik haar klappen ofzo? Heh? Heh? Nou????
Jajoh.. Ik geloof niks meer hier.. Al helemaal niet aangezien het een profiel is van 2 weken oudquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
nee, zij is echt. zij bestaat echt bedoel ik.
Ik ga er vanuit dat je niet speciaal wakker blijft voor een man?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het een dame was..?
foto van baard!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dag dat Yvonne jou verkiest boven mij scheer ik mijn baard.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:32 schreef Weissman het volgende:
I dont eat pizza, I eat pussy
when he wouldn't, holla at ya boiiiii
Hazreti Lil wayne
Ik ga me toch hard lachen als mijn naam morgen opeens blauw is.. Al is het maar voor een dagquote:
Dat was geen baard manquote:
Get the hint manquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ga me toch hard lachen als mijn naam morgen opeens blauw is.. Al is het maar voor een dag
Is hij een Chineesquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:32 schreef Weissman het volgende:
I dont eat pizza, I eat pussy
when he wouldn't, holla at ya boiiiii
Hazreti Lil wayne
Ik ken jou ook, maar Weiss is mijn maatje hier. O bir yana, siz bir yana.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie ben jij dan, dat je Weissman aanspreekt met Weiss? Alsof het je legermaatje is.
Weg karizma.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, Triggershot heeft donshaartjes en komt tof doen met zijn gezichtsbeharing..
Iyi geceler!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Eey Turkmenschen, ich bin nou echt slapfen jaaa..
ii Geceler
xxTurqq
Ik heb een Chinese vriend die gewoon rijst met kikkerpootjes eet.quote:
Binnenkomen met de groet van god en Weiss is je maatje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:36 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
Ik ken jou ook, maar Weiss is mijn maatje hier. O bir yana, siz bir yana.
Sandaquote:
Joaquinquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:37 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
Komt door je grote Turken neus.
Maar, je ruikt goed haha
Pootjes nog wel! Ooit geproefd?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb een Chinese vriend die gewoon rijst met kikkerpootjes eet.
[..]
Binnenkomen met de groet van god en Weiss is je maatje?
Sagol can, sanada..quote:
Ik niet, ik heb echt een zwakke maag, ik ga al over mijn nek bij te vettig eten, laat staan bij weekdiertjes.quote:
Mashallah broeder; een zwakke maag is een teken van een sterk hart.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een zwakke maag, ik ga al over mijn nek bij te vettig eten, laat staan bij weekdiertjes.
Iyi gecelerquote:
Hm, beter dat je dan niet hebt geproefd inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een zwakke maag, ik ga al over mijn nek bij te vettig eten, laat staan bij weekdiertjes.
iyi geceler annacigiim..quote:
Nee, mijn brein heeft mijn eetpatroon psychologisch ingesteld. Ik eet al zo lang gezond dat als ik slecht eet mijn lichaam alle slechte stoffen meteen naar buiten werkt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mashallah broeder; een zwakke maag is een teken van een sterk hart.
stuuuur dahaaaaaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilde ik je net mijn cerror look sturen
Mashallah jouw iman moet wel heel goed zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, mijn brein heeft mij eetpatroon psychologisch ingesteld. Ik eet al zo lang gezond dat als ik slecht eet mijn lichaam alle slechte stoffen meteen naar buiten werkt.
Sus lan mushrik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mashallah jouw iman moet wel heel goed zijn.
ii geceler bitaneciik Moderaterummm.. xxquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iyi geceler askim Tuuuuuurq...
Ik moet van mijn man gaan slapen.. Doei![]()
Alleen voor Yv.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Trigger... Before en after fotos graag.. Met baard/zonder baard!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kalbimi Allahtan daha mi iyi biliyorsun, pezevenk.
Zoniet, volgt er een ban!quote:
Is ook van jouquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
NIet dat ik in jouw Allah geloof, maar anladigin dil bu, napayim.
Ban mij, ban mij.. Ban mij diep in je hart en gooi de sleutel weg..quote:
Zwart = undercover modquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Arcadia is een slechte jongen. Ik kan dat ook.
Hahaha, zou je wel graag willen weten hequote:
Geen knopjes dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha, zou je wel graag willen weten hemaar helaas mag ik er geen misbruik van maken..
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ii geceler bitaneciik Moderaterummm.. xx
![]()
Ik dacht aan: iemand zwart maken. Figuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zwart = undercover mod
Nu kan ik TR's plaatsen enzulks.
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Mwuah, ik weet hoe de knopjes eruit zien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Ik ben een diepe jongen zonder dat ik het zelf doorheb, wat kan ik zeggen, stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dacht aan: iemand zwart maken. Figuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |