abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113863922
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat observation deck (The View) gaat ook gewoon £25 kosten, what the fuck.
Ach, dat is in lijn met de andere prijzen van toeristische attracties in London....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_113868356
Eind deze maand vlieg ik naar London, om vanuit daar naar Norwich te reizen voor een potje voetbal. Ik ga met RyanAir naar Stansted, ik had zelf bedacht dat de bus naar het centrum wel te doen zou zijn, kost ook geen drol. Dan spendeer ik een dagdeel in London (gewoon wat wandelen en rondkijken) en reis ik met de trein verder naar Norwich.

Best een strak plan aldus ikzelf, maar ineens kwam ik er een 2 weken terug achter dat het natuurlijk Olympische Spelen zijn als ik daar aan kom zetten. Om het busreisje online te boeken moet ik een tijd aangeven, voor de heenreis maakt het me niet uit want ik heb tijd genoeg, maar op de terugweg moet ik geen 1,5 uur vertraging hebben omdat het verkeer muurvast staat rond de stad. Straks mis ik mijn vlucht of kom ik te laat aan de gate. :')

Kan iemand inschatten hoe de situatie zal zijn tijdens de Spelen vergeleken met die van nu??
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:28:40 #203
208890 June.
Seriously?
pi_113868621
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef searchanddestroy het volgende:
Heeft iemand al eens met Eurostar gereisd? Zo ja, hoe gaat dat precies in z'n werk (en dan vooral die "douane controle"? :')) Ik ga volgende week boeken. Paspoort is niet nodig, toch?
Waarom tussen haakjes? Het is een echte douane controle, net zoals je op het vliegtuig stapt. Je tassen gaan ook door de scanner.. Dus ja, je hebt zeker een paspoort of ID kaart nodig. En vervolgens kun je dan wachten in een soort vertrekhal, totdat je op de trein kan stappen.
Shine bright like a diamond.
pi_113869771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef June. het volgende:

[..]

Waarom tussen haakjes? Het is een echte douane controle, net zoals je op het vliegtuig stapt. Je tassen gaan ook door de scanner.. Dus ja, je hebt zeker een paspoort of ID kaart nodig. En vervolgens kun je dan wachten in een soort vertrekhal, totdat je op de trein kan stappen.
Heb gehoord dat het niet echt veel voorstelt, dus vandaar tussen haakjes. ID is wel voldoende dan, toch?
pi_113870085
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Heb gehoord dat het niet echt veel voorstelt, dus vandaar tussen haakjes. ID is wel voldoende dan, toch?
Als je naar het buitenland gaat ben je altijd verplicht om je paspoort/id kaart bij je te hebben....
Binnen de Europese landen is een ID voldoende, buiten Europa een paspoort....
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:24:22 #206
208890 June.
Seriously?
pi_113871452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Naja, ik vond het precies dezelfde procedure als voor het vliegtuig :P . Maar ID is prima. Je moet niet vergeten dat Engeland een niet-Schengen land is, vandaar de strengere controle.
pi_113871735
Ik vind het altijd wel meevallen die controles.... Ze kijken naar je paspoort en je gezicht en hup je mag weer verder....

Alleen de Franse douane (ik ga altijd per boot) wilde een keer mijn gehele auto doorzoeken... :D
Echt zo'n lekker Frans accent terwijl die gendarmerie Engels ging praten _O-
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:36:55 #208
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_113872058
Het is de laatste tijd wel iets meer gedoe om de UK in te komen, dat merkte ik voor het eerst in april met de Eurostar, met een tweede paspoortcontrole in de UK zelf, immens lange rijen omdat ze er de tijd voor nemen en vertraagde Eurostar treinen omdat de helft nog bij de paspoortcontrole staat op de geplande vertrektijd. Toen ik in mei met het vliegtuig heen en weer ging merkte ik er minder van.

Ik weet niet of het nu beter is, maar ik dacht zelf dat het wel met de OS te maken zou hebben dus als dat klopt zal het de komende maand nog wel zo blijven.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:40:10 #209
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_113872254
quote:
Heeft iemand al eens met Eurostar gereisd? Zo ja, hoe gaat dat precies in z'n werk (en dan vooral die "douane controle"? :')) Ik ga volgende week boeken. Paspoort is niet nodig, toch?
zoek mijn berichtjes even terug van eind april, ik vond 't een ramp
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_113874382
quote:
Je hebt een paspoort of identiteitkaart nodig omdat je in Brussel (ik neem aan dat je daar incheckt) door de douanecontrole gaat. Het reizen per Eurostar is verder niet zo bijzonder. Zitcomfort in de tweede klasse laat nogal te wensen over, zeker als je zoals ik, lang bent. Duitse ICE-treinen zijn stukken comfortabeler.
  ESF Reporter vrijdag 6 juli 2012 @ 23:50:46 #211
87554 Cee
Welluk?
pi_113875773
Groeten uit Londen. :)
Over Eurostar: geen centje pijn wederom dit keer, echter wel een extra paspoortcontrole op St. Pancras en ze vroegen bij enkele mensen echt wel door.

Ik was al 2,5 jaar niet in Londen geweest en wauw, wat een organisatie is er op touw gezet vanwege de Games. Aankondigingen, bewegwijzering, informatie, public toilets (SCHONE public toilets), ieder hoekje van de Underground lijkt grondig geveegd, een dikke Disney-spirit is er in de medewerkers geïnjecteerd. Dat winkelcentrum in Stratford, op het Olympic Park is niet meer normaal. I'm impressed!

Nu is dit nog maar dag 1 dus het kan zijn dat ik mazzel heb gehad. :P
  zondag 8 juli 2012 @ 12:46:29 #212
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_113920398
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef Individual het volgende:

[..]

Voor het eerst alleen reizen is best spannend idd, maar achteraf vraag je je af waar je je zo druk over hebt gemaakt.
Dat inderdaad! Afgelopen mei was ik nog bloedje nerveus. Voor het eerst alleen op Schiphol, alleen naar de gate, alleen vliegen. Ging dat wel goedkomen? Ja hoor!

Nu ga ik over 3 weekjes (of eigenlijk over 18 dagen al!) wéér richting Engeland! :D Dit keer voor een extra lange week (9 dagen)! En heb er zin in! Ik zit zelf dan wel meer in de buurt van Salisbury (daar woont degene waar ik bij blijf overnachten ensow), maar hopelijk gaan we ook nog een dagje (of 2) Londen doen, net als de vorige keer!
  zondag 8 juli 2012 @ 14:24:33 #213
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113924415
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap niet dat ik de bouw van The Shard compleet gemist heb.... Zelfs toen ik in London was.... :')

Staat wel op mijn to do list nu. :)
Hij valt wel op zegmaar...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113927571
Ik heb de bouw mooi van achter mijn bureau kunnen volgen, erg fijn uitzicht.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_114011817
@Bajskorv Dat lijkt me idd een fijn uitzicht :D

Ik ga 14 augustus weer. Afgelopen jaar 6 keer geweest (naar Londen maar ook andere delen in de UK) maar nu sinds april niet meer, dus het begint wel weer te kriebelen. Het blijft een heerlijke stad!
No one gets remembered
For the things they didn't do
pi_114011853
En wat doe je dan overdag? Wat vind je precies zo mooi?
pi_114012620
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:12 schreef JDx het volgende:
En wat doe je dan overdag? Wat vind je precies zo mooi?
Overdag werk ik, achter mijn bureau dus. En ik vond het mooi om te volgen, zoals ik al aan gaf. Geweldig uitzicht op de Thames en zo stukje bij beetje de voortgang volgen, dat vind ik als techneut dan weer interessant.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_114043405
Nu dat de spelen dichterbij komen begin ik het wel te merken. Wat een omwegen en beveiliging vandaag op London bridge maar ondanks dat ben ik wel erg benieuwd naar de spelen.
pi_114044172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:18 schreef Opaas het volgende:
Nu dat de spelen dichterbij komen begin ik het wel te merken. Wat een omwegen en beveiliging vandaag op London bridge maar ondanks dat ben ik wel erg benieuwd naar de spelen.
Mwah, ik vind het wel meevallen eigenlijk. Jammer dat The Mall al dicht is, maar verder nergens lastig van.
pi_114044403
Nog een paar dagen en dan gaan die ellendige olympic lanes open :(
  ESF Reporter woensdag 11 juli 2012 @ 01:18:09 #221
87554 Cee
Welluk?
pi_114045683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Nog een paar dagen en dan gaan die ellendige olympic lanes open :(
Ik vraag me af hoe de gemiddelde Londenaar tegen de Games aankijkt. Zijn ze vooral trots dat het na al die tijd weer in Londen wordt gehouden of kunnen ze vooral niet wachten tot al die extra ongemakken weer voorbij zijn? Of is het niet echt moeilijk om de drukte te omzeilen?

Trouwens net terug van 5 dagen Londen, buiten de standaard toeristische attracties die ik elke keer toch heel even moet zien, ook veel rondgestruind door zijstraatjes van de wegen die me al bekend waren en zo weer nieuwe plaatsjes ontdekt.

En bij heel veel dingen afgevraagd "Was dat er vorige keer nou of is dit ook vanwege de OS neergeplant?" :D
pi_114045966
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe de gemiddelde Londenaar tegen de Games aankijkt. Zijn ze vooral trots dat het na al die tijd weer in Londen wordt gehouden of kunnen ze vooral niet wachten tot al die extra ongemakken weer voorbij zijn? Of is het niet echt moeilijk om de drukte te omzeilen?

Trouwens net terug van 5 dagen Londen, buiten de standaard toeristische attracties die ik elke keer toch heel even moet zien, ook veel rondgestruind door zijstraatjes van de wegen die me al bekend waren en zo weer nieuwe plaatsjes ontdekt.

En bij heel veel dingen afgevraagd "Was dat er vorige keer nou of is dit ook vanwege de OS neergeplant?" :D
Echt voor iedereen die ik spreek weer anders, hoewel veel mensen opzien tegen de overlast. Sommige zijn verder heel trots, anderen vinden het allemaal onzinnige verspilling.
pi_114047172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:37 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Mwah, ik vind het wel meevallen eigenlijk. Jammer dat The Mall al dicht is, maar verder nergens lastig van.
Was voor mij vandaag de eerste keer dat ik dranghekken heb zien staan en veel beveiliging met automatische wapens heb gezien. Ik vond London bridge toch wel een beetje chaotisch vanwege die dranghekken waar je langs moest lopen.

Maar het valt inderdaad nog mee. Zullen zien hoe druk het wordt. Wordt chaos in de tube.
pi_114047833
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 02:30 schreef Opaas het volgende:

[..]

Was voor mij vandaag de eerste keer dat ik dranghekken heb zien staan en veel beveiliging met automatische wapens heb gezien. Ik vond London bridge toch wel een beetje chaotisch vanwege die dranghekken waar je langs moest lopen.

Maar het valt inderdaad nog mee. Zullen zien hoe druk het wordt. Wordt chaos in de tube.
Eerste keer? Nog niet lang in de UK?
pi_114055910
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 06:30 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Eerste keer? Nog niet lang in de UK?
Ik heb het over de spelen..
Gister was er iets gaande op of bij london bridge wat te maken had met de spelen. Vandaar de beveiliging. Dat was de eerste keer dat ik de beveiliging en de dranghekken omtrent de spelen zag.
pi_114060880
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Opaas het volgende:

[..]

Ik heb het over de spelen..
Gister was er iets gaande op of bij london bridge wat te maken had met de spelen. Vandaar de beveiliging. Dat was de eerste keer dat ik de beveiliging en de dranghekken omtrent de spelen zag.
Ok. Wou al zeggen, in de UK raak je snel gewend aan beveiliging, hekken, etc...
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:44:56 #227
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_114062072
De TFL email van vanmorgen vertelde me niet met een auto te rijden of het OV te gebruiken in Londen in de komende 2 maanden.. :(
reset
pi_114062327
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef Individual het volgende:
De TFL email van vanmorgen vertelde me niet met een auto te rijden of het OV te gebruiken in Londen in de komende 2 maanden.. :(
Fuck it.
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:57:50 #229
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_114065745
quote:
Ik kreeg een sms van London 2012 tijdens werk dat er een heel belangrijke e-mail op me staat te wachten en als ik 'm niet lees mis ik misschien het event. Ik gelijk kijken, weer dat standaard ov verhaal. :')

Ik vind de OS zelf wel interessant en ga ook wat dingen bezoeken, maar ik heb een daily commute Tufnell Park - Notting Hill dus de Central Line gaat wel kut worden in die periode vrees ik.
pi_114067145
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik kreeg een sms van London 2012 tijdens werk dat er een heel belangrijke e-mail op me staat te wachten en als ik 'm niet lees mis ik misschien het event. Ik gelijk kijken, weer dat standaard ov verhaal. :')

Ik vind de OS zelf wel interessant en ga ook wat dingen bezoeken, maar ik heb een daily commute Tufnell Park - Notting Hill dus de Central Line gaat wel kut worden in die periode vrees ik.
Echt he :D En dat je geen flesjes met meer dan 100ml mag meenemen en dat soort ongein :') Echt 'critical' hoor :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:43:53 #231
208890 June.
Seriously?
pi_114073966
quote:
Het zal waarschijnlijk toch geen zak uitmaken, ov gaat gegarandeerd ook helemaal vastzitten. Er was een paar dagen terug een soort van test, en toen sloten ze heel Kings cross station omdat die overbevolkt was :')
pi_114097752
Ik blijf iedere keer weer terug gaan naar Londen. De stedentrips doe ik meestal in de winter, gewoon om even de sleur te doorbreken. Afgelopen winter de week voor kerst naar Londen geweest. En het was weer super. Sinds ik een paar maanden voor mijn studie daar heb gezeten ben ik verkocht.

Nu ga ik in September naar Schotland en mooi dat we er nog een dagje Londen aan vastplakken. Iets wat we vooral doen voor iemand die Londen nog nooit gezien heeft. Maar wat ik helemaal niet erg vind :D
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:48:12 #233
318361 Bienelientjee
pi_114170354
We komen er even een week later pas achter dat de 27e ook de openingsceremonie is van de olympische spelen. Hopenlijk is het rond 9 uur 's ochtends (als mijn vliegtuig land), niet al te druk al in die omgeving! :D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:24:59 #234
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_114172046
Ligt denk ik ook aan welk vliegveld, maar de stad zal op veel plaatsen een chaos worden.

Kijk anders hier om te kijken of je er last van gaat hebben: http://www.tfl.gov.uk/gettingaround/london2012/21677.aspx
reset
pi_114312754
Southampton row :')

http://www.telegraaf.nl/b(...)s_rond_Spelen__.html

Cashcow voor TFL zeker om de kosten te drukken :')

[ Bericht 22% gewijzigd door zeebeschuit op 17-07-2012 13:18:42 ]
pi_114313441
Nog een slimme:

Links bus-parking. Rechts olympische laan. Where to go :D Alleen een fiets past ertussen :P
pi_114313776
Goed. Pas na de olympische drek ga ik weer naar London
pi_114313855
Ben toch blij dat ik in September pas weer ga.
pi_114326104
Nog maar 8 weken voordat ik weer ga! O+
pi_114327030
Gekke vraag misschien, maar zijn er hier misschien nog mensen die net als ik graag naar London/Engeland maar dat praktisch vaak alleen moeten doen omdat vrienden er niks aan vinden?

Misschien leuk om dan samen te gaan ofzo? Wel afhankelijk of er een klik is natuurlijk..
pi_114351810
quote:
Ja, vorig jaar Juni ben ik naar London geweest met de Eurostar.
Was goed te doen. alles stond goed aangegeven in Brussel. Douane controle(s) waren
vrij streng. maar dat kan ook m`n eigen interpretatie zijn aangezien ik niet veel reis.

De reis zelf viel me ook alles mee. ging vrij vlot!

Ik zou het echter niet weer op die manier doen. vliegen is toch echt veel handiger en sneller.

:)

Ik ben me aan het oriënteren om misschien in de herfstvakantie Londen nog een keer te bezoeken :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:33:29 #242
318361 Bienelientjee
pi_114354284
Volgende week vrijdag eindelijk richting Engeland voor 9 dagen!! *O* Heb er echt zin in! *) Wat gaat de tijd traaaaaaaaag! En als je er ben gaat de tijd veeeeel te snel! :')

Moet toch eens gaan overleggen wat we allemaal gaan doen die week! Wil graag wel wat van de Olympische Spelen meekrijgen! En Londen hopelijk ook weer een dagje.
pi_114354318
Redelijk goedkope tickets gevonden voor 1 augustus. Alleen die hotels zijn zoooo frikkin duur!
Be brave. Be kind.
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:39:59 #244
318361 Bienelientjee
pi_114354477
De prijzen zullen ze inderdaad wel flink omhoog gegooid hebben vanwege de Olympics! :D Gelukkig heb ik een gratis slaapplaats! O+
pi_114354626
Ik moet daar nog even op wachten. Vrienden wonen nu met zen 2 in een studio zonder keuken.. lol
Be brave. Be kind.
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:46:16 #246
318361 Bienelientjee
pi_114354706
Ik zit helaas ook niet in Londen zelf, maar op een redelijke afstand ervan (Salisbury). Dus hopelijk wilt hij gewoon weer een dagje Londen met me doen. Net als in Mei/Juni, toen ik daar was. Toen was ik er maar voor 4 daagjes, nu voor 9! Dus genoeg tijd ervoor!

Wil graag nog veel meer zien van Londen dan dat ene korte dagje! *O* Heb het gevoel alsof ik Londen nog maar in een notendop heb leren kennen! :D
pi_114356271
Mijn schoonouders willen ook naar Londen en ze willen dat ik mee ga omdat ik de weg er al aardig ken. Lijkt me heel leuk. Maar is even afhankelijk van of ik vrij kan krijgen ^^
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:36:21 #248
208890 June.
Seriously?
pi_114369461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn schoonouders willen ook naar Londen en ze willen dat ik mee ga omdat ik de weg er al aardig ken. Lijkt me heel leuk. Maar is even afhankelijk van of ik vrij kan krijgen ^^
Ik zal dan pas na de Spelen gaan..
pi_114496171
Londen O+
Ben er nu twee keer geweest..wil zo snel mogelijk terug! Alleen geen reismaatje en geld speelt natuurlijk ook mee (al is het zo duur als je het zelf maakt). Misschien dat ik toch nog eens een keer alleen ga.
pi_114496394
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:24 schreef julia22 het volgende:
Londen O+
Ben er nu twee keer geweest..wil zo snel mogelijk terug! Alleen geen reismaatje en geld speelt natuurlijk ook mee (al is het zo duur als je het zelf maakt). Misschien dat ik toch nog eens een keer alleen ga.
Zie mijn oproep een pagina eerder geloof ik. Heb hetzelfde "probleem".
  zondag 22 juli 2012 @ 05:48:44 #251
187510 IrCute
Americunt
pi_114521983
Ik moet 31 juli van heathrow naar st pancras reizen. Ik kom aan om 7:40 en heb om 11 uur (maar moet uiterlijk 10:30 inchecken) de trein, ga ik dat halen met de OS drukte? :'(

Ik neem overigens waarschijnlijk de heathrow express (15min, gaat iedere 15min) naar paddington en vanuit daar een taxi naar st pancras.

[ Bericht 14% gewijzigd door IrCute op 22-07-2012 06:04:56 ]
  zondag 22 juli 2012 @ 10:54:53 #252
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_114523855
Net terug van vakantie (die bestond uit een week Londen en daarna Frankrijk vanwege het weer, de zuidkust was eerst het plan). We stonden op een camping in Epping Forest. Leuk campingje, alleen door de oneindige regenval was het erg drassig.
In Londen heb ik mij goed vermaakt, de meeste toeristische plekken bezocht. Tate Modern in geweest (voor Hirst), naar We Will Rock You geweest (daarbij te veel betaald, we hadden de verkeerde discount booth aan het Leicaster Square :{ ), poging tot het Olympisch Stadion. Alleen mochten we niet verder dan Westfield (de shopping mall die ernaast ligt), ze waren druk bezig met voorbereiden, helaas..
Ik heb natuurlijk veel meer mee gemaakt, dit is een kort verslagje. Het was een goede week :)
  zondag 22 juli 2012 @ 13:28:46 #253
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_114527731
quote:
9s.gif Op zondag 22 juli 2012 05:48 schreef IrCute het volgende:
Ik moet 31 juli van heathrow naar st pancras reizen. Ik kom aan om 7:40 en heb om 11 uur (maar moet uiterlijk 10:30 inchecken) de trein, ga ik dat halen met de OS drukte? :'(

Ik neem overigens waarschijnlijk de heathrow express (15min, gaat iedere 15min) naar paddington en vanuit daar een taxi naar st pancras.
Van Paddington naar St Pancras zijn rijstroken gereserveerd voor de Olympische Spelen, dus de taxi kan er lang over doen. De metro van Paddington naar St Pancras ligt niet zo diep en is relatief ruim, ik zou eerder die nemen.
  zondag 22 juli 2012 @ 19:48:20 #254
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_114540124
Metro lijkt mij ook verstandiger, de taxi en bus daar wil je niet in zitten met die stroken. Paddington - St. Pancras is met Hammersmith & City en Circle lines ook iets van 10 minuten ofzo, dus uberhaupt al niet echt de moeite om daar een taxi voor te nemen.
  zondag 22 juli 2012 @ 19:55:18 #255
208890 June.
Seriously?
pi_114540347
Ik weet niet hoe druk paddington station gaat worden, maar je zou kunnen overwegen om een station eerder in te stappen. Kan zijn dat paddington station gesloten gaat worden als het te druk is.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:53:37 #256
111528 Viajero
Who dares wins
pi_114571448
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Metro lijkt mij ook verstandiger, de taxi en bus daar wil je niet in zitten met die stroken. Paddington - St. Pancras is met Hammersmith & City en Circle lines ook iets van 10 minuten ofzo, dus uberhaupt al niet echt de moeite om daar een taxi voor te nemen.
Wel irritant dat je tegenwoordig altijd moet overstappen in Edgeware Road. Vroeger ging die gewoon direct door.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 23 juli 2012 @ 18:06:40 #257
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_114571752
Paddington heeft twee stations dus daar hoeft het niet. Daar kwam ik een maand geleden achter toen ik dacht daar over te stappen ipv Edgware Road, kon ik godverdomme uitchecken en een druk treinstation doorkruisen om een ander station weer in te checken. :')

Lekker handig ook om dat allebei Paddington te noemen als het niet hetzelfde station is. Enfin, als je met de trein aankomt is het wel ok aangegeven dus dan moet het wel goed gaan.

Shepherd's Bush had dat ooit ook, twee stations met dezelfde naam maar niet verbonden, maar toen hebben ze een van de twee maar Shepherd's Bush market genoemd omdat ze er toch zelf ook achter kwamen dat dat niet zo handig was.
pi_114604311
Morgen terug naar Londen voor werk en dan zaterdag weer terug naar NL voor bijna 5 weken :D
Maar goed, vanaf 30 augustus ben ik weer in Londen waar ik al sinds 2006 woon :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_114604502
Ik voor m'n werk naar Zurich vanavond, kan ik een beetje het stedentrip idee proeven, als het bevalt ga ik na de olympische spelen alsnog naar Londen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:43:52 #260
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_114608255
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:53 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wel irritant dat je tegenwoordig altijd moet overstappen in Edgeware Road. Vroeger ging die gewoon direct door.
Ligt eraan waar je vandaan komt toch?
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Shepherd's Bush had dat ooit ook, twee stations met dezelfde naam maar niet verbonden, maar toen hebben ze een van de twee maar Shepherd's Bush market genoemd omdat ze er toch zelf ook achter kwamen dat dat niet zo handig was.
Die twee liggen ook daadwerkelijk 500m bij elkaar vandaan.

Het zou heel makkelijk aangegeven kunnen worden met een streepje op de tube map tussen twee lijnen die aangeeft dat je een stukje moet lopen. Gek genoeg is dat nu niet consequent gedaan (bij Bank/Paddington wel, maar het is onbegrijpelijk dat het lijkt dat je bij Baker Street verder moet lopen dan bij Green Park).
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:02:28 #261
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_114612168
Wat, bij welke lijnen moet je bij Bank uitchecken en elders weer terug het station in? Dat heb ik nooit gemerkt. Niet dat ik nu zo vaak bij Bank moet zijn, maar toch.

Bij Paddington zijn twee lijnen eastbound daadwerkelijk in een ander station, beetje rare constructie. Veel lopen ontkom je op grote stations sowieso niet echt aan nee (zo ook King's Cross en Euston bij sommige transfers).
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:08:09 #262
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_114612384
Ik heb het meer over de loopafstand. Bij Paddington moet je een platform in de lengterichting lopen, die twee stations zullen ook wel 300m uit elkaar liggen. Dat is niet veel meer dan je bij Bank of Green Park (of King's Cross of Euston) moet lopen. Aan de andere kant, Euston Square ligt ook minder dan 300 m van Euston.
  Admin dinsdag 24 juli 2012 @ 19:14:56 #263
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114612608
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef GlowMouse het volgende:
Aan de andere kant, Euston Square ligt ook minder dan 300 m van Euston.
De eerste keer dat ik die zocht kwam ik bij Euston uit. :D

Dat is niet de meest duidelijke situatie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:30:09 #264
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_114613091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb het meer over de loopafstand. Bij Paddington moet je een platform in de lengterichting lopen, die twee stations zullen ook wel 300m uit elkaar liggen. Dat is niet veel meer dan je bij Bank of Green Park (of King's Cross of Euston) moet lopen. Aan de andere kant, Euston Square ligt ook minder dan 300 m van Euston.
Ah zo, je hebt natuurlijk gelijk. Het is alleen zo onhandig voor toeristen zonder travelcard bijvoorbeeld, die kunnen dan mooi voor twee ritten betalen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:49:36 #265
318361 Bienelientjee
pi_114691256
*O* Vanacht om 4 uur op. Half 6 de deur uit! Richting Engeland! ^O^
pi_114692926
Ik ga maandag via London richting Norwich, ben benieuwd naar de OS sfeer/drukte/chaos. :P
pi_114696455
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:35 schreef Mandéra het volgende:
Ik ga maandag via London richting Norwich, ben benieuwd naar de OS sfeer/drukte/chaos. :P
Valt vooralsnog reuze mee maar dat kan vanaf morgen wel eens anders worden :)
pi_114710358
Hm, donderdag zou juist de drukste dag moeten zijn. En dat was het hier (rond Covent Garden) ook, ellende. Zelfs op de racefiets was er weinig doorkomen aan, klote optocht met die klote fakkel. :')

Enfin, wel lekker een zomerschema op werk omdat taxi en metro naar werk wat lastig is. Dus elke dag lekker in sneaker en shorts op werk, met de racefiets. Is nog sneller ook, kost met nu maar 16 minuten om op werk te zijn, 14 als ik doortrap.
  Admin vrijdag 27 juli 2012 @ 09:59:03 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114711077
Gisteren de fakkel gezien. Heel kort, maar toch. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114711537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:59 schreef Breuls het volgende:
Gisteren de fakkel gezien. Heel kort, maar toch. :P
Hij komt zo langs mijn werk, dus kan hem dan langs zien komen. Gisteren wilde ik alleen maar snel naar huis, met het mooie weer even wat rondjes in Richmond Park draaien!
  Admin vrijdag 27 juli 2012 @ 10:25:18 #271
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114711681
Ik zag net op de tv dat-ie op de Thames zit, geloof ik. Klopt dat?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114712077
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:25 schreef Breuls het volgende:
Ik zag net op de tv dat-ie op de Thames zit, geloof ik. Klopt dat?
Ja, hij komt hier op een boot zo voorbij!
pi_114712325
Ik hoorde van een vriendin die in Londen werkt dat het a nightmare is in London :P
pi_114712368
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ja, hij komt hier op een boot zo voorbij!
Tof *O*
  Admin vrijdag 27 juli 2012 @ 11:04:21 #275
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114712703
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef JDx het volgende:
Ik hoorde van een vriendin die in Londen werkt dat het a nightmare is in London :P
Het was gisteren merkbaar drukker, maar niet op een vervelende manier, vind ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114712712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef JDx het volgende:
Nightmare lijkt me zwaar overdreven, waar heeft ze last van dan? Verkeer valt mee tot nu toe.
  Admin vrijdag 27 juli 2012 @ 11:14:09 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114712970
Ik ben op zoek naar een plek die vanavond een groot scherm met de opening heeft. Behalve Hyde Park enzo zie ik niet zoveel...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114713056
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:14 schreef Breuls het volgende:
Ik ben op zoek naar een plek die vanavond een groot scherm met de opening heeft. Behalve Hyde Park enzo zie ik niet zoveel...
Heineken house?
pi_114713221
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:04 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nightmare lijkt me zwaar overdreven, waar heeft ze last van dan? Verkeer valt mee tot nu toe.
Ze woont dichtbij Southend (kan dat?) en werkt in Londen centrum. Ze gaat binnenkort naar Nederland 5 dagen om alles te ontwijken.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:22:39 #280
208890 June.
Seriously?
pi_114713246
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Heineken house?
Daar moet je kaarten voor hebben, ik ga er morgen naartoe :) . Maar er zijn vast wel pubs te vinden die het op grote schermen laten zien, misschien O'Neills in soho?
  Admin vrijdag 27 juli 2012 @ 11:22:56 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114713261
Moet je kaarten voor hebben. Ik denk dat Victoria Park wellicht een poging waard is. Vandaag wellicht even een infopunt binnen lopen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 27 juli 2012 @ 11:23:30 #282
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114713281
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:22 schreef June. het volgende:

[..]

Daar moet je kaarten voor hebben, ik ga er morgen naartoe :) . Maar er zijn vast wel pubs te vinden die het op grote schermen laten zien, misschien O'Neills in soho?
Pubs zijn last resort. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:24:09 #283
208890 June.
Seriously?
pi_114713306
Oh je wilt dus in een park? :P Het schijnt wel te gaan regenen trouwens haha.
  Admin vrijdag 27 juli 2012 @ 11:27:27 #284
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114713425
Het regent nu al. Zit in m'n hotel en heb m'n kort broek al vervangen door een lange, ivm de verwachting.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 27 juli 2012 @ 11:27:54 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114713439
Maar park, plein, idd. Dat lijkt me leuk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:29:12 #286
208890 June.
Seriously?
pi_114713483
Bij mij niet hoor :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:41:27 #287
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_114713953
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Ze woont dichtbij Southend (kan dat?) en werkt in Londen centrum. Ze gaat binnenkort naar Nederland 5 dagen om alles te ontwijken.
Dat kan, daar heb je ook woonhuizen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:22 schreef Breuls het volgende:
Moet je kaarten voor hebben. Ik denk dat Victoria Park wellicht een poging waard is. Vandaag wellicht even een infopunt binnen lopen.
http://www.london2012.com/join-in/live-sites/
Snap alleen niet waarom dat overzicht niet compleet is, bij de Old Royal Naval College staat er ook een.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:46:06 #288
208890 June.
Seriously?
pi_114714109
Op mijn werk hebben ze onze lecture room omgetoverd tot bioscoop, zodat iedereen tijdens het werk even wat kan zien haha.
pi_114714190
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:27 schreef Breuls het volgende:
Het regent nu al. Zit in m'n hotel en heb m'n kort broek al vervangen door een lange, ivm de verwachting.
Blij dat ik in Zurich zit :P
pi_114716783
quote:

[..]

We hebben pas 1 dag drukte gehad, en die verliep verder ok. Benieuwd hoe zij zo vooruitziend kan zijn. Enfin, ze woont wel erg ver buiten het centrum, dus wellicht dat de reis voor haar drukker is ofzo.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:34:21 #291
208890 June.
Seriously?
pi_114717682
Ach collega van mij gaat elke dag stratford - sutton proberen, en dat is tot nu toe ook gewoon gelukt nog. Anderen komen vanaf earls court, ben benieuwd.
pi_114718163
quote:

[..]
Ze gaat binnenkort naar Nederland 5 dagen om alles te ontwijken.
Goh, wat een plezierige meid zal dat zijn. Iemand die geen enkel evenement/drukte leuk vind zeker? Misschien moet ze in Middle of Nowhere in Schotland gaan wonen?
pi_114718359
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:45 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Goh, wat een plezierige meid zal dat zijn. Iemand die geen enkel evenement/drukte leuk vind zeker? Misschien moet ze in Middle of Nowhere in Schotland gaan wonen?
Geweldige dame! Russische verrassing ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:23:34 #294
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_114719641
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:45 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

:')
pi_114720099
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:23 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

:')
Een beetje kortzichtig ben je wel, als je voor 5 dagen de stad verlaat. Ten eerste zit je er dan nog steeds 2 weken midden in, dus je ontloop maar weinig. Ten tweede is het grootste probleem juist de stad verlaten en weer inkomen, zeker als je wilt vliegen. Dus eigenlijk zoek je enkel problemen op.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:52:48 #296
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_114723036
Ik ga naar Victoria Park vanavond, maar als dat te druk is, is het fijn om te weten dat de Naval College er dus ook een heeft. :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:15:16 #297
111528 Viajero
Who dares wins
pi_114726285
Feltham - Old Street kostte me gisteren tien misschien 10 minuten meer, wat meevalt op ruim een uur. Veel erger dat de airco in de trein uitgevallen was. En alle ramen dichtge.. ge... hoe zeg je bolted shut?

Ik ben het grootste deel van de Spelen in Wenen en Budapest, maar vlieg wel een paar keer van en naar Heathrow en City. Ik ben benieuwd hoe het daar zal gaan qua rijen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_114734397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:35 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Een beetje kortzichtig ben je wel, als je voor 5 dagen de stad verlaat. Ten eerste zit je er dan nog steeds 2 weken midden in, dus je ontloop maar weinig. Ten tweede is het grootste probleem juist de stad verlaten en weer inkomen, zeker als je wilt vliegen. Dus eigenlijk zoek je enkel problemen op.
Ik vlieg morgen naar Nederland voor 5 weken en het is geen enkel probleem om naar LHR te komen hoor :N
pi_114756722
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:02 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik vlieg morgen naar Nederland voor 5 weken en het is geen enkel probleem om naar LHR te komen hoor :N
Precies, zoveel problemen zijn er dus blijkbaar niet. Ik vlieg zelf stuk of 5 keer voor werk, maak me weini zorgen.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 10:23:44 #300
208890 June.
Seriously?
pi_114757173
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Precies, zoveel problemen zijn er dus blijkbaar niet. Ik vlieg zelf stuk of 5 keer voor werk, maak me weini zorgen.
Ik denk dat er vooral problemen rondom de events zijn etc.

Wat vonden jullie trouwens van de openingsceremonie? Ik vond hem wel cool. Vooral de stiekeme NHS sneer naar de VS en andere landen met een falend gezondheidssysteem vond ik wel mooi ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')