Van Paddington naar St Pancras zijn rijstroken gereserveerd voor de Olympische Spelen, dus de taxi kan er lang over doen. De metro van Paddington naar St Pancras ligt niet zo diep en is relatief ruim, ik zou eerder die nemen.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:48 schreef IrCute het volgende:
Ik moet 31 juli van heathrow naar st pancras reizen. Ik kom aan om 7:40 en heb om 11 uur (maar moet uiterlijk 10:30 inchecken) de trein, ga ik dat halen met de OS drukte?
Ik neem overigens waarschijnlijk de heathrow express (15min, gaat iedere 15min) naar paddington en vanuit daar een taxi naar st pancras.
Wel irritant dat je tegenwoordig altijd moet overstappen in Edgeware Road. Vroeger ging die gewoon direct door.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Metro lijkt mij ook verstandiger, de taxi en bus daar wil je niet in zitten met die stroken. Paddington - St. Pancras is met Hammersmith & City en Circle lines ook iets van 10 minuten ofzo, dus uberhaupt al niet echt de moeite om daar een taxi voor te nemen.
Ligt eraan waar je vandaan komt toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:53 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wel irritant dat je tegenwoordig altijd moet overstappen in Edgeware Road. Vroeger ging die gewoon direct door.
Die twee liggen ook daadwerkelijk 500m bij elkaar vandaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Shepherd's Bush had dat ooit ook, twee stations met dezelfde naam maar niet verbonden, maar toen hebben ze een van de twee maar Shepherd's Bush market genoemd omdat ze er toch zelf ook achter kwamen dat dat niet zo handig was.
De eerste keer dat ik die zocht kwam ik bij Euston uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef GlowMouse het volgende:
Aan de andere kant, Euston Square ligt ook minder dan 300 m van Euston.
Ah zo, je hebt natuurlijk gelijk. Het is alleen zo onhandig voor toeristen zonder travelcard bijvoorbeeld, die kunnen dan mooi voor twee ritten betalen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb het meer over de loopafstand. Bij Paddington moet je een platform in de lengterichting lopen, die twee stations zullen ook wel 300m uit elkaar liggen. Dat is niet veel meer dan je bij Bank of Green Park (of King's Cross of Euston) moet lopen. Aan de andere kant, Euston Square ligt ook minder dan 300 m van Euston.
Valt vooralsnog reuze mee maar dat kan vanaf morgen wel eens anders wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:35 schreef Mandéra het volgende:
Ik ga maandag via London richting Norwich, ben benieuwd naar de OS sfeer/drukte/chaos.
Hij komt zo langs mijn werk, dus kan hem dan langs zien komen. Gisteren wilde ik alleen maar snel naar huis, met het mooie weer even wat rondjes in Richmond Park draaien!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:59 schreef Breuls het volgende:
Gisteren de fakkel gezien. Heel kort, maar toch.
Ja, hij komt hier op een boot zo voorbij!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:25 schreef Breuls het volgende:
Ik zag net op de tv dat-ie op de Thames zit, geloof ik. Klopt dat?
Tofquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ja, hij komt hier op een boot zo voorbij!
Het was gisteren merkbaar drukker, maar niet op een vervelende manier, vind ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef JDx het volgende:
Ik hoorde van een vriendin die in Londen werkt dat het a nightmare is in London
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |