Ok. Wou al zeggen, in de UK raak je snel gewend aan beveiliging, hekken, etc...quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Opaas het volgende:
[..]
Ik heb het over de spelen..
Gister was er iets gaande op of bij london bridge wat te maken had met de spelen. Vandaar de beveiliging. Dat was de eerste keer dat ik de beveiliging en de dranghekken omtrent de spelen zag.
Fuck it.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef Individual het volgende:
De TFL email van vanmorgen vertelde me niet met een auto te rijden of het OV te gebruiken in Londen in de komende 2 maanden..
Ik kreeg een sms van London 2012 tijdens werk dat er een heel belangrijke e-mail op me staat te wachten en als ik 'm niet lees mis ik misschien het event. Ik gelijk kijken, weer dat standaard ov verhaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef Individual het volgende:
De TFL email van vanmorgen vertelde me niet met een auto te rijden of het OV te gebruiken in Londen in de komende 2 maanden..
Echt hequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik kreeg een sms van London 2012 tijdens werk dat er een heel belangrijke e-mail op me staat te wachten en als ik 'm niet lees mis ik misschien het event. Ik gelijk kijken, weer dat standaard ov verhaal.![]()
Ik vind de OS zelf wel interessant en ga ook wat dingen bezoeken, maar ik heb een daily commute Tufnell Park - Notting Hill dus de Central Line gaat wel kut worden in die periode vrees ik.
Het zal waarschijnlijk toch geen zak uitmaken, ov gaat gegarandeerd ook helemaal vastzitten. Er was een paar dagen terug een soort van test, en toen sloten ze heel Kings cross station omdat die overbevolkt wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef Individual het volgende:
Ja, vorig jaar Juni ben ik naar London geweest met de Eurostar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef searchanddestroy het volgende:
Heeft iemand al eens met Eurostar gereisd? Zo ja, hoe gaat dat precies in z'n werk (en dan vooral die "douane controle"?) Ik ga volgende week boeken. Paspoort is niet nodig, toch?
Ik zal dan pas na de Spelen gaan..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn schoonouders willen ook naar Londen en ze willen dat ik mee ga omdat ik de weg er al aardig ken. Lijkt me heel leuk. Maar is even afhankelijk van of ik vrij kan krijgen ^^
Zie mijn oproep een pagina eerder geloof ik. Heb hetzelfde "probleem".quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:24 schreef julia22 het volgende:
Londen![]()
Ben er nu twee keer geweest..wil zo snel mogelijk terug! Alleen geen reismaatje en geld speelt natuurlijk ook mee (al is het zo duur als je het zelf maakt). Misschien dat ik toch nog eens een keer alleen ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |