SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Heb net calcium en zink gehaaldThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Weer een filmpje van mij squatend(lowbar) gelet op de tips die jullie naar aanleiding van mijn vorige filmpje gaven en de uitleg in het fimpje wat Snakey hier laatst poste. Heb mijn kont nu meer naar achter gedrukt, en ben horizontaler gegaan. Voor mijn gevoel is die beter.
Doorspoelen naar 0:40, dan begin ik![]()
![]()
Voor zover ik heb begrepen moet je dips niet below parallel doen, want:
1. dat is slecht voor je schouders;
2. je moet de spanning in je triceps vasthouden.
Ik sta open voor correctie.This isn't even my final form.![]()
als je ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, zijn benen liepen fucking ver achter, nauwelijks massa. Daarom is hij 7 keer Mr. Olympia geworden.
http://www.popstarsplus.c(...)rzeneggerPicture.jpg
vergelijkt met
http://1.bp.blogspot.com/(...)ase.blogspot.com.JPG
of
http://www.bodybuilding.c(...)g_14391222547239.jpg
of
http://www.isteroids.com/bodybuilding/images/phil_heath4.jpg
dan zie ik toch een erg groot verschil in beenmassa.![]()
Hallo,
Een paar vragen over shakes:
- wat is een typhoon shake? Zag hem vandaag staan bij de tuinen voor 50% korting. Kon er niet echt iets speciaals aan ontdekken.
- Zit in de meeste shakes eigenlijk creatine? Wil mijn lichaam liever zo creatine vrij mogelijk houden aangezien het je DHT level verhoogd.![]()
Ik niet alleen in beenmassa.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
als je dit
vergelijkt met
of
of
Nee, in eiwitshakes zit voor zover ik weet geen creatine, dat koop je meestal los. Dus als je dat erbij neemt kan je het erin gooien.. Up to you.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
- wat is een typhoon shake? Zag hem vandaag staan bij de tuinen voor 50% korting. Kon er niet echt iets speciaals aan ontdekken.
- Zit in de meeste shakes eigenlijk creatine? Wil mijn lichaam liever zo creatine vrij mogelijk houden aangezien het je DHT level verhoogd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eh ja, dat is een bekend feit. Jaren 70 bodybuilders en nu zit een enorm verschil in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
als je dit
vergelijkt met
of
of
Ik kan niet eens dieper geloof ik, tenzij ik chest dips doe. Maar dat is dan weer net even anders.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Levolution het volgende:
Ik sta open voor correctie.![]()
Waarom zou creatine een hormoon verhogenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
- Zit in de meeste shakes eigenlijk creatine? Wil mijn lichaam liever zo creatine vrij mogelijk houden aangezien het je DHT level verhoogd.![]()
![]()
Was algemeen bekend dacht ik toch? Dat creatine zorgt voor een sterke verhoging van DHT.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:38 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waarom zou creatine een hormoon verhogen![]()
Op de pot zelf staat dat er creatine in zit, wou er een foto van maken maar mijn gsm viel net uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, in eiwitshakes zit voor zover ik weet geen creatine, dat koop je meestal los. Dus als je dat erbij neemt kan je het erin gooien.. Up to you.![]()
![]()
Je hoort het mensen zeggen ja, maar heb je er een bron/studie van?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Was algemeen bekend dacht ik toch? Dat creatine zorgt voor een sterke verhoging van DHT.![]()
Dan zit dat in die specifieke shake, maar voor zover ik weet zitten in mijn shakes geen creatine tenzij ik het zelf toevoeg. Kwam er wel achter dat de whey van B&F wel glutamine bevatten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
maandag voor het eerst dips gedaan met focus op triceps, maar ik voerde het niet goed uit. ik deed het de verkeerde kant open ik deed mijn armen niet ver genoeg naar achteren. kan niet wachten ze weer te doen.
![]()
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19741313quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:43 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Je hoort het mensen zeggen ja, maar heb je er een bron/studie van?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja normaal ben ik ook vrij kritisch op dergelijke uitspraken. Heb even geen tijd om te gaan zoeken naar een studie erover maar denk jij dan dat dit niet het geval is? En wat denken de anderen hier?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:43 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Je hoort het mensen zeggen ja, maar heb je er een bron/studie van?![]()
Oh vooruit toch maar even gaan zoeken:
Creatine users have more DHT in their blood
http://www.ergo-log.com/creadht.html![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19741313Thanks, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:51 schreef Ziewoarut het volgende:
http://www.ergo-log.com/creadht.html![]()
Niet gedacht dat IK in dit topic nog iemand ooit wat zou leren!quote:
Is er hier iemand die zijn shakes wel eens bij de tuinen haalt?![]()
Staat zelfs in het dikgedrukte stukje:quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef slacker_nl het volgende:
Dan zit dat in die specifieke shake, maar voor zover ik weet zitten in mijn shakes geen creatine tenzij ik het zelf toevoeg. Kwam er wel achter dat de whey van B&F wel glutamine bevatten.quote:Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.![]()
Nope, veel te duur.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:55 schreef Ziewoarut het volgende:
Is er hier iemand die zijn shakes wel eens bij de tuinen haalt?![]()
Ja, daar heb ik overheen gelezen, heb zo'n proefpakket gekocht, zo kwam ik erachter (ben aan het kijken welke eiwitshakes ik nou wil, eiwitpoeder heb ik inmiddels geprobeerd en nu ff B&F).quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Staat zelfs in het dikgedrukte stukje:
[..]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zelfs met korting zijn ze vaak nog duuder dan B&F.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:02 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Klopt maar wel vaak met 50 of 30% korting.![]()
quote:
een testosteron booster, deze shake bevat geen e-nummers, geen aspartaam en geen geur kleur en smaakstoffenSoukidan op je oogbal.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef Yamcha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een testosteron booster, deze shake bevat geen e-nummers, geen aspartaam en geen geur kleur en smaakstoffen![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zou geen typhoon kopen. Zit in vergelijking met normale whey-shakes veel minder proteïne in per 100 gram, zit 6 gram creatine per 100 gram in en nog andere troep wat jij niet wilt hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
- Zit in de meeste shakes eigenlijk creatine? Wil mijn lichaam liever zo creatine vrij mogelijk houden aangezien het je DHT level verhoogd.
Niet kopen die zooi.
http://www.bodyenfitshop.nl/![]()
En nog 60 andere eiwitsoorten...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:47 schreef slacker_nl het volgende:
Dan zit dat in die specifieke shake, maar voor zover ik weet zitten in mijn shakes geen creatine tenzij ik het zelf toevoeg. Kwam er wel achter dat de whey van B&F wel glutamine bevatten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Netjes hoor. Gaan met die banaan en wanneer je over de 100kg zit nog eens terugkomen met filmpies denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Warsaw het volgende:
Weer een filmpje van mij squatend(lowbar) gelet op de tips die jullie naar aanleiding van mijn vorige filmpje gaven en de uitleg in het fimpje wat Snakey hier laatst poste. Heb mijn kont nu meer naar achter gedrukt, en ben horizontaler gegaan. Voor mijn gevoel is die beter.
Doorspoelen naar 0:40, dan begin ikok, corrigeer maar dan! Voor zover ik weet zijn "gevaarlijk":quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Levolution het volgende:
Ik sta open voor correctie.
1)Dips op een bankje of stoel oid met je benen uitgestrekt voor je lijf. Dit vanwege geringe beweinigsvrijheid voor je schouders dan.
2) Dips wanneer je al last hebt van het stukje kraakbeen tussen je borstspieren.
3) Dips wanneer je eventueel nog wat jonger bent, en dat kraakbeen nog niet volgroeid is.
Ik voel mij overigens gesterkt door Wendler en Thibs, die beide dippies doen en graag lekker diep gaan. Dus wanneer je geen last hebt of krijgt tijdens diepe dips, gewoon doen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Thanks!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Netjes hoor. Gaan met die banaan en wanneer je over de 100kg zit nog eens terugkomen met filmpies denk ik.![]()
![]()
Ziet er al een stuk beter uit inderdaad, maar blijf wel op je vorm letten. Dat is het belangrijkste tenslotte. En je gaat ook nog je kuiten trainenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Warsaw het volgende:
Doorspoelen naar 0:40, dan begin ik?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Vandaag voor het eerst OHP gedaan, ging wel redelijk volgens mij. Chins gaan ook steeds beter.
Zag overigens 2 meisjes wel heel dicht bij het squatrek staan, al die valse hoop![]()
![]()
Bedankt! Haha ja ik doe Stronglifts, en daar pak ik mijn kuiten niet echt mee. Ga er voortaan 1 keer per week calfraises aan toevoegen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Ziet er al een stuk beter uit inderdaad, maar blijf wel op je vorm letten. Dat is het belangrijkste tenslotte. En je gaat ook nog je kuiten trainen?
![]()
Toch nog even een note van mij. Ze zijn erg netjes, en hiermee zul je zeker veilig sterk worden, alleen mis ik de 'hip drive', wat je een stuk sterker maakt. Hip drive is in principe duwen met je heupen ipv je quads. Is niet moeilijk vrijwel iedereen doet het gelijk goed nadat ze het zien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Warsaw het volgende:
Doorspoelen naar 0:40, dan begin ik
Zie ook wel het volgende filmpje, vanaf 2:00
[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 09-05-2012 21:17:56 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Yes daar heb ik al eerder over gelezen en filmpjes van gezien. Moet ik inderdaad op gaan letten. Was vandaag meer bezig met de tips die ik vorige keer van jullie kreeg, en ben blij dat mijn houding beter is. Vanaf nu ga ik ook meer gebruik maken van de hipdrive.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Toch nog even een note van mij. Ze zijn erg netjes, en hiermee zul je zeker veilig sterk worden, alleen mis ik de 'hip drive', wat je een stuk sterker maakt. Hip drive is in principe duwen met je heupen ipv je quads. Is niet moeilijk vrijwel iedereen doet het gelijk goed nadat ze het zien.
Zie ook wel het volgende filmpje, vanaf 2:00
Thanks allemaal voor de tips en feedback! Misschien ook wel handig als er meer mensen zijn die hun houding nog niet helemaal correct hebben, een keer een filmpje te posten. Heeft hij iig heel erg geholpen!![]()
Mijn bankrekening is... (voor de donaties om een camera aan te schaffen).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik doe ook stronglifts nu maar heb al wel redelijke kuiten als in vorm maar ook kracht (Calf raises 3*10*200 lukt vrij makkelijk alleen hij wil niet zwaarder). Heeft het nog nut om dit te blijven doen?![]()
Nee heeft geen nutquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik doe ook stronglifts nu maar heb al wel redelijke kuiten als in vorm maar ook kracht (3*10*200 lukt vrij makkelijk alleen hij wil niet zwaarder). Heeft het nog nut om dit te blijven doen?Rustig aan.![]()
Geen camera op je telefoon? Ik zet altijd zo'n soort verhooging neer, kleine dumbbell erop en daar m'n telefoon tegenaan en filmen maarquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn bankrekening is... (voor de donaties om een camera aan te schaffen).Zie soms wel mensen raar kijken maar dat interesseert me niet.
![]()
Interessant, weer iets geleerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:51 schreef Ziewoarut het volgende:
http://www.ergo-log.com/creadht.html
Confidence through competence![]()
Je beenposities zijn een stuk beter, me dunkt, goed gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Warsaw het volgende:
Doorspoelen naar 0:40, dan begin ikIk neem aan dat je nu ook merkt dat je meer met je voetzool/hiel drukt ipv je tenen? Dat is het juiste gevoel.
Maar ik geloof dat er een ander probleem op duikt: je onderrug is heel erg hol in het eerste stuk als je naar beneden gaat imho. Ik weet niet of iemand anders dit is opgevallen en/of dat een probleem is?Confidence through competence![]()
Scherp opgemerkt. Ik merkte idd dat ik mijn rug holde vandaag tijdens het squaten, en voelde het daarna ook flink in mijn rug. Geen idee of het kwaad kan, maar voelde niet echt goed en ga er volgende keer op letten. Ben iig allang blij dat mijn beenpositie een stuk beter isquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je beenposities zijn een stuk beter, me dunkt, goed gedaanIk neem aan dat je nu ook merkt dat je meer met je voetzool/hiel drukt ipv je tenen? Dat is het juiste gevoel.
Maar ik geloof dat er een ander probleem op duikt: je onderrug is heel erg hol imho. Ik weet niet of iemand anders dit is opgevallen en/of dat een probleem is?![]()
![]()
Als het goed is hoor je geen pijn in je onderrug te krijgen bij het squatten.Misschien daar toch even naar kijken.
Zelf heb ik in de eerste weken (!) eindeloos met alleen een stok, daarna een lege bar, en daarna met 40 kg lopen squatten voordat ik mijn form goed kreeg, dus maak je geen zorgen als het wat langer duurt.Confidence through competence![]()
ik heb een geniaal idee. van de zijkant gefilmd worden tijdens deadliften en dat gelijk op een scherm voor je projecteren.hoef je niet meer opzij te kijkenom je form te checkenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef fathank het volgende:
ik heb een geniaal idee. van de zijkant gefilmd worden tijdens deadliften en dat gelijk op een scherm voor je projecteren.hoef je niet meer opzij te kijkenom je form te checken![]()
Over pijn in je lage rug bij het squaten: http://stronglifts.com/squats-exercise-lower-back-pain/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Straks tijdens de training aandachtig staan luisteren naar een discussie tussen twee jongens over groeien in je rust. Vraag me ook af hoe dat nou zit. Dus als ik ma t/m do train, vrijdag en zaterdag rust en zondag weer ga dan zou ik dus op vrijdag en zaterdag 'groeien'?![]()
Je groeit wanneer je spiersynthese > spierafbraak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Straks tijdens de training aandachtig staan luisteren naar een discussie tussen twee jongens over groeien in je rust. Vraag me ook af hoe dat nou zit. Dus als ik ma t/m do train, vrijdag en zaterdag rust en zondag weer ga dan zou ik dus op vrijdag en zaterdag 'groeien'?
Dit gebeurt bij:
- Voldoende trainingsstimulus
- Voldoende eiwitten
- Anabool lichaamsmilieu (lees: kcal surplus, want hoe groter je deficit hoe cataboler de omgeving)
Zowel spiersynthese als -afbraak zijn tot wel 48 uur verhoogd na een trainingssessie (zie bv hier). Maar de synthese is groter dan de afbraak. Eigenlijk is het een remodelleringsproces, net zoals bij bot.Confidence through competence![]()
Dus wanneer je in die 48 uur na een training te weinig eiwitten binnen krijgt breek je meer af dan 'normaal'?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je groeit wanneer je spiersynthese > spierafbraak.
Dit gebeurt bij:
- Voldoende trainingsstimulus
- Voldoende eiwitten
- Anabool lichaamsmilieu (lees: kcal surplus, want hoe groter je deficit hoe cataboler de omgeving)
Zowel spiersynthese als -afbraak zijn tot wel 48 uur verhoogd na een trainingssessie. Maar de synthese is groter dan de afbraak. Eigenlijk is het een remodelleringsproces, net zoals bij bot.![]()
Ik weet niet of je dat zo kunt zeggen (sorry, had ook liever ja/nee willen antwoordenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dus wanneer je in die 48 uur na een training te weinig eiwitten binnen krijgt breek je meer af dan 'normaal'?). Spiersynthese wordt gestimuleerd door aminozuren (lees: eiwitinname). Spierafbraak wordt tegengegaan door o.a. insuline.
Als je te weinig eiwitten binnenkrijgt (imho wordt de hoeveelheid voldoende eiwitinname overschat door de meeste amateur bodybuilders, maar da's een discussie voor een andere keer) dan haal je wellicht niet het maximale uit spiersynthese.
Je helemaal ziek vreten aan eiwitten (4g eiwit per lichaams kg bv) is ook geen goed idee, omdat dat heeft uitgewezen niet heel handig te zijn voor je testosteronwaardes en andere hormonale zaken.
Overextention/flexion van de rug is altijd schadelijk als er gewicht op hangt. Dit los je op door je abs aan te spannen (zoals hoort). Het is niet mogelijk om met hard aangespannen abs te overextenden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je beenposities zijn een stuk beter, me dunkt, goed gedaanIk neem aan dat je nu ook merkt dat je meer met je voetzool/hiel drukt ipv je tenen? Dat is het juiste gevoel.
Maar ik geloof dat er een ander probleem op duikt: je onderrug is heel erg hol in het eerste stuk als je naar beneden gaat imho. Ik weet niet of iemand anders dit is opgevallen en/of dat een probleem is?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Span mijn abs nooit zo goed aan tijdens het squaten, vergeet ik vaak omdat ik let op veel andere dingen, ga ik verandering inbrengen. Dus dan zal dat de reden wel zijn van mijn overextended rug. Thanks againquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Overextention/flexion van de rug is altijd schadelijk als er gewicht op hangt. Dit los je op door je abs aan te spannen (zoals hoort). Het is niet mogelijk om met hard aangespannen abs te overextenden.![]()
Diep inademen, doen alsof je de lucht doorslikt/in je buik brengt, span je abs aan om de lucht daar te houden (werkt niet helemaal zo natuurlijk maar zorgt ervoor dat je een bolle-abs-aanspanning krijgt ipv een ingehouden-buik-aanspanning, als je me snapt :S
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
^^ wat zith zegt. Mijn checklist voordat ik naar beneden ga bij een squat:
1) Inademen en vasthouden
2) buikspieren aanspannen
3) borst 'omhoog' en kont 'naar achter'
... en zakken maar
Ik raad iedereen protheses aan voor deadlifts.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]Geen betere ontharingsmanier dan een goede deadlift.![]()
Dan toch liever m'n eigen benen behouden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik raad iedereen protheses aan voor deadlifts.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik raad iedereen protheses aan voor deadlifts.!
BEASTMODE![]()
Of verkeerde deadlifts voor protheses.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Na de reacties in t vorige topic, ben ik ik vanmiddag toch maar begonnen met squatten. Voorlopig begonnen met 10 sets van 10 reps van 60kg.![]()
Ik kom niet van trainers af vandaag geloof ik.
http://www.exrx.net/Kinesiology/Deficiencies.htmlquote:More commonly, trainers offer these over-generalizations because their 'Cracker Jack' certification recommend such practices despite the ability of most people to safely perform these movements.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef KeimpeHart het volgende:
Na de reacties in t vorige topic, ben ik ik vanmiddag toch maar begonnen met squatten. Voorlopig begonnen met 10 sets van 10 reps van 60kg.![]()
![]()
uh, 100 reps op 60 kilo bij je eerste squatpoging?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef KeimpeHart het volgende:
Na de reacties in t vorige topic, ben ik ik vanmiddag toch maar begonnen met squatten. Voorlopig begonnen met 10 sets van 10 reps van 60kg.Confidence through competence![]()
Klinkt verstandig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef KeimpeHart het volgende:
Na de reacties in t vorige topic, ben ik ik vanmiddag toch maar begonnen met squatten. Voorlopig begonnen met 10 sets van 10 reps van 60kg.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dus suiker eten voorkomt spierafbraak?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet of je dat zo kunt zeggen (sorry, had ook liever ja/nee willen antwoorden). Spiersynthese wordt gestimuleerd door aminozuren (lees: eiwitinname). Spierafbraak wordt tegengegaan door o.a. insuline.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: