Hij eet sigaretten!quote:
of was het shagquote:
Yaaa bi bilsem, J....quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wie doet datwieeeeeeee wie wie wie
Nedendir acaba..?quote:
Moet ik haar klappen ofzo? Heh? Heh? Nou????quote:
Hoi El_p!quote:
Ik heb nergens gezegd dat het een dame was..?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Moet ik haar klappen ofzo? Heh? Heh? Nou????
Jajoh.. Ik geloof niks meer hier.. Al helemaal niet aangezien het een profiel is van 2 weken oudquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
nee, zij is echt. zij bestaat echt bedoel ik.
Ik ga er vanuit dat je niet speciaal wakker blijft voor een man?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het een dame was..?
foto van baard!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dag dat Yvonne jou verkiest boven mij scheer ik mijn baard.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:32 schreef Weissman het volgende:
I dont eat pizza, I eat pussy
when he wouldn't, holla at ya boiiiii
Hazreti Lil wayne
Ik ga me toch hard lachen als mijn naam morgen opeens blauw is.. Al is het maar voor een dagquote:
Dat was geen baard manquote:
Get the hint manquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ga me toch hard lachen als mijn naam morgen opeens blauw is.. Al is het maar voor een dag
Is hij een Chineesquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:32 schreef Weissman het volgende:
I dont eat pizza, I eat pussy
when he wouldn't, holla at ya boiiiii
Hazreti Lil wayne
Ik ken jou ook, maar Weiss is mijn maatje hier. O bir yana, siz bir yana.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie ben jij dan, dat je Weissman aanspreekt met Weiss? Alsof het je legermaatje is.
Weg karizma.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, Triggershot heeft donshaartjes en komt tof doen met zijn gezichtsbeharing..
Iyi geceler!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Eey Turkmenschen, ich bin nou echt slapfen jaaa..
ii Geceler
xxTurqq
Ik heb een Chinese vriend die gewoon rijst met kikkerpootjes eet.quote:
Binnenkomen met de groet van god en Weiss is je maatje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:36 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
Ik ken jou ook, maar Weiss is mijn maatje hier. O bir yana, siz bir yana.
Sandaquote:
Joaquinquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:37 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
Komt door je grote Turken neus.
Maar, je ruikt goed haha
Pootjes nog wel! Ooit geproefd?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb een Chinese vriend die gewoon rijst met kikkerpootjes eet.
[..]
Binnenkomen met de groet van god en Weiss is je maatje?
Sagol can, sanada..quote:
Ik niet, ik heb echt een zwakke maag, ik ga al over mijn nek bij te vettig eten, laat staan bij weekdiertjes.quote:
Mashallah broeder; een zwakke maag is een teken van een sterk hart.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een zwakke maag, ik ga al over mijn nek bij te vettig eten, laat staan bij weekdiertjes.
Iyi gecelerquote:
Hm, beter dat je dan niet hebt geproefd inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een zwakke maag, ik ga al over mijn nek bij te vettig eten, laat staan bij weekdiertjes.
iyi geceler annacigiim..quote:
Nee, mijn brein heeft mijn eetpatroon psychologisch ingesteld. Ik eet al zo lang gezond dat als ik slecht eet mijn lichaam alle slechte stoffen meteen naar buiten werkt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mashallah broeder; een zwakke maag is een teken van een sterk hart.
stuuuur dahaaaaaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilde ik je net mijn cerror look sturen
Mashallah jouw iman moet wel heel goed zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, mijn brein heeft mij eetpatroon psychologisch ingesteld. Ik eet al zo lang gezond dat als ik slecht eet mijn lichaam alle slechte stoffen meteen naar buiten werkt.
Sus lan mushrik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mashallah jouw iman moet wel heel goed zijn.
ii geceler bitaneciik Moderaterummm.. xxquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iyi geceler askim Tuuuuuurq...
Ik moet van mijn man gaan slapen.. Doei![]()
Alleen voor Yv.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Trigger... Before en after fotos graag.. Met baard/zonder baard!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kalbimi Allahtan daha mi iyi biliyorsun, pezevenk.
Zoniet, volgt er een ban!quote:
Is ook van jouquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
NIet dat ik in jouw Allah geloof, maar anladigin dil bu, napayim.
Ban mij, ban mij.. Ban mij diep in je hart en gooi de sleutel weg..quote:
Zwart = undercover modquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Arcadia is een slechte jongen. Ik kan dat ook.
Hahaha, zou je wel graag willen weten hequote:
Geen knopjes dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha, zou je wel graag willen weten hemaar helaas mag ik er geen misbruik van maken..
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ii geceler bitaneciik Moderaterummm.. xx
![]()
Ik dacht aan: iemand zwart maken. Figuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zwart = undercover mod
Nu kan ik TR's plaatsen enzulks.
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Mwuah, ik weet hoe de knopjes eruit zien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |