met Turq die tienervader..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ten 1e hou ik niet van massages.. En ten 2e ga ik met Turq trouwen
Kan er ook niks aan doenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
duymadin mi, ze hebben die winkel van hem dichtgetimmerd..
En nog steeds heb ik spijt dat ik een kind heb als jou..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
met Turq die tienervader..![]()
die gast was al vader op zijn 16e toen ie die ene negerin in mijn box had gebatst en zwanger gemaakt.. nog steeds erkent ie zijn kind niet..![]()
veel succes met hem
Heuh? Nee dat ging over uitgaan..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Had jij het laatst niet over uitlatingen op het internet, dat je niet zomaar van alles moet posten, omdat je kind het later terug kan lezen?
Ik vergeef het hemquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
met Turq die tienervader..![]()
die gast was al vader op zijn 16e toen ie die ene negerin in mijn box had gebatst en zwanger gemaakt.. nog steeds erkent ie zijn kind niet..![]()
veel succes met hem
quote:
Ik vraag het. Wat het er mee te maken heeft begrijp je vast wel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heuh? Nee dat ging over uitgaan..
Maar wat heeft dat hiermee te maken
Waarom probeer je mensen hier zwart te makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:25 schreef EL_Presidente het volgende:
Turquaz is echt grappenmaker, stuur ie me DM berichtjes dat Jaleesa een slet is, en nu probeert ie haar zelf te regelen.. vay seni gidi
ileri gitme, adam ol..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:25 schreef EL_Presidente het volgende:
Turquaz is echt grappenmaker, stuur ie me DM berichtjes dat Jaleesa een slet is, en nu probeert ie haar zelf te regelen.. vay seni gidi
goeien garpquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom probeer je mensen hier zwart te maken
You madquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:25 schreef EL_Presidente het volgende:
PIC, SIKTIR GIT ARTIKquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik zeg gewoon de waarheid bro..
Dat ik een grapje maak?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vraag het. Wat het er mee te maken heeft begrijp je vast wel?
Noem mij geen bro, schaapquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
En wij geloven met zn allen natuurlijk de kloonquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Doe deze ook maar QFT:quote:
quote:
Over trouwen? Wow, jij neemt dit wel erggggg serieus zeg..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zijn dat onderwerpen om een grapje over te maken, als moeder zijnde?
welke grap abi..?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zijn dat onderwerpen om een grapjes over te maken, als moeder zijnde?
Ja, dat een moeder, geintjes maakt over trouwen met (onbekende) andere mannen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Over trouwen? Wow, jij neemt dit wel erggggg serieus zeg..
Hij is geen onbekende..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, dat een moeder, geintjes maakt over trouwen met (onbekende) andere mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |