Mashallah broeder; een zwakke maag is een teken van een sterk hart.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een zwakke maag, ik ga al over mijn nek bij te vettig eten, laat staan bij weekdiertjes.
Iyi gecelerquote:
Hm, beter dat je dan niet hebt geproefd inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een zwakke maag, ik ga al over mijn nek bij te vettig eten, laat staan bij weekdiertjes.
iyi geceler annacigiim..quote:
Nee, mijn brein heeft mijn eetpatroon psychologisch ingesteld. Ik eet al zo lang gezond dat als ik slecht eet mijn lichaam alle slechte stoffen meteen naar buiten werkt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mashallah broeder; een zwakke maag is een teken van een sterk hart.
stuuuur dahaaaaaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilde ik je net mijn cerror look sturen
Mashallah jouw iman moet wel heel goed zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, mijn brein heeft mij eetpatroon psychologisch ingesteld. Ik eet al zo lang gezond dat als ik slecht eet mijn lichaam alle slechte stoffen meteen naar buiten werkt.
Sus lan mushrik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mashallah jouw iman moet wel heel goed zijn.
ii geceler bitaneciik Moderaterummm.. xxquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iyi geceler askim Tuuuuuurq...
Ik moet van mijn man gaan slapen.. Doei![]()
Alleen voor Yv.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Trigger... Before en after fotos graag.. Met baard/zonder baard!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kalbimi Allahtan daha mi iyi biliyorsun, pezevenk.
Zoniet, volgt er een ban!quote:
Is ook van jouquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
NIet dat ik in jouw Allah geloof, maar anladigin dil bu, napayim.
Ban mij, ban mij.. Ban mij diep in je hart en gooi de sleutel weg..quote:
Zwart = undercover modquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Arcadia is een slechte jongen. Ik kan dat ook.
Hahaha, zou je wel graag willen weten hequote:
Geen knopjes dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha, zou je wel graag willen weten hemaar helaas mag ik er geen misbruik van maken..
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ii geceler bitaneciik Moderaterummm.. xx
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |