quote:
Dito. Tegel-alert?quote:
omdat VI probeert grappig te zijn....quote:
Ik doelde op hun uitspraak dat journalisten van 'journalisten-programma's' houden. En natuurlijk geeft links prijsjes aan links en rechts prijsjes aan rechts.quote:
En terechtquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
Bert van der Veer zat trouwens in de jury. Die had iemand die VI ook maar had genoemd op z'n bek geslagen.
Ik luister liever ook niet, en wat ik ervan meekrijg vind ik niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Wat is er zo goed aan het programma van Giel, ik luister er niet naar. Iemand?
Allesquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Als een ander het doet, is het 10x minder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Goed op kunnen lezenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan een top zoveel presenteren?
ze probeert op Amber Rose te lijkenquote:
Hansie doet dat wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Norrage het volgende:
Lewin moet de uitzending maar gaan redden zo geloof ik...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze probeert op Amber Rose te lijken
Wat een bullshitquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:43 schreef YazooW het volgende:
Jakhals Erik
Nog zo'n pannekoek, wannabee Rutger
De niet-kunnen-improviseren-prijsquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah, dan had Matthijs inderdaad OOK wel een prijsje kunnen krijgen
Ik zag Jan gisteren bij P&W, ik herkende hem niet eens, wat ziet hij eruit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, Spigt en Rot leven ook nog. Tenminste, zo leek het even.
Zeiksnorquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:43 schreef YazooW het volgende:
Jakhals Erik
Nog zo'n pannekoek, wannabee Rutger
is ook heel sielug wat er met Elvis gebeurd isquote:
Eens!quote:
Zijn vaderquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:46 schreef YazooW het volgende:
Zou me niks verbazen als hij zichzelf erin gaat zetten
Langste schorsing in het betaalde voetbal-award.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:46 schreef YazooW het volgende:
Hansie mag voor het eerst uitpraten zonder onderbroken te worden door wilfred of Johanquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie gaat natuurlijk timen hoeveel spreektijd hij krijgt.
Sterfquote:
Dat Graceland is zo'n typisch Amerikaans circus, ik zou eerder janken om andere redenen daarquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is ook heel sielug wat er met Elvis gebeurd is![]()
Maar wel Tarzan.quote:
Past prima in het rijtje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:46 schreef YazooW het volgende:
Maar leeft en blaast radio, iets wat Giel wat minder heeft IMO... Stenders en Ekdom zijn helden in mijn boekje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Die doet nu ook elke dag hetzelfde trucje
Ik hoor liever Stenders.
Weinig voorspelbaar inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:48 schreef tha_dark het volgende:
Een zwarte vrouw die een zwarte vrouw kiest, toeval.
Paul Simonquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat Graceland is zo'n typisch Amerikaans circus, ik zou eerder janken om andere redenen daar
Alsof 90% procent van de blanke mannen daar niet ook een blanke man kiestquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:48 schreef tha_dark het volgende:
Zag je dat niet net? Dat pakje met 1 bloot been.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Had die Florence niet van die a-symetrische geile dingen aan?
Oh ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag je dat niet net? Dat pakje met 1 bloot been.
inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof 90% procent van de blanke mannen daar niet ook een blanke man kiest
Sylvana komt waarschijnlijk klaar nu..quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:48 schreef tha_dark het volgende:
Of Derksenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:49 schreef Heufd het volgende:
Hansie zet gewoon de oude Kraaij er in straks.
Dat is wel een bazennummer ja. En het is best aardig om een keer te zien, maar een sfeer van heiligheid hangt er bepaald niet hoorquote:
In combinatie met je nickname is het wel hilarisch eigenlijk, deze uitspraak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:48 schreef tha_dark het volgende:
Ja voor de hand liggend. Who the fuck is zij? Die moet er meteen uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:48 schreef tha_dark het volgende:
dan is het geen positieve discriminatiequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof 90% procent van de blanke mannen daar niet ook een blanke man kiest
quote:
Nee. Joost is ook een held.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef YazooW het volgende:
Sinds dit moment is de hele VI fanclub van VBL anti Joost Prinsen.
Helemaal niet, en ik vind het ook niet leuk dat je ons als een soort meelopende idioten neerzet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef YazooW het volgende:
Sinds dit moment is de hele VI fanclub van VBL anti Joost Prinsen.
Hij was niet te raken!quote:
echt ik kan dit gesprek niet volgen zonder te lachen, ik ben te verpestquote:
Fuck hemquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef Craptacular het volgende:
Messie moet er eigenlijk in. Nu al de beste allertijden.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef Craptacular het volgende:
Daar gaat deze lijst toch niet om?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef Craptacular het volgende:
Ja, Dick Nanninga of zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef Frag_adder het volgende:
Wel een anticlimax als hij nu een ander erin duwt
dit ja de rest is geen fuck aan eigenlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe vaker ik kijk, hoe meer ik erachterkom dat ik eigenlijk alleen de TV draait door, de muziek, Nico Dijkshoorn, Jan Mulder en de Lucky TV's wil zien
Ok.quote:
En dat terwijl dit programma best lang mijn vaste prik is geweest...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dit ja de rest is geen fuck aan eigenlijk
quote:
mwa als het geen 3D film is 14quote:
Waar ga jij naar de bios?quote:
In den bosch en jij dan, waalwijk ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waar ga jij naar de bios?Avengers 3D was 8.50 per kaartje
Tilburgquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
In den bosch en jij dan, waalwijk ofzo?
Elke dag nuquote:
lamequote:
Open deuren intrappenquote:
zenuwachtigquote:
Wauw jij bent de eerste met dat plaatjequote:
Ze heeft de ziekte van Erben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef BlueMage het volgende:
Toch raar dat ze wel gewoon zingt maar 't nummer niet eens kan uitspreken.
Hoor je wel vaker, dat mensen die stotteren bij het zingen opeens niet meer stotteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef BlueMage het volgende:
zingen en praten is een andere ademtechniek. ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef BlueMage het volgende:
Dat hebben veel stotteraars. Bij het zingen stotteren ze niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef BlueMage het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wauw jij bent de eerste met dat plaatje
Weet ik maar het is wel apart vind ik altijd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoor je wel vaker, dat mensen die stotteren bij het zingen opeens niet meer stotteren.
Dat zie je wel vaker met stotteraars. Misschien dat daar de uitdrukking, "Als je het niet zeggen kan, zing het dan", vandaan komt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef BlueMage het volgende:
Bleker ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie is ook een beetje een easy subject voor Nico...
die verdient het bijna nog meer dan Hansiequote:
Freek ook.quote:
Binnenstebuiten dit keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |