Wat vieren ze?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:38 schreef xaban06 het volgende:
Serefsiz tyvus kut studenten, beetje lopen toeteren op straat.
Kom we gaan hun feestje verstoren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet, Delft zal wel weer een festival hebben ofzo. Heel de avond hoor ik ze al.
Shin Chan is echt briljant.quote:
Ja hoi, don'tquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Burdaki dealer serefsiz. Misschien bij een andere.
Hayirdir, taakstraf felan, ne oldu?
jij magge geen toerkisch praten. jij nie begrijpquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja ook hoi, maar leg eens uit? Wat don't?
Ik ben Nogay, civciv.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:41 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij eigenlijk de Tataar bent. Iyi geceler
.
Iyi geceler.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:41 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij eigenlijk de Tataar bent. Iyi geceler
.
Dan weet je meer dan ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:46 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat TS zeer waarschijnlijk blauw gaat worden.
Oh sowieso, jij bent briljant ver boven mijn realisering, maar ook vermoedens berusten op ietsquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ik weet het niet, het is een vermoeden. Maar kan best zijn dat ik meer weet, thanks.
Kom maar halen, dan maak ik er 1 speciaal voor jouquote:
Welnee, maar zolang ik nog niet zo goed ben in Turks moet je geen half topic vol gaan lullenquote:
Chagrijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:44 schreef xaban06 het volgende:
For fuck sake zeg, post je constant in het NL, glipt er af en toe wat Turks tussen, komt rood langs. Boehoe.
Mag ik een blauwe naamquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, maar zolang ik nog niet zo goed ben in Turks moet je geen half topic vol gaan lullen
quote:
Hoe wil je Turks beheersen zonder dat wij Turks posten? Hmmmmm?!quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, maar zolang ik nog niet zo goed ben in Turks moet je geen half topic vol gaan lullen
Ik krijg steeds vaker DM's van users die ik nooit heb zien posten en die mij persoonlijke vragen stellen of ergens van beschuldigen. Ik geloof dat er een groot complot gaande is tegen mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kom maar halen, dan maak ik er 1 speciaal voor jou
Wanneer ging ik die schrijven?quote:
Ik zit zowiezo niet in het complot. Ik bied je een schuilplaats.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik krijg steeds vaker DM's van users die ik nooit heb zien posten en die mij persoonlijke vragen stellen of ergens van beschuldigen. Ik geloof dat er een groot complot gaande is tegen mijn persoonlijkheid.
Ik heet Jaleesa.. Hoiquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yv., heb je me een beetje kunnen vergeven voor wat ik zo'n 4 geleden hebt geflikt?
4 wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yv., heb je me een beetje kunnen vergeven voor wat ik zo'n 4 geleden hebt geflikt?
Dapper van je.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zit zowiezo niet in het complot. Ik bied je een schuilplaats.
Alleen dapper?quote:
Ohhhhquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik haak even in in op de inhoud van je post.
EL_Presidente. Streepje,quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:54 schreef Weissman het volgende:
Yv, bedankt voor het bannen van die idioot
Euh, over wat?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en gooi mijn beide topics even dicht aub
Oooooh, van Dordrecht! Ik moet de foto's nog van de camera halen zelfsquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moskeebezoek
en gooi mijn beide topics even dicht aub
Ik hoor het wel wanneer ik een extra bed voor je klaar moet zettenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Joden een schuilplaats bieden in moeilijke tijden is dapper.
En daarna pas lief
Ooooh dát.quote:
quote:
Je wordt steeds Turkser joh, met je 'later / morgen'quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh, van Dordrecht! Ik moet de foto's nog van de camera halen zelfs
Om welke reden dan?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer ik een extra bed voor je klaar moet zetten
Ik ben dapper yeey!quote:
Soyle!quote:
Aii mammii..quote:
Yes, i see the tattoos very clearly..quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wordt steeds Turkser joh, met je 'later / morgen'
Ahahahaha pislikquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yes, i see the tattoos very clearly..
sssssst... devam..quote:
quote:
Nee, ik.quote:
Heb je zo'n mooie Amish baard? Dat is echt vet hip man!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dag dat Yvonne jou verkiest boven mij scheer ik mijn baard.
Daarom, doet ze niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb je zo'n mooie Amish baard? Dat is echt vet hip man!
Wat jij eet doen?quote:
quote:
Wie doet datquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:24 schreef Turquaz52 het volgende:
uuulen ik had allang moeten slapen, iemand houd mij steeds wakker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |